Kamil Grosicki gra z dziećmi w piłkę nożną i koszykówkę w reklamie Kubuś Waterrr Sport (wideo)

Rozpoczęła się kampania reklamowa witaminowej wody smakowej Kubuś Waterrr Sport (produkowanej przez Maspex Wadowice) z udziałem piłkarza Kamila Grosickiego. Akcję przygotowały agencja Brasil i dom mediowy Mindshare Polska.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Kamil Grosicki gra z dziećmi w piłkę nożną i koszykówkę w reklamie Kubuś Waterrr Sport (wideo)

Spot Kubuś Waterrr Sport pokazuje, jak Kamil Grosicki uprawia razem z dziećmi różne dyscypliny sportu: zarówno piłkę nożną, jak też koszykówkę i biegi. Reklama podkreśla, że promowana woda jest wzbogacona witaminami z grupy B, m.in. B6 i B12, które są ważnym elementem dobrze zbilansowanej diety i pomagają w prawidłowym funkcjonowaniu układu odpornościowego i nerwowego, natomiast nie zawiera konserwantów, słodzików ani syropu glukozowo-fruktozowego.

Kamil Grosicki od wiosny br. jest ambasadorem marketingowym Kubuś Waterrr Sport, tak samo jak trzej inni piłkarze: Michał Pazdan, Bartosz Kapusta i Kamil Glik. Wizerunki wszystkich znalazły się na etykietach butelek tej wody.

Nowa akcja reklamująca Kubuś Waterrr Sport jest prowadzona przede wszystkim w telewizji.

Spot przygotowała agencja reklamowa Brasil, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Mindshare Polska.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję