Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Wtorek, 1 Lipca 2014  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
Piotr Ejdys: Wydawcy nie chcą jeszcze płacić za badania internetu mobilnego

Pomiar multimediów i aplikacji to jeden z prężniej rozwijających się obszarów, tak w Polsce jak i na świecie. Piotr Ejdys, prezes firmy Gemius w rozmowie z Wirtualnemedia.pl przyznaje, że choć badanie audio-wideo w naszym kraju nie jest jeszcze idealne, to w ciągu najbliższego roku uda się wypracować standard akceptowalny przez cały rynek. więcej

 
W nowym Natemat.pl interaktywni chwalą komentarze, a wytykają reklamy

Wraz z nową wersją portalu NaTemat.pl wprowadzono dość rygorystyczny regulamin zamieszczania komentarzy. Eksperci z agencji interaktywnych chwalą to rozwiązanie, za to ganią serwis za coraz większą ilość reklam i niektóre funkcjonalności. więcej

 
Branża PR coraz bardziej transparentna. "Wychodzi z kryzysu i ma się coraz lepiej"

Agencje PR coraz chętniej udostępniają swoje wyniki finansowe wg. fee income. Transparentność wzmacnia wizerunek nie tylko samych agencji, ale całej branży, która wychodzi z kryzysu i ma się coraz lepiej. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

Grupa Onet.pl poszukuje osoby na stanowisko
Product Manager (video)

Grupa Onet.pl poszukuje osoby na stanowisko
Content Manager

Against Gravity poszukuje osoby na stanowisko
Szef Działu PR

Murator poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. sprzedaży reklamy on-line

TVN Media poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. Sprzedaży

Isobar poszukuje osoby na stanowisko
Group Account Manager

Firma Reklamowa poszukuje osoby na stanowisko
Online Media Director

iProspect poszukuje osoby na stanowisko
Content Marketing Account Manager

Glamour poszukuje osoby na stanowisko
Art Director

Firma Internetowa poszukuje osoby na stanowisko
Publisher Manager

Firma Internetowa poszukuje osoby na stanowisko
Key Account Manager

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
Blogerzy bez zgody w reklamie serialu, HBO Polska przeprasza

HBO Polska w ramach promocji serialu „Pozostawieni” („The Leftovers”) wysłało wybranym blogerom spersonalizowany mail reklamowy. Niektórych oburzyło wykorzystanie bez zgody ich wizerunku, za co stacja przeprosiła. więcej

 
Kierownictwo Eski Rock opuszcza rozgłośnię

Na odejście z Eski Rock zdecydowały się kolejne cztery osoby, w tym trzy zajmujące w rozgłośni stanowiska kierownicze. Nadawca zapewnia, że stacja nie znika z rynku i nadal będzie rozwijana. więcej

 
Zygmunt Solorz-Żak najbogatszy w mediach. Ma już 12 mld zł

Dziesięć pozycji na tegorocznej Liście 100 Najbogatszych Polaków “Wprost” zajęli ludzi związani z mediami. Liderem w tej branży jest zmiennie Zygmunt Solorz-Żak, który pomnożył swój majątek w ciągu roku o 1,5 mld zł. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Kultowy magazyn o grach ,,Secret Service" wraca na rynek

Firma Idea Ahead zamierza reaktywować zamknięty 13 lat temu magazyn „Secret Service”, poświęcony grom komputerowym. Pierwszy numer pisma ukaże się latem tego roku. więcej

Michał M. Lisiecki: Liczymy się z utratą reklam, a nawet bankructwem

Michał M. Lisiecki, prezes Platformy Mediowej Point Group, poinformował, że przychody spółki rosną dzięki większej ostatnio sprzedaży „Wprost”. Liczy się on jednak z utratą części reklamodawców, a nawet bankructwem spółki. więcej

Zbigniew Benbenek: przyszłość to internet, budujemy własny serwis VOD
Dzięki taśmom ,,Wprost" może zyskać czytelników, ale stracić reklamy
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
Zygmunt Solorz-Żak najbogatszy w mediach. Ma już 12 mld zł

Dziesięć pozycji na tegorocznej Liście 100 Najbogatszych Polaków “Wprost” zajęli ludzi związani z mediami. Liderem w tej branży jest zmiennie Zygmunt Solorz-Żak, który pomnożył swój majątek w ciągu roku o 1,5 mld zł. więcej

 
,,Pytanie na śniadanie" straciło 60 tys. widzów. 75,5 mln zł z reklam

W zakończonym właśnie sezonie „Pytanie na śniadanie” śledziło średnio 397 tys. osób, o 59 tys. widzów mniej niż rok wcześniej. TVP2 w paśmie emisji programu zajęła trzecie miejsce w rynku. Wpływy z reklam wyniosły 75,5 mln zł. więcej

 
,,Pan Wołodyjowski" zachęca do płacenia abonamentu

Ruszyła kampania abonamentowa Telewizji Polskiej zachęcająca do skorzystania z 5-proc. zniżki w półrocznej opłacie abonamentowej. Wykorzystywany jest w niej spot wykorzystujący fragment filmu „Pan Wołodyjowski”. więcej

 
Cykl ,,Książki na lato" w soboty w TVP2

Telewizyjna Dwójka od 5 lipca br. w każdą sobotę nadawać będzie cykl o czytaniu zatytułowany „Książki na lato”. Będzie on powstawać we współpracy z Instytutem Książki. więcej

 
TVP1 startuje z cyklem ,,Lato z polskim dokumentem"

W lipcu i sierpniu TVP1 zaprezentuje swoim widzom premierowe filmy dokumentalne. Cykl „Lato z polskim dokumentem” nadawany będzie w każdy czwartkowy wieczór. więcej

 
Duży spadek TVP1. Mecz Holandia - Meksyk hitem tygodnia

W minionym tygodniu na pozycji lidera oglądalności w rynku telewizyjnym utrzymała się TVP1. Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej na pierwsze miejsce awansował Polsat. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia. więcej

 
TVN Meteo z nową aplikacją dla urządzeń z systemem iOS

Kanał TVN Meteo udostępnił nową aplikację na urządzenia z systemem operacyjnym iOS, która została wzbogacona m.in. o dostęp do relacji reporterów i zdjęć prezentujących gwałtowne zjawiska naturalne. więcej

 
Koniec "Zakazanego imperium" (wideo)

Do internetu trafiła pierwsza zapowiedź piątej odsłony serialu "Zakazane imperium". więcej

 
 
Radio  
 
Kierownictwo Eski Rock opuszcza rozgłośnię

Na odejście z Eski Rock zdecydowały się kolejne cztery osoby, w tym trzy zajmujące w rozgłośni stanowiska kierownicze. Nadawca zapewnia, że stacja nie znika z rynku i nadal będzie rozwijana. więcej

 
RMF FM liderem w Lublinie, VOX FM i Polskie Radio Lublin ostro do góry

Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres od grudnia 2013 roku do maja 2014 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Lublinie w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat. więcej

 
Wakacje w Radiu Wawa: ,,Najlepsze polskie przeboje na lato" i zmiany w audycjach codziennych

Radio Wawa ruszyło z letnią ramówką. Stacja wprowadziła zmiany w formule audycji „Kultowa 10 po 10” i „Muzyczne Party”. Na antenie pojawią się nowe konkursy dla słuchaczy i pasmo „Najlepsze polskie przeboje na lato”. więcej

 
Reklama  
 
Blogerzy bez zgody w reklamie serialu, HBO Polska przeprasza

HBO Polska w ramach promocji serialu „Pozostawieni” („The Leftovers”) wysłało wybranym blogerom spersonalizowany mail reklamowy. Niektórych oburzyło wykorzystanie bez zgody ich wizerunku, za co stacja przeprosiła. więcej

 
Rośnie wartość reklamy online, reklama mobilna zyskała ponad 100 proc.

Według badania IAB AdEx w pierwszym kwartale 2014 wartość cyfrowej reklamy w Polsce wyniosła 573,9 milionów złotych, co oznacza wzrost o 7,1 proc. względem analogicznego okresu rok wcześniej. Reklama mobilna nadal notuje wzrost powyżej 100%, a wydatki na wideo online rosną dwucyfrowo. więcej

 
,,Codzienność może ekscytować" w reklamie Volkswagena Golf Sportsvan (wideo)

W największych mediach zaczęła się kampania reklamowa wspierająca wprowadzenie na rynek nowej wersji samochodu Volkswagen Golf Sportsvan. Akcję przygotowały firmy Hand Made, K2 i MediaCom Warszawa. więcej

 
Łukasz Roszkowski uruchomił Vamos Media i Vamos PR

Działalność rozpoczynają dom mediowy Vamos Media i agencja public relations Vamos PR, założone i kierowane przez Łukasza Roszkowskiego, poprzednio związanego m.in. z Good One Group. więcej

 
,,Maksymalne uderzenie w ból" reklamuje Ibuprom Max Sprint (wideo)

W telewizji i internecie zaczął być emitowany nowy spot reklamujący lek przeciwbólowy Ibuprom Max Sprint (produkowany przez USP Zdrowie). Kampanię przygotowały firmy Red8 Advertising i Starcom. więcej

 
,,3 x tak" - Komfort promuje panele (wideo)

W sklepach meblowych Komfort ruszyła promocja „3 x tak” obejmująca trzy rodzaje paneli. Towarzyszy temu kampania reklamowa w telewizji, internecie i punktach sprzedaży. więcej

 
,,Kupuj teraz, płać od 2015 r." w promocji Agata Meble (wideo)

W salonach meblowych Agata Meble zaczęła się promocja pod hasłem „Kupuj teraz, płać od 2015 r.”. Wspiera ją kampania reklamowa przygotowana przez firmy Opus B i Havas Media Warsaw. więcej

 
"Parenthood" - nowa reklama iPhone'a 5s (wideo)

Firma Apple zaprezentowała nową reklamę telewizyjną promującą smartfona iPhone 5s. więcej

 
Marcin Nurkiewicz: z Instytutu Rozwoju Reklamy do Abanana

Marcin Nurkiewicz objął funkcję dyrektora kreatywnego w agencji Abanana (należącej do Eura7). Poprzednio pracował w Instytucie Rozwoju Reklamy. więcej

 
Think Kong wypromuje Douwe Egberts w mediach społecznościowych

Agencja Think Kong zajmuje się komunikacją kawy Douwe Egberts w mediach społecznościowych. Od początku czerwca firma zarządza fanpage’em marki na Facebooku. więcej

 
Ptasie Mleczko Ice na lato od Czteryczwarte

Do sprzedaży trafiły sezonowe warianty Ptasiego Mleczka (E. Wedel) - Ptasie Mleczko Ice. Za projekt ich opakowań i promocję w sklepach odpowiada agencja Czteryczwarte Brand Design. więcej

 
Kreacje Reklamowe  
 
Molson: Beer fridge Evolve:  toys High River Sauces: Explicit Flavor Swingline Paper Shredder: Good luck Panamericana School of Art and Design: Courses in photography and drawing
 
Prasa  
 
Kraśko, Lisicki, Paradowska, Grabarczyk, Lizut w Radzie Fundacji ,,Charytatywny Bal Dziennikarzy"

Rada Fundacji „Charytatywny Bal Dziennikarzy” poszerzyła się o dziesięciu nowych członków. Dołączyli do niej m.in. Piotr Kraśko, Paweł Lisicki, Janina Paradowska, Beata Grabarczyk i Mikołaj Lizut. Ujawniono także datę przyszłorocznego balu. więcej

 
,,Show", ,,Przyjaciółka" i ,,Tele Tydzień" dużo więcej z reklam - w dół ,,Party", ,,Claudia" i ,,Wprost" (TOP 10)

W maju br. cennikowe wpływy reklamowe magazynów były o 6,9 proc. wyższe niż rok wcześniej. Wzrosty rzędu 20-40 proc. osiągnęły „Show”, „Przyjaciółka”, „Tele Tydzień” i „Viva!”, natomiast spore spadki zanotowały „Party”, „Claudia” i „Wprost”. więcej

 
Lidia Dudkiewicz naczelną ,,Niedzieli", ks. Ireneusz Skubiś przeszedł na emeryturę

Lidia Dudkiewcz została od lipca br. nowym redaktorem naczelnym katolickiego tygodnika "Niedziela" (Kuria Metropolitalna w Częstochowie). Zastąpiła ks. inf. Ireneusza Skubisia, który przeszedł na emeryturę. więcej

 
,,Życie na Gorąco" liderem sprzedaży tygodników yellow

W kwietniu 2014 roku na pozycji lidera średniej sprzedaży ogółem w segmencie tygodników yellow znalazło się „Życie na Gorąco”. Jedynym wzrostem pochwalić się mogło „Twoje Imperium”, zaś najwięcej straciła „Rewia”. więcej

 
Serwis Cosmopolitan.pl w nowej odsłonie

Wydawnictwo Marquard Media Polska uruchomiło nową odsłonę kierowanego do kobiet serwisu internetowego Cosmopolitan.pl. więcej

 
Jedynki  
 
 
Bravo - 2014-06-30 Świat Seriali - 2014-06-30 Show - 2014-06-30 Uważam Rze inaczej pisane - 2014-06-30 Tele Tydzień - 2014-06-30
 
Internet  
 
Piotr Ejdys: Wydawcy nie chcą jeszcze płacić za badania internetu mobilnego

Pomiar multimediów i aplikacji to jeden z prężniej rozwijających się obszarów, tak w Polsce jak i na świecie. Piotr Ejdys, prezes firmy Gemius w rozmowie z Wirtualnemedia.pl przyznaje, że choć badanie audio-wideo w naszym kraju nie jest jeszcze idealne, to w ciągu najbliższego roku uda się wypracować standard akceptowalny przez cały rynek. więcej

 
W nowym Natemat.pl interaktywni chwalą komentarze, a wytykają reklamy

Wraz z nową wersją portalu NaTemat.pl wprowadzono dość rygorystyczny regulamin zamieszczania komentarzy. Eksperci z agencji interaktywnych chwalą to rozwiązanie, za to ganią serwis za coraz większą ilość reklam i niektóre funkcjonalności. więcej

 
Rośnie wartość reklamy online, reklama mobilna zyskała ponad 100 proc.

Według badania IAB AdEx w pierwszym kwartale 2014 wartość cyfrowej reklamy w Polsce wyniosła 573,9 milionów złotych, co oznacza wzrost o 7,1 proc. względem analogicznego okresu rok wcześniej. Reklama mobilna nadal notuje wzrost powyżej 100%, a wydatki na wideo online rosną dwucyfrowo. więcej

 
Płatna wersja YouTube na oku Komisji Europejskiej

Komisja Europejska ma sprawdzić legalność działań firmy Google, która w nietypowy sposób nakłania wytwórnie do współpracy przy płatnej wersji serwisu YouTube. więcej

 
Facebook sprawdzał emocje użytkowników

Facebook eksperymentował z treścią postów w taki sposób, aby wywoływały one określone emocje u odbiorców. więcej

 
Najpopularniejsze mundialowe wyszukiwania w Google

Google podsumowało statystyki wyszukiwania w trakcie fazy grupowej trwających w Brazylii piłkarskich mistrzostw świata. Jakie hasła najczęściej wpisywali internauci? więcej

 
Google zamknie serwis społecznościowy Orkut

Cieszący się dużą popularnością w Azji serwis społecznościowy Orkut z końcem sierpnia zakończy swoją działalność. więcej

 
Serwis Cosmopolitan.pl w nowej odsłonie

Wydawnictwo Marquard Media Polska uruchomiło nową odsłonę kierowanego do kobiet serwisu internetowego Cosmopolitan.pl. więcej

 
UKE chce uwolnić rynek usług internetowych. Ma zwiększyć to inwestycje, przedsiębiorczość i zatrudnienie

Urząd Komunikacji Elektronicznej zakończył konsultacje w sprawie projektu uwolnienia rynku usług internetowych w 76 gminach. Wprowadzana kilka lat temu regulacja, mająca przeciwdziałać dominującej pozycji TP SA (obecnie Orange Polska), nie jest już potrzebna. Eksperci z branży oceniają, że obecnie szkodzi ona rozwojowi rynku i całej gospodarki, hamując inwestycje w sieci internetowe. więcej

 
Badania Marketingowe  
 
Piotr Ejdys: Wydawcy nie chcą jeszcze płacić za badania internetu mobilnego

Pomiar multimediów i aplikacji to jeden z prężniej rozwijających się obszarów, tak w Polsce jak i na świecie. Piotr Ejdys, prezes firmy Gemius w rozmowie z Wirtualnemedia.pl przyznaje, że choć badanie audio-wideo w naszym kraju nie jest jeszcze idealne, to w ciągu najbliższego roku uda się wypracować standard akceptowalny przez cały rynek. więcej

 
Co trzeci Polak płacący rachunki korzysta z e-faktur

Jedna trzecia Polaków opłacających rachunki dostaje od dostawców usług faktury elektroniczne. W ciągu ostatniego roku udział e-faktur w płatnościach wzrósł o jedną trzecią - wynika z badania Millward Brown. więcej

 
Public Relations  
 
Branża PR coraz bardziej transparentna. "Wychodzi z kryzysu i ma się coraz lepiej"
 
Tomasz Lachowski: z Antyradia do inPlus Media
 
Sfera Group wypromuje markę Haft
 
Technologie  
 
Polski rynek telekomunikacyjny był wart ponad 40 mld zł w 2013 r.
 
Orange: 1100 miejscowości w zasięgu LTE, 4300 stacji bazowych
 
Microsoft wykupi licencję na nazwę Nokia i zrezygnuje z marki Surface?
 
Project Mobii - Intel i Ford pracują nad nowymi rozwiązaniami dla ,,connected car" (wideo)
 
Taryfy oszczędne w internecie mobilnym w T-Mobile
 
Apple aktualizuje iTunes U
 
"Parenthood" - nowa reklama iPhone'a 5s (wideo)
 
Google usunie pakiet biurowy QuickOffice ze sklepu Play
 
TVN Meteo z nową aplikacją dla urządzeń z systemem iOS
 
E-podręczniki, komunikowanie się online i urządzenia mobilne standardem w edukacji
 
Gospodarka  
 
Co trzeci Polak płacący rachunki korzysta z e-faktur
 
Lekka poprawa na rynku pracy
 
Coraz większe zadłużenie Polaków na bieżącą konsumpcję
 
E-podręczniki, komunikowanie się online i urządzenia mobilne standardem w edukacji
 
Praca tymczasowa i praktyki w wakacje dobre dla uczniów i studentów oraz tych co myślą o zmianie zawodu
 
UKE chce uwolnić rynek usług internetowych. Ma zwiększyć to inwestycje, przedsiębiorczość i zatrudnienie
 
Ropa będzie drożeć przez sytuację w Iraku, u nas ceny wzrosną za pół roku
 
Kultura/Rozrywka  
 
Chemia zagra na Sonisphere Festival 2014
 
100 mln dolarów dla "Transformers: Wiek zagłady"
 
Chris Brown pokazał "New Flame" z Usherem i Rickiem Rossem
 
Bruce Willis w filmie "The Prince" kontra Jason Patric i John Cusack
 
Soundgarden podziękowali za koncert w Polsce
 
Koniec "Zakazanego imperium" (wideo)
 
Blog  
 
Polska, czyli najbogatszy kontra najbiedniejszy - Marek Kacprzak
 
IKEA na początek wakacji - posłuchaj reklam i pośmiej się do łez! - Janusz Kamieński
 
Czyja Golgota..? - Andrzej Bober
 
Gulgota, czyli kasa misiu, kasa. - Ewaryst Fedorowicz
 
Ojciec Wirgiliusz uczył dzieci swoje... - Wanda Konarzewska
 
Nasz gość  
 
Piotr Ejdys: Wydawcy nie chcą jeszcze płacić za badania internetu mobilnego

Pomiar multimediów i aplikacji to jeden z prężniej rozwijających się obszarów, tak w Polsce jak i na świecie. Piotr Ejdys, prezes firmy Gemius w rozmowie z Wirtualnemedia.pl przyznaje, że choć badanie audio-wideo w naszym kraju nie jest jeszcze idealne, to w ciągu najbliższego roku uda się wypracować standard akceptowalny przez cały rynek. więcej

 
Prof. Maciej Mrozowski: Środowisko dziennikarskie jest słabe i niezorganizowane
 
Zbigniew Benbenek: przyszłość to internet, budujemy własny serwis VOD
 
Kwestionariusz  
 
Jan Biłyk: Pierwsze pieniądze zarobiłem w podstawówce

Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełnił Jan Biłyk, prezes agencji Laurens Coster. więcej

 
Adam Plona: Czytanie gazety zaczynam od RSS-ów
 
Juliusz Baliszewski: Najwięcej zarobiłem na handlu żywą inteligencją
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2014 by WirtualneMedia.pl