Ruszyła kampania #sexedpl. Brodka, Maffashion i Stuhr mówią o antykoncepcji i świadomej zgodzie na seks

W sobotę 28 października wystartowała #sexedpl, kampania edukacji seksualnej Polaków. W pierwszych odsłonach akcji zainicjowanej przez Anję Rubik występują Monika Brodka i Maciej Stuhr. W kolejnych spotach występuje blogerka modowa Julia Kuczyńska - Maffashion.

Udostępnij artykuł:
Ruszyła kampania #sexedpl. Brodka, Maffashion i Stuhr mówią o antykoncepcji i świadomej zgodzie na seks

Kampania społeczna #sexedpl potrwa kilka tygodni i składać się będzie z serii kilkunastu filmów na temat różnych aspektów życia człowieka związanych z seksualnością. Pomysłodawczynią akcji jest polska modelka Anja Rubik.W ogranizację akcji zaangażowała się grupa Dziewuchy Dziewuchom. - Z powodu klimatu, który obecnie panuje w Polsce - brak edukacji seksualnej oraz konsekwentnie realizowany plan rządu, by ograniczyć dostęp do antykoncepcji - zdecydowałam stworzyć kampanię edukacyjną, na którą będą się składać 60-sekundowe filmiki, których tematem będzie edukacja seksualna – tłumaczy Anja Rubik.

Kilka dni przed oficjalnym startem #sexedpl pojawił się teaser z uczestnikami akcji – wśród nich są blogerka Julia Kuczyńska (Maffashion), prezydent Słupska Robert Biedroń czy aktor Sebastian Fabjański.

W pierwszej odsłonie akcji wystąpił Maciej Stuhr. Aktor wciela się w rodzica dorastającej córki, który przygotowuje się do rozmowy z nią o seksie i antykoncepcji. - Kochamy się różnymi członkami, ale kochać musimy się również głową. Jeśli zabezpieczycie się oboje, będzie najlepiej - mówi Maciej Stuhr.

Bohaterką następnej odsłony jest piosenkarka Monika Brodka. W odcinku „Świadoma zgoda” tłumaczy, że na każdym etapie relacji mamy pełne prawo do odmowy czynności seksualnych. - Ważne jest, by ufać swojej intuicji. Kiedy czujemy, że nie mamy na coś ochoty, że nie jesteśmy pewni – zawsze możemy powiedzieć nie – wyjaśnia w spocie piosenkarka.

Maffashion w dwóch spotach prezentuje różne metody antykoncepcji oraz podkreśla, które z nich chronią także przed chorobami przenoszonymi drogą płciową.

 

W kolejnych odsłonach wystąpią m.in. Robert Biedroń, Magdalena Cielecka czy Radzimir Dębski – Jimek.

Za przygotowanie kampanii odpowiada agencja Warsaw Creatives. Agencja i uczestnicy akcji biorą w niej udział pro bono.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online