Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Niedziela, 14 Września 2014  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
TVP oszczędza. Jej kanały znikną z satelity Astra

Telewizja Polska tylko do końca roku wynajmować będzie miejsce na satelicie Astra, przeznaczone do dosyłu jej kanałów dla sieci kablowych - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl - Powodem tej decyzji jest chęć likwidacji niepotrzebnych kosztów - wyjaśnia nam Jacek Rakowiecki, rzecznik prasowy TVP. więcej

 
77 nominacji do Effie Awards 2014. Najwięcej dla Starcomu i MEC

W tegorocznej edycji konkursu Effie Awards przyznano 77 nominacji. Po kilkanaście otrzymały domy mediowe Starcom i MEC. więcej

 
Agora nabyła 2,5 mln własnych akcji za 30 mln zł

Agora w miniony piątek nabyła 2,5 mln własnych akcji za które zapłaciła 30 mln zł. Tym samym zrealizowała pierwszy etap programu nabywania swoich akcji. Zakupione papiery zostały umorzone. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

Radio Plus poszukuje osoby na stanowisko
Dziennikarz / Reporter

Wirtualnemedia.pl poszukuje osoby na stanowisko
Dziennikarz

Sony Music poszukuje osoby na stanowisko
Coordination & Support Manager

Fratria poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. Kluczowych Klientów

Fratria poszukuje osoby na stanowisko
Koordynator projektów wydawniczych

Onet.pl poszukuje osoby na stanowisko
Redaktor w Serwisie Wiadomości

Isobar poszukuje osoby na stanowisko
Senior Account Executive

LeadBullet poszukuje osoby na stanowisko
Account executive

TVN Media poszukuje osoby na stanowisko
Starszy / Specjalista ds. Sprzedaży

TVN Media poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. Sprzedaży Agencyjnej TVN Online

TVN poszukuje osoby na stanowisko
Koordynator ds. Komunikacji Marketingowej

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
Telewizja Polska i Polsat kłócą się o siatkarski mundial. ,,Niech TVP ujawni ofertę, jaką złożyła do FIVB"

- Trwa wyścig, kto prześcignie Karolinę Szostak w uzasadnianiu decyzji o zakodowaniu siatkarskiego mundialu - mówi nam Jacek Rakowiecki, rzecznik prasowy TVP. - Jeśli TVP złożyła FIVB lepszą ofertę to niech ją ujawni - odpowiada Tomasz Matwiejczuk, rzecznik prasowy Polsatu. więcej

 
Wizja idzie do sądu z Telewizją Polską. "Bezprawne działanie zarządu TVP"

Związek zawodowy Wizja zamierza w walczyć w sądzie o unieważnienie umowy o outsourcingu, w wyniku którego pracownicy Telewizji Polskiej przeszli od lipca br. do firmy Leasing Team. - Działanie zarządu TVP narusza porządek prawny - grzmi Wizja. więcej

 
Filmy sprzed lat jako premiery w HBO. "To trafna decyzja"

Niektórzy abonenci pakietu z kanałami premium HBO zarzucają nadawcy, że premierami na ich antenach są określane nawet filmy sprzed kilkunastu lat. HBO wyjaśnia, że inne stacje stosują podobne oznaczenia, a dołączenie do oferty nieco starszych produkcji widzowie przyjęli z aprobatą. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Coraz mniejsza przewaga RMF FM nad Radiem ZET. VOX FM z ogromnym wzrostem

Pozycja lidera rynku radiowego w Polsce w okresie od czerwca do sierpnia 2014 roku należała do RMF FM. Stacja ta zanotowała jednak największy spadek w zestawieniu. Zyskało za to Radio ZET, a największy wzrost odnotowało VOX FM - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Polskie portale też narzekają na Google. ,,Wyszukiwarka to tylko czubek góry lodowej"

Onet, Grupa WP i Gazeta.pl podzielają krytyczne stanowisko wydawców prasowych zarzucających Google'owi praktyki monopolistyczne w segmencie wyszukiwarek. Podkreślają, że gigant z Mountain View mocno promuje też swoją pocztę Gmail i system mobilny Android, a jego wyszukiwarka dla wielu serwisów treściowych jest ważnym źródłem ruchu. więcej

,,SuperSTARcie" nowym muzycznym show TVP2. Wojciech Mann w jury
iPhone 6 goni konkurencję, Apple Watch wyzwaniem dla inteligentnych zegarków
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
TVP oszczędza. Jej kanały znikną z satelity Astra

Telewizja Polska tylko do końca roku wynajmować będzie miejsce na satelicie Astra, przeznaczone do dosyłu jej kanałów dla sieci kablowych - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl - Powodem tej decyzji jest chęć likwidacji niepotrzebnych kosztów - wyjaśnia nam Jacek Rakowiecki, rzecznik prasowy TVP. więcej

 
Telewizja Polska i Polsat kłócą się o siatkarski mundial. ,,Niech TVP ujawni ofertę, jaką złożyła do FIVB"

- Trwa wyścig, kto prześcignie Karolinę Szostak w uzasadnianiu decyzji o zakodowaniu siatkarskiego mundialu - mówi nam Jacek Rakowiecki, rzecznik prasowy TVP. - Jeśli TVP złożyła FIVB lepszą ofertę to niech ją ujawni - odpowiada Tomasz Matwiejczuk, rzecznik prasowy Polsatu. więcej

 
Wizja idzie do sądu z Telewizją Polską. "Bezprawne działanie zarządu TVP"

Związek zawodowy Wizja zamierza w walczyć w sądzie o unieważnienie umowy o outsourcingu, w wyniku którego pracownicy Telewizji Polskiej przeszli od lipca br. do firmy Leasing Team. - Działanie zarządu TVP narusza porządek prawny - grzmi Wizja. więcej

 
Filmy sprzed lat jako premiery w HBO. "To trafna decyzja"

Niektórzy abonenci pakietu z kanałami premium HBO zarzucają nadawcy, że premierami na ich antenach są określane nawet filmy sprzed kilkunastu lat. HBO wyjaśnia, że inne stacje stosują podobne oznaczenia, a dołączenie do oferty nieco starszych produkcji widzowie przyjęli z aprobatą. więcej

 
Druga seria ,,Na krawędzi" straciła 470 tys. widzów. Polsat na trzecim miejscu

Drugi sezon „Na krawędzi” po trzech pierwszych odcinkach gromadzi średnio 1,42 mln widzów, czyli o 470 tys. mniej niż oglądało pierwszą serię pokazywaną wiosną ub.r. Polsat w czasie emisji serialu zajmuje trzecie miejsce w rynku. więcej

 
Ruszył trzeci multipleks lokalny z Telewizją Łużyce i kanałami 4fun Media

W piątek 12 września br. nadawanie rozpoczął trzeci w naszym kraju multipleks lokalny, który uruchomiony został na Dolnym Śląsku. Znalazły się na nim takie stacje jak Telewizja Łużyce, 4fun.tv i TV.Disco. więcej

 
,,Turniej Mistrzów" na 20-lecie ,,Familiady" w TVP2

Z okazji 20. urodzin teleturnieju „Familiada” Dwójka przygotowała dla widzów „Turniej Mistrzów Familiady”, który potrwa przez kilka najbliższych tygodni. Weźmie w nim udział osiem drużyn, a finał rozgrywek zaplanowano na 5 października. więcej

 
Platformy telewizyjne Murdocha połączą się w Sky Europe

Komisja Europejska pozwoliła Rupertowi Murdochowi na połączenie trzech platform telewizyjnych pod skrzydłami Sky Europe. Wartość transakcji to 9 mld dolarów. więcej

 
Dziennikarze Polsatu i TVP kłócą się o siatkarskie transmisje. ,,Populistyczny bełkot" - ,,Dlaczego kodujecie?"

Dziennikarze sportowi Polsatu Mateusz Borek i Jerzy Mielewski oraz Telewizji Polskiej Jacek Kurowski, Sebastian Szczęsny i Bartosz Heller ostro dyskutowali na Twitterze wokół decyzji Polsatu o zakodowaniu transmisji z siatkarskich mistrzostw świata i związanego z tym oświadczenia Włodzimierza Szaranowicza. więcej

 
Powstanie sequel serialu "Świat według Bundych"

Niemal dwie dekady po emisji ostatniego odcinka telewidzowie znowu będą mogli spotkać się z rodziną Bundych. Studio Sony Pictures Television rozpoczęło pracę nad kontynuacją serialu "Świat według Bundych". więcej

 
Wielu Polaków surfuje po internecie i komunikuje się z przyjaciółmi przez telewizor

Polacy nadal chętnie oglądają telewizję. Ponad 70 proc. osób ankietowanych przez TNS Polska przyznało, że przed telewizorem spędza od jednej do trzech godzin dziennie. Mimo ogromnej popularności laptopów i tabletów, Polacy zdecydowanie preferują oglądanie telewizji w telewizorach. Chętnie też wykorzystują ich najnowsze funkcje pozwalające surfować po internecie czy komunikować się z przyjaciółmi. więcej

 
 
Radio  
 
Radiowa Jedynka stawia na publicystykę. Małgorzata Kościelniak poprowadzi trzy pasma

Radiowa Jedynka jesienią postawi na publicystykę i informacje. - To będzie motto tej ramówki - mówi nam Kamil Dąbrowa, dyrektor PR1. Nowościami będą programy Zbigniewa Zeglera i prof. Jerzego Bralczyka, a Małgorzata Kościelniak poprowadzi m.in. „Muzyczną Jedynką”. więcej

 
Joanna Koroniewska nowym głosem RMF FM

Od wtorku 16 września na antenie RMF FM znajdzie się nowa audycja prowadzona przez aktorkę Joannę Koroniewską. To jeden z kilku nowych programów, które rozgłośnia umieściła w swojej jesiennej ramówce. więcej

 
KRRiT: uwaga na fałszywe wezwania do zapłaty abonamentu

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji ostrzega przed fałszywymi wezwaniami do zapłaty abonamentu i nie istniejącej opłaty audiowizualnej. Autorzy pism podszywają się pod KRRiT. więcej

 
Magdalena Rigamonti, Agnieszka Rucińska i Paweł Reszka jesienią w Polskim Radiu 24

W poniedziałek 15 września startuje jesienna ramówka Polskiego Radia 24, w której pojawią się m.in. audycje autorskie - „Bez pudru” Agnieszki Rucińskiej, „W poniedziałek u Rigamonti” prowadzona przez Magdalenę Rigamonti czy „Reszka świata”, gospodarzem której będzie Paweł Reszka. Stacja stawia na interakcję ze słuchaczami. więcej

 
Iga Mackiewicz dyrektorem programowym Radia Eska

Z początkiem października Iga Mackiewicz obejmie stanowisko dyrektora programowego sieci Radia Eska. Jej zastępcą zostanie Olgierd Wojtkowiak, a koordynatorem sieci będzie Michał Celeda. więcej

 
Radio ZET i RMF FM z dużym spadkiem w Warszawie, zyskują TOK FM i VOX FM

Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres od marca do sierpnia 2014 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Warszawie w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat. więcej

 
Reklama  
 
77 nominacji do Effie Awards 2014. Najwięcej dla Starcomu i MEC

W tegorocznej edycji konkursu Effie Awards przyznano 77 nominacji. Po kilkanaście otrzymały domy mediowe Starcom i MEC. więcej

 
Sprite, Haier i Lidl wakacyjnymi hitami reklamowymi YouTube'a w Polsce (wideo)

W lipcu i sierpniu reklamami najczęściej oglądanymi na YouTubie przez polskich internautów były spoty napoju Sprite, lodówek Haier i sklepów Lidl. Każdy zanotował po ponad 500 tys. wyświetleń. więcej

 
Radosław Kotarski reklamuje Konto 360° w Banku Millennium (wideo)

Bank Millennium rozpoczął kampanię reklamową Konta 360°, której bohaterem jest youtuber i prezenter telewizyjny Radosław Kotarski. Akcję przygotowały firmy Change Integrated, Isobar Poland i Initiative Media. więcej

 
Wirtualno-realne przeżycia graczy i Messiego w reklamie ,,FIFA 15" (wideo)

Zaczęła się kampania reklamowa gry „FIFA 15” pokazująca, jak mocne i sugestywne są przeżycia w niej dla graczy, wśród których jest Leo Messi. Kreację reklamy przygotowała agencja Wieden+Kennedy. więcej

 
Restaurator reklamuje ofertę Plusa dla firm (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa nielimitowanej oferty Plusa dla przedsiębiorców. Akcję przygotowały i realizują firmy Young & Roubicam, TFP i Media Direction OMD. więcej

 
,,Delektuj się" - Delecta z nowym hasłem reklamuje Łatwe Ciacho (wideo)

Wystartowała kampania reklamująca ciasto z mikrofalówki Łatwe Ciacho, marki Delecta (produkowane przez Rieber Foods Polska). Akcję - pod hasłem „Łatwe ciacho zawsze pod ręką!” - przygotowały firmy Hullabaloo, Graffiti Films, Starcom i Kolterman Media Communications. więcej

 
Kolejni bohaterowie domu w kampanii Leroy Merlin (wideo)

Leroy Merlin zaczął kolejną odsłonę kampanii, w której pokazuje bohaterskie dokonania remontowo-budowlane swoich autentycznych klientów. Akcję dział marketingu firmy przygotował wspólnie z agencjami Engine i Gutenberg Networks. więcej

 
Zaskoczenie smakiem i dron w kampanii czekolady KarmeLove od Wedla (wideo)

Lotte Wedel rusza z kampanią reklamującą nową czekoladę - KarmeLove. Akcję, obejmującą telewizję, internet i outdoor, przygotowały i realizują firmy Grandes Kochonos, OMD, Cosmo i 24/7 Communication. więcej

 
Topshop: pokaz mody i system sprzedaży na Facebooku (wideo)

Marka odzieżowa Topshop zastosuje nowatorski system sprzedaży produktów na Facebooku podczas pokazu swojej nowej kolekcji. więcej

 
Kreacje Reklamowe  
 
Olmeca: Beauty Shot NIKEiD: Player Edition KFC:  Keyboard Lassa Tyres: Fashion of the road Godrej: SeeU
 
Prasa  
 
Agora nabyła 2,5 mln własnych akcji za 30 mln zł

Agora w miniony piątek nabyła 2,5 mln własnych akcji za które zapłaciła 30 mln zł. Tym samym zrealizowała pierwszy etap programu nabywania swoich akcji. Zakupione papiery zostały umorzone. więcej

 
,,Motor" i ,,Top Gear" liderami wśród pism motoryzacyjnych w I półroczu 2014 r.

W I półroczu 2014 roku pierwsze miejsce w rankingu średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników motoryzacyjnych zajął „Motor”. Natomiast wśród miesięczników pozycja lidera należała do „Top Gear”. więcej

 
PMPG chce podbić USA. "Machina" wróci jako projekt międzynarodowy

Platforma Mediowa Point Group ma plan reaktywacji “Machiny”. Pod tą marką ma powstać multimedialna platforma kierowana do odbiorców w Polsce i USA, współtworzona przez amerykańskich przedsiębiorców. więcej

 
Stowarzyszenie Dziennikarzy Polskich zaniepokojone skazaniem Endy'ego Gęsiny-Torresa

Centrum Monitoringu Wolności Prasy Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich wyraża zaniepokojenie nałożeniem na reportera Endy’ego Gęsiny-Torresa grzywny w wysokości 2 tys. zł i podkreśla w swoim stanowisku, że wyrok jest skutkiem prowokacji dziennikarskiej. Prawomocne orzeczenie zapadło w tej sprawie w czwartek. więcej

 
Jedynki  
 
 
W Sieci (wcześniej także Sieci) - 2014-09-15 Do Rzeczy - 2014-09-15 Newsweek - 2014-09-15 Wprost - 2014-09-15 Auto Świat - 2014-09-14
 
Internet  
 
Pudelek.tv i Kafeteria.tv rekordowo popularne dzięki obecności na WP.pl

Po tym jak treści z Pudelek.tv i Kafeteria.tv zaczęły być obecne na stronie głównej portalu WP.pl oba serwisy w maju i czerwcu br. osiągnęły rekordową odwiedzalność. Pozostałe serwisy wideo Grupy Wirtualna Polska, WP.tv, Wrzuta.pl i Smog.pl, nie zanotowały takich wzrostów. więcej

 
Sprite, Haier i Lidl wakacyjnymi hitami reklamowymi YouTube'a w Polsce (wideo)

W lipcu i sierpniu reklamami najczęściej oglądanymi na YouTubie przez polskich internautów były spoty napoju Sprite, lodówek Haier i sklepów Lidl. Każdy zanotował po ponad 500 tys. wyświetleń. więcej

 
Google kupiło firmę Polar, chce ożywić Google+

Google kupiło firmę Polar, założoną przez projektanta z polskimi korzeniami Luke’a Wroblewskiego. Ma ona pomóc w postawieniu na nogi serwisu społecznościowego Google+. więcej

 
IKEA stawia na handel w internecie. Kiedy e-sklep w Polsce?

We wszystkich 27 krajach, w których działają jej salony, IKEA chce uruchomić lokalne sklepy internetowe. więcej

 
Anna Kowalczyk redaktor naczelną Mamadu.pl - wśród blogerek Graff, Welman i Dziewit-Meller

W poniedziałek w południe rusza Mamadu.pl, serwis dla rodziców przekształcony z bloga Anny Muchy we współpracy z wydawcą NaTemat.pl. Redaktor naczelną strony została Anna Kowalczyk. więcej

 
8 wskazówek jak skutecznie wykorzystać potencjał Twittera

W Polsce z Twittera korzysta coraz więcej firm i osób. Oznacza to, że potencjał tego medium jest coraz większy. więcej

 
Badania Marketingowe  
 
Wielu Polaków surfuje po internecie i komunikuje się z przyjaciółmi przez telewizor

Polacy nadal chętnie oglądają telewizję. Ponad 70 proc. osób ankietowanych przez TNS Polska przyznało, że przed telewizorem spędza od jednej do trzech godzin dziennie. Mimo ogromnej popularności laptopów i tabletów, Polacy zdecydowanie preferują oglądanie telewizji w telewizorach. Chętnie też wykorzystują ich najnowsze funkcje pozwalające surfować po internecie czy komunikować się z przyjaciółmi. więcej

 
Public Relations  
 
Kool Things wypromuje gry InnoGames
 
Technologie  
 
Wyciekły klipy z Windows 9 (wideo)
 
IBC 2014: kamery VariCam i mikser wideo AV-HS6000 od Panasonica
 
Ruszyła przedsprzedaż iPhone'a 6 i iPhone'a 6 Plus. Apple chwali się rekordowymi wynikami
 
Wielu Polaków surfuje po internecie i komunikuje się z przyjaciółmi przez telewizor
 
Gospodarka  
 
Uwaga na pociągi Pendolino. "Większe drgania mogą wpływać na budynki przy torach"
 
Za 2-3 lata euro może być warte tyle, co dolar. "Wina EBC i słabość gospodarek strefy euro"
 
Rusza Polska Grupa Zbrojeniowa. "Szansa na zbliżenie zagranicznych firm do polskiego sektora zbrojeniowego"
 
Lekkie spadki cen paliw na polskich stacjach
 
Coraz wolniej drożeją domy w USA. "Rosnące koszty kredytu i polityka Fed"
 
Wielu Polaków surfuje po internecie i komunikuje się z przyjaciółmi przez telewizor
 
Jaki model finansowania elektrowni atomowej w Polsce? "Pod lupą Komisji Europejskiej"
 
Susza w Brazylii i ostro w górę notowania kawy, czyli ile kosztuje kawa
 
Konspol rusza na podbój Azji, chce otworzyć zakłady produkcyjne
 
Rosyjskie embargo to nie problem dla producentów soków. Martwi spadek spożycia w Europie Zachodniej
 
Kontrola fiskusa a strata w zeznaniu podatkowym
 
Które wizy pozwalają cudzoziemcom na pracę w Polsce? Za nielegalne zatrudnienie kara dla pracownika i pracodawcy
 
Kultura/Rozrywka  
 
Wkrótce nowe piosenki U2
 
Gillian Anderson na stałe w trzeci sezonie serialu "Hannibal"
 
Alec Baldwin zagra w filmie science fiction "Andron"
 
Modestep wystąpi na FreeFormFestival 2014
 
Powstanie sequel serialu "Świat według Bundych"
 
"Who tf is U2 and why is it on my phone?", czyli nie każdy zna i chce U2
 
Maroon 5 z własną wersję utworu "Happy"
 
Katie Holmes wyreżyseruje film "All We Had"
 
Jessie Ware pokazała "Say You Love Me"
 
"We Fall in Love" od duetu Lamb (wideo)
 
Blog  
 
Apple story, czyli jak czekałem, aż po mnie przyjdą.* - Ewaryst Fedorowicz
 
Ostra kopanina - Renata Lipinska-Kondratowicz
 
Krótko o milczeniu - ks. Artur Stopka
 
Nowy rząd..? - Andrzej Bober
 
Wypasione saksy władzy w Brukseli, ciężka porażka w kraju - Krzysztof Czabański
 
Nasz gość  
 
TVN postawi na aplikacje social TV. "Sukces przy formacie Mam talent!"

TVN jest zadowolony z pierwszych wyników interakcji użytkowników aplikacji “Mam talent!”. - Będziemy rozważać wprowadzenie takich rozwiązań również na inne formaty czy anteny - mówi Wirtualnemedia.pl Maciej Ziąbrowski, dyrektor badań w TVN Media. więcej

 
,,To siła, jakiej nie da marketing, YouTube czy Instagram" - Jarosław Kuźniar o Twitterze
 
Anna Sakowicz: Telewizja będzie tracić zasięg i budżety reklamowe
 
Kwestionariusz  
 
Piotr Cedzyński: niezastąpieni są tylko ludzie

Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełnił Piotr Cedzyński, executive creative director w Cheil Poland. więcej

 
Mateusz Hładki: Internet to dla mnie okno z widokiem na lepszy świat
 
Bartłomiej Koprowski: Codziennie po pracy mam poczucie rozpoczynającego się weekendu
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2014 by WirtualneMedia.pl