„Next+” - nowy magazyn Gazeta.pl we wtorki o biznesie i ludziach sukcesu

We wtorek 21 lutego br. na stronie głównej Gazeta.pl (Agora) wydzielona zostanie specjalna sekcja „Next+” z artykułami i materiałami wideo, tworzonymi przez dziennikarzy ekonomicznych Rafała Hirscha i Piotra Skwirowskiego z redakcji portalu Next.gazeta.pl.

łb
łb
Udostępnij artykuł:
„Next+” - nowy magazyn Gazeta.pl we wtorki o biznesie i ludziach sukcesu

„Next+” to cotygodniowy magazyn o biznesie i technologiach, w którym publikowane będą artykuły i analizy (cykle „Historia jednego wynalazku” czy „What’s next” o technologii przyszłości) oraz formaty wideo, m.in. cykl „Next time” o ludziach sukcesu. W nowym internetowym magazynie pojawią się m.in. teksty Rafała Hirscha i Piotra Skwirowskiego, którzy zaprezentują wywiady z autorytetami świata gospodarki oraz z pasją opowiedzą o biznesie i nowych technologiach.

- Next.Gazeta.pl to jeden z najszybciej rozwijających się projektów Gazeta.pl w ubiegłym roku, który przede wszystkim świetnie angażuje czytelników ciekawymi treściami. „Next+” to kolejny krok w rozwoju treści biznesowych na Gazeta.pl - zaproponujemy naszym użytkownikom jeszcze więcej interesujących, analitycznych artykułów, które w zrozumiały sposób przybliżają świat biznesu i technologii - mówi Paweł Stremski, dyrektor portalu Gazeta.pl.

Nowe wydania „Next+” będą pojawiały się na stronie głównej Gazeta.pl w każdy wtorek.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?