SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

„Nasz nowy dom” stracił 350 tys. widzów. Polsat przegrywa z konkurencją

Ósmą edycję prowadzonego przez Katarzynę Dowbor reality-show „Nasz nowy dom” śledzi średnio 1,53 mln osób. W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. produkcja straciła 350 tys. widzów. Polsat w czasie emisji programu zajmuje czwarte miejsce w rynku telewizyjnym.

Article

Reality-show „Nasz nowy dom” oglądać można na antenie Polsatu we czwartki o godz. 20.05, począwszy od 2 marca br. Z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl wynika, że pierwsze trzy odcinki ósmej odsłony formatu oglądało średnio 1,53 mln osób. Przełożyło się to na 9,55 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów, 12,72 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 11,43 proc. w grupie 16-59.

Do tej pory najwięcej widzów zgromadził drugi odcinek sezonu. Przyciągnął on przed ekrany Polsatu 1,56 mln oglądających.

Nadawana wiosną ub.r. szósta seria reality-show przyciągała przed ekrany o 350 tys. widzów więcej. Po trzech pierwszych odcinkach gromadziła ona średnio 1,88 mln osób przy udziale wynoszącym 11,82 proc. w 4+ oraz 15,96 proc. w 16-49.

Polsat w czasie emisji „Naszego nowego domu” zajmuje czwarte miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem jest TVP1 emitująca serwis sportowy, prognozę pogody i „Ojca Mateusza”, co przekłada się na 17,21 proc. udziału. Drugi jest TVN („Na Wspólnej” oraz „Milionerzy”; 13,14 proc.), natomiast trzecią lokatę zajmuje TVP2 („Barwy szczęścia”, filmy fabularne i pierwszy odcinek „Pierwszej randki”; 11,13 proc.).

Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej liderem jest TVN, a dalej plasują się: Jedynka, Polsat  i Dwójka.

Ekipa remontowa w każdym odcinku reality-show „Nasz nowy dom” w ciągu pięciu dni remontuje dom lub mieszkanie należące do jednej rodziny. Gospodynią programu jest Katarzyna Dowbor.

Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w lutym br. wyniósł 10,93 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Nasz nowy dom” stracił 350 tys. widzów. Polsat przegrywa z konkurencją

11 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Władek
Powtórki w niedziele o 17:45 maja po 2 mln widzów, więc w sumie 3,5 mln. To świetny wynik.
22 2
odpowiedź
User
pavv
Powodem mniejszej oglądalności jest nadmierna powtarzalność każdego z odcinków! W kolejnej serii to chyba tylko rodziny będą się zmieniały, a teksty, osoby i nawet ubrania pozostaną te same. Ponadto wiarygodność programu jest niewielka, bo w 5 dni to można kilka pokoi pomalować, a nie dom od zera wyremontować.
20 9
odpowiedź
User
notka
Mnie się podobała ta ich pomoc, ale ostatnio to głównie ludzi z marginesu chyba biorą. Uderzył mnie szczególnie jeden z odcinków, gdy babka płacze, że nawet na chleb nie mają, a po głosie słychać, że pali jak smok. Potwierdziło się to na jednym z ujęć, gdzieś pod krzesłem wielka popielnica z kiepami. Paczka papierosów to 10 zł. ..
15 6
odpowiedź
User
Cataleya
Remont domu trwa 5 dni. trzy widziałam na własne oczy. Fakt, że jest powtarzalność, fakt, że mało kreatywnie.
14 8
odpowiedź
User
bat na debili
@pavv, to że twój łeb tego nie ogarnia, nie oznacza, że taka jest prawda.
4 3
odpowiedź
User
Ktoś
Dodatkowo odcinki przedpremierowo dostępne są w Ipli. Dam przestałem oglądać w TV i o tydzień wcześniej oglądam w Internecie
1 0
odpowiedź
User
Peter
@pavv, to że twój łeb tego nie ogarnia, nie oznacza, że taka jest prawda.
õ
Pavv miał na myśli normalny, porządny remont, a nie oklejanie zagrzybionych ścian płytami g/k. Chcialbym zobaczyć te domy po roku użytkowania.
3 1
odpowiedź
User
ania
To najlepszy program wogóle .Nie ma z żadnym innym porównania.Pani Kasia cudowna,ciepła serdeczna kochana.Nie występują podstawienie ludzie-to się dzieje na serio i to jest piękne,bo prawdziwe.Program pani Gesler to przy byle co przy programie Nasz nowy dom.Zresztą pani Gessler jest chamska,pyskata i zarozumiała.Ojciec Mateusz? a co to za serial.Bzdura i tyle.
8 1
odpowiedź
User
Janusz
Jedyne słuszne miejsce tego programu to niedziela o 17:45. Tam potrafił gromadzić powyżej 2,5 mln widzów. W czwartek się marnuje
9 0
odpowiedź
User
Gaby
Wspanialy program aby wiecej takich osob bylo jak pani Kasia (polska Diana)dobra czula ciepla pomaga ludziom wraz z Ekipa aby wecej takich osob bylo.
5 2
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing