Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Wtorek 28 Czerwca 2016
 
 
 
Polsat z reklam przy Euro 2016 zarobił 47 mln zł, ponad dwa razy więcej niż Telewizja Polska
 
 
Roszady w Biurze Reklamy TVP niewiele pomogą bez lepszej oferty programowej przyciągającej widzów (opinie)
 
Zmiana w tak krótkim czasie na stanowisku dyrektora Biura Reklamy Telewizji Polskiej na pewno nie służy stabilności współpracy oraz nie buduje poczucia bezpieczeństwa w relacjach długoterminowych. Prezes Kurski musi jakoś rozmasować spadek oglądalności. Robi to kosztem Biura Reklamy, stąd ten konflikt - powołanie nowego szefa Biura Reklamy TVP komentują dla Wirtualnemedia.pl Marcin Dec, Jakub Bierzyński i Maciej Niepsuj. więcej
 
 
Polska branża reklamowa o skromnym udziale w Cannes Lions: coraz mniej przełomowych kampanii
 
Polskie agencje - a przynajmniej te z czołówki - nie odstają od reszty świata na poziomie koncepcyjnym. To polski rynek nie nadąża za zmianami i coraz mniej komercyjnych kampanii można nazwać prawdziwymi „game changerami”. Niewielka liczba nagród dla Polski na Cannes Lions to proces bardziej złożony - polski udział w tegorocznym festiwalu reklamowym w Cannes podsumowują w rozmowach z Wirtualnemedia.pl Ewa Góralska, Dawid Szczepaniak i Sebastian Umiński. więcej
 
 
Zygmunt Solorz-Żak najbogatszy w polskich mediach. Dalej Ruta, Klicki, Wejchertowie, Walter, Czechowicz i Kiciński
 
Według „Wprost” współwłaściciel Grupy Cyfrowy Polsat Zygmunt Solorz-Żak ma majątek warty 10,9 mld zł, największy wśród ludzi z polskiej branży mediów. Na liście 100 najbogatszych Polaków tygodnika „Wprost” sektor medialny reprezentują też współpracownik Solorza-Żaka Hieronim Ruta, Krzysztof Klicki, rodzina Jana Wejcherta, Mariusz Walter, Tomasz Czechowicz oraz Michał Kiciński. więcej
 
 
OKO.press w 10 dni zebrał 60 tys. zł od ponad 400 osób. ,,Jest zapotrzebowanie wśród odbiorców"
 
W ciągu pierwszych 10 dni funkcjonowania serwis OKO.press uzyskał 60 tys. zł finansowania od 413 internautów. Piotr Pacewicz, redaktor naczelny serwisu, jest zadowolony z efektów zbiórki społecznościowej. - Poziom wpłat oraz to, że nieustannie napływają do nas nowe datki świadczy o tym, że jest wśród odbiorców zapotrzebowanie na to, żeby patrzeć politykom na ręce i usta - mówi w rozmowie z serwisem Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Od września Polskie Radio 24 w miejsce PR IV na falach UKF więcej
 
Cannes Lions 2016: dwa Grand Prix za ,,McWhoppera", triumf Ogilvy & Mather, WPP i Droga5 więcej
 
Dzięki wynikom w Euro 2016 wartość mediowa polskiej reprezentacji wzrośnie o 200 mln zł, sponsorzy zapłacą więcej więcej
 
Prezes Jacek Kurski rezygnuje z prac nad spektaklem Jerzego Stuhra. ,,Restrykcja personalna" więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Specjalista ds. Promocji i Wsparcia Sprzedaży TVN
Specjalista ds. Zakupów Programowych TVN
Media Planner Viacom International Media Networks
Promo Producer Viacom International Media Networks
Specjalista ds. Sprzedaży Agencyjnej Online TVN
Producent Imprez Promocyjnych TVN
Global Market Controls Chief Operations Officer indaHash.com
Digital Content Producer Eleven Sports Network
Młodszy Specjalista ds. Strategii Komunikacji Biura Reklamy TVN
Scrum Master / Project Manager [Mobile] Onet.pl
Programme Planner Viacom International Media Networks
Consumer Insights & Analytics Manager Viacom International Media Networks
Business Development Manager Netsprint
Performance Campaign Manager Netsprint
Account Manager / Senior Account Manager Isobar
Account Manager FAM
Specjalista ds. wsparcia sprzedaży FAM
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 64 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Polsat z reklam przy Euro 2016 zarobił 47 mln zł, ponad dwa razy więcej niż Telewizja Polska

Telewizja Polsat - jak dotąd - dzięki Euro 2016 zarobiła dwa razy więcej na reklamach niż TVP, mimo że to transmisje w Telewizji Polskiej przyciągają więcej widzów. Wśród największych reklamodawców są Polkomtel, PepsiCo, Orange i Kompania Piwowarska. więcej

Roszady w Biurze Reklamy TVP niewiele pomogą bez lepszej oferty programowej przyciągającej widzów (opinie)

Zmiana w tak krótkim czasie na stanowisku dyrektora Biura Reklamy Telewizji Polskiej na pewno nie służy stabilności współpracy oraz nie buduje poczucia bezpieczeństwa w relacjach długoterminowych. Prezes Kurski musi jakoś rozmasować spadek oglądalności. Robi to kosztem Biura Reklamy, stąd ten konflikt - powołanie nowego szefa Biura Reklamy TVP komentują dla Wirtualnemedia.pl Marcin Dec, Jakub Bierzyński i Maciej Niepsuj. więcej

Zygmunt Solorz-Żak najbogatszy w polskich mediach. Dalej Ruta, Klicki, Wejchertowie, Walter, Czechowicz i Kiciński

Według „Wprost” współwłaściciel Grupy Cyfrowy Polsat Zygmunt Solorz-Żak ma majątek warty 10,9 mld zł, największy wśród ludzi z polskiej branży mediów. Na liście 100 najbogatszych Polaków tygodnika „Wprost” sektor medialny reprezentują też współpracownik Solorza-Żaka Hieronim Ruta, Krzysztof Klicki, rodzina Jana Wejcherta, Mariusz Walter, Tomasz Czechowicz oraz Michał Kiciński. więcej

Mecze Euro 2016 śledzi od 1,79 do 14,35 mln widzów. Hitami pojedynki Polaków

Mecze Euro 2016 - transmitowane w kanałach otwartych (TVP1, Polsat i Polsat Sport) - ogląda 1,79 do 14,35 mln widzów. Dotychczas największą telewizyjną widownię zgromadziły spotkania reprezentacji Polski. więcej

,,Polska na weekend 360" - nowy cykl podróżniczy w sobotnie poranki TVN24

W ramach weekendowego pasma porannego „Wstajesz i wiesz” stacja TVN24 rozpoczęła emisję cyklu podróżniczego „Polska na weekend 360”. Prowadzącymi są Marcin Żebrowski i Aleksandra Janiec. więcej

Mecz Szwajcaria-Polska z rekordowym udziałem, obejrzało go 11,9 mln widzów

Transmisja sobotniego meczu Polski ze Szwajcarią w polskich kanałach telewizyjnych zgromadziła 11,93 mln widzów, aż 85,8 proc. osób oglądających wtedy telewizję. 6,58 mln ludzi oglądało spotkanie w TVP1, a 5,35 mln w Polsacie i Polsacie Sport - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

Fatalny tydzień TVP2 - tylko 5,3 proc. w 4+ i 4,7 proc. w 16-49. Liderem Polsat

W minionym tygodniu liderem oglądalności w rynku telewizyjnym zarówno wśród wszystkich widzów, jak i w grupie komercyjnej był Polsat. Rekordowo niskie udziały w obu grupach wyśrubowała TVP2. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia. więcej

Maciej Radkiewicz za Waldemara Gaspera dyrektorem Biura Reklamy Telewizji Polskiej

Maciej Radkiewicz objął w poniedziałek funkcję dyrektora Biura Reklamy Telewizji Polskiej. Zastąpił na tym stanowisku odwołanego po czterech miesiącach Waldemara Gaspera. więcej

"High Maintenance" - nowy serial HBO

W sieci pojawił się zwiastun komediowego cyklu HBO, "High Maintenance". więcej

,,Happy Valley 2" w Ale Kino+

3 lipca 2016 roku Ale Kino+ rozpocznie emisję drugiego sezonu brytyjskiego serialu „Happy Valley”. więcej

"Too Close to Home" - nowy serial TLC. Zagra Heather Locklear

Heather Locklear potwierdziła udział w serialu "Too Close to Home" stacji TLC. więcej

AMC pokaże serial ,,Terror"

AMC Global poinformowało o nabyciu praw do serialu „Terror”. Produkcja będzie miała premierę na kanale AMC na całym świecie w tym samym czasie co w USA. więcej

 
 
 
 
RADIO
 
Lato w radiowej Czwórce: relacje z festiwali, nowy poranek Mariusza Infuleckiego i ŚDM

W piątek 1 lipca br. wystartuje letnia ramówka Programu IV Polskiego Radia, w której nadawane będą nowe audycje, m.in. „Nuta lata” i „BąŻur” Mariusza Infuleckiego, oraz relacje z festiwali i Światowych Dni Młodzieży. więcej

 
RMF FM dystansuje konkurencję w Białymstoku. Radio Jard tuż za podium

Pozycja lidera rynku radiowego w Białymstoku należała do RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze Radio ZET i Trójka - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia. więcej

 
Radio Złote Przeboje odwiedzi latem 9 polskich miast

Ruszyła letnia ramówka Radia Złote Przeboje (Grupa Radiowa Agory), w której dla słuchaczy przygotowano m.in. „Wakacyjną Listę Przebojów”, „Słownik pojęć wakacyjnych” i konkurs „Co u was ładnego?”. Prowadzący odwiedzą latem dziewięć polskich miast. więcej

 
,,Dzika plaża", ,,Morze muzyki na wakacje" i ,,Wakacyjna lista przebojów" latem w Radiu Wawa

Na antenie Radia Wawa (ZPR Media) ruszyła letnia ramówka, w której pojawią się nowe pasma, m.in. „Morze muzyki na wakacje” oraz „Wakacyjna lista przebojów”. więcej

 
Radio Eska nadaje w Ostrzeszowie

Należąca do ZPR Media sieć radiowa Radio Eska uruchomiła lokalną stację w Ostrzeszowie. więcej

 
Nowe audycje, konkursy z nagrodami i plebiscyt ,,Wakacyjny przebój wszech czasów" w letniej ramówce ZET Gold

Wystartowała letnia ramówka ZET Gold. Stacja przygotowała nowe audycje, konkursy z nagrodami i plebiscyt „Wakacyjny przebój wszech czasów”. więcej

 
,,Eska Summer City" w 24 miastach Polski

Wystartowała szósta edycja letniego wydarzenia „Eska Summer City”, w ramach którego reporterzy Radia Eska zaprezentują atrakcje wakacyjne w 24 miastach. Akcja potrwa do końca sierpnia. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Polsat z reklam przy Euro 2016 zarobił 47 mln zł, ponad dwa razy więcej niż Telewizja Polska

Telewizja Polsat - jak dotąd - dzięki Euro 2016 zarobiła dwa razy więcej na reklamach niż TVP, mimo że to transmisje w Telewizji Polskiej przyciągają więcej widzów. Wśród największych reklamodawców są Polkomtel, PepsiCo, Orange i Kompania Piwowarska. więcej

Polska branża reklamowa o skromnym udziale w Cannes Lions: coraz mniej przełomowych kampanii

Polskie agencje - a przynajmniej te z czołówki - nie odstają od reszty świata na poziomie koncepcyjnym. To polski rynek nie nadąża za zmianami i coraz mniej komercyjnych kampanii można nazwać prawdziwymi „game changerami”. Niewielka liczba nagród dla Polski na Cannes Lions to proces bardziej złożony - polski udział w tegorocznym festiwalu reklamowym w Cannes podsumowują w rozmowach z Wirtualnemedia.pl Ewa Góralska, Dawid Szczepaniak i Sebastian Umiński. więcej

Vistula i PZPN pozwą Młodzież Wszechpolską za przeróbkę reklamy z piłkarzami

Firma odzieżowa Vistula oraz Polski Związek Piłki Nożnej zapowiedziały podjęcie kroków prawnych w sprawie opublikowania przez Młodzież Wszechpolską przerobionego zdjęcia reklamowego polskiej reprezentacji piłkarskiej w garniturach Vistuli. więcej

Katarzyna Paliwoda: z Procter&Gamble Polska do Facebooka

Katarzyna Paliwoda po ośmiu latach pracy w strukturach marketingowych koncernu Procter&Gamble odeszła z firmy. Rozpoczęła pracę w warszawskim biurze Facebooka - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Katarzyna Bujakiewicz promuje ubezpieczenie Onkopolisa w BZ WBK-Aviva (wideo)

Aktorka Katarzyna Bujakiewicz została ambasadorką marketingową ubezpieczenia Onkopolisa oferowanego przez BZ WBK-Aviva klientom Banku Zachodniego WBK. Akcję ubezpieczyciel przygotował wspólnie z agencją Simplicity. więcej

WOW! Gramy dalej!

W ostatnią sobotę pobiliśmy światowy rekord w symultanicznych zawałach serca! Około 18 mln Polaków oglądających zmagania naszej reprezentacji jeszcze bardzo długo dochodziło do siebie po tym elektryzującym spotkaniu - komentuje Maciej Sikorski, senior account manager w Havas Sports&Entertainment. więcej

Raiffeisen Polbank z gwarancją spełnionych obietnic reklamuje Wymarzone Konto Osobiste (wideo)

Raiffeisen Polbank zaczął nową kampanię z udziałem aktora Pawła Orleańskiego reklamującą Wymarzone Konto Osobiste. Za przygotowanie i realizację działań odpowiadają firmy marketingowe GPD Agency, Bomaye i Starcom. więcej

Bosch promuje chłodziarko-zamrażarki NoFrost z technologią VitaFresh plus (wideo)

Do końca września potrwa kampania firmy BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego promująca chłodziarko-zamrażarki Bosch NoFrost z systemem utrzymywania świeżości produktów VitaFresh plus. Za realizację szeroko zasięgowej kampanii odpowiadają PrimeMovers, OMD i Arc. więcej

Leo Messi odchodzi z reprezentacji Argentyny. Ucierpi na tym jego wizerunek reklamowy?

Po nieudanym finale Copa America argentyński napastnik Lionel Messi ogłosił, że kończy karierę reprezentacyjną. Eksperci pytani przez Wirtualnemedia.pl o wpływ tej decyzji na pozycję Messiego na rynku reklamowym mają różne opinie. Podkreślają jednak, że  z punktu widzenia marketerów kluczowa wciąż jest kariera klubowa Messiego. więcej

Artyści z Polski i Argentyny stworzą nowe murale na gdańskiej Zaspie

Cztery nowe prace powstaną w ramach tegorocznej, ósmej edycji Festiwalu Monumental Art na gdańskiej Zaspie, organizowanego przez Instytut Kultury Miejskiej. Artyści zaproponowali takie projekty jak geometryczne wzory, mural-witraż, flagi państw, grup etnicznych i regionów czy osoby poszukujące najprostszego rozwiązania. więcej

O.S.T.R., Podsiadło i Organek w reklamach koncertów Męskie Granie sponsorowanych przez Żywiec (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa trasy koncertowej Męskie Granie, której wyłącznym sponsorem jest piwo Żywiec (produkowane przez Grupę Żywiec). Bohaterami reklam - przygotowanych przez firmy Ogilvy & Mather, Opus Film, Syzygy Warsaw, Gong, Just, Roots PR i MediaVest - są największe gwiazdy trasy: O.S.T.R., Dawid Podsiadło i Tomasz Organek. więcej

Value Media będzie reklamować TMS Brokers w internecie

Dom mediowy Value Media (należący do Group One) wygrał przetarg na kompleksową obsługę reklamową w internecie domu maklerskiego TMS Brokers. więcej

 
 
 
PRASA
 
Edipresse Polska łączy struktury internetowe i prasowe, odchodzi Aleksy Uchański

Wydawnictwo Edipresse Polska postanowiło włączyć swoje zasoby internetowego do pozostałych struktur, tworząc multimedialne platformy biznesowe. W związku z tym z firmą żegna się Aleksy Uchański, dotychczasowy dyrektor ds. digitalu. więcej

,,Lego Ninjago" na czele sprzedaży w I kwartale. ,,Świnka Peppa Magazyn" z największym wzrostem

W I kwartale br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród pism dla dzieci był magazyn „Lego Ninjago”. Największym wzrostem pochwalić się mógł „Świnka Peppa Magazyn”, a na czele spadku znalazł się „Magazyn Mia and Me”. więcej

Niemieccy wydawcy odwołują się od wyroku ws. opłat za ich treści w Google News

Grupa największych niemieckich wydawców złożyła apelację od przegranego wyroku w sprawie stosowania przez Google nieuczciwych praktyk rynkowych. Axel Springer i inne niemieckie koncerny twierdzą, że Google nie może za darmo zamieszczać na swoich platformach fragmentów ich artykułów. więcej

 
 
 
JEDYNKI
 
 
Focus - 2016-06-28 Uważam Rze inaczej pisane - 2016-06-28 Flesz - 2016-06-28 Kropka TV - 2016-06-28 Dziennik Wschodni - 2016-06-28
 
 
 
 
INTERNET
 
OKO.press w 10 dni zebrał 60 tys. zł od ponad 400 osób. ,,Jest zapotrzebowanie wśród odbiorców"

W ciągu pierwszych 10 dni funkcjonowania serwis OKO.press uzyskał 60 tys. zł finansowania od 413 internautów. Piotr Pacewicz, redaktor naczelny serwisu, jest zadowolony z efektów zbiórki społecznościowej. - Poziom wpłat oraz to, że nieustannie napływają do nas nowe datki świadczy o tym, że jest wśród odbiorców zapotrzebowanie na to, żeby patrzeć politykom na ręce i usta - mówi w rozmowie z serwisem Wirtualnemedia.pl. więcej

TVN24 liderem stacji informacyjnych w internecie. TVN24 BiS zwiększa przewagę nad TVP Info, w górę Polsat News

Wśród telewizyjnych stacji informacyjnych zdecydowanie najpopularniejszy serwis internetowy ma TVN24. Witryny TVP Info i Telewizji Republika w br. zanotowały niewielkie spadki odwiedzalnoości, a uruchomiona jesienią ub.r. strona Polsat News osiągnęła spory wzrost. więcej

Połowa gospodarstw w USA korzysta z Netflixa, Amazon Prime lub Hulu

W Stanach Zjednoczonych odsetek gospodarstw domowych korzystających z płatnych serwisów VoD (tzw. SVoD) po raz pierwszy osiągnął 50 procent - wynika z danych firmy Nielsen. Konsumpcja mediów za pomocą smartfonów zwiększyła się o 60 proc. w I kwartale bieżącego roku. więcej

15 proc. polskich internautów przegląda strony religijne, najważniejsze lokalne wiadomości parafialne

15 proc. internautów w Polsce przegląda regularnie strony i portale poświęcone religii i kościołowi - wynika z raportu CBOS-u. Odbiorca takich treści to mieszkaniec dużego miasta z wyższym wykształceniem, a najważniejsze są informacje z lokalnej parafii. więcej

Szef Google ofiarą hakerów, przejęli jego konto na Twitterze

Konto twitterowe Sundara Pichaia, szefa koncernu Google zostało przejęte przez hakerów. Za atakiem stoi grupa Ourmine, ta sama, która wcześniej zhakowała social mediowe konta Marka Zuckerberga. więcej

Niemieccy wydawcy odwołują się od wyroku ws. opłat za ich treści w Google News

Grupa największych niemieckich wydawców złożyła apelację od przegranego wyroku w sprawie stosowania przez Google nieuczciwych praktyk rynkowych. Axel Springer i inne niemieckie koncerny twierdzą, że Google nie może za darmo zamieszczać na swoich platformach fragmentów ich artykułów. więcej

Poczta Polska wprowadza darmowe Wi-Fi, ponad 850 placówek na start

Poczta Polska uruchomiła projekt darmowego Wi-Fi w ponad 850 placówkach pocztowych. Docelowo darmowy internet ma być dostępny we wszystkich oddziałach spółki. więcej

Adexit i chaos prawny? Dwugłos o wpływie Brexitu na rynek internetowy i reklamowy

Możemy spodziewać się zamieszania, niepewności, reorganizacji. A to wszystko nie sprzyja podejmowaniu decyzji o nowych, odważnych inwestycjach. Pomyślmy o domach mediowych. Większość z nich ma swoje europejskie centrale w Londynie. Podobnie wiele międzynarodowych koncernów. Jak będzie wyglądać ich struktura organizacyjna po wyjściu Wielkiej Brytanni z Unii? - możliwe skutki Brexitu dla rynku internetowego i reklamowego w Polsce analizują Marta Sułkiewicz i Małgorzata Jankowska-Blank z Gemiusa. więcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Połowa gospodarstw w USA korzysta z Netflixa, Amazon Prime lub Hulu

W Stanach Zjednoczonych odsetek gospodarstw domowych korzystających z płatnych serwisów VoD (tzw. SVoD) po raz pierwszy osiągnął 50 procent - wynika z danych firmy Nielsen. Konsumpcja mediów za pomocą smartfonów zwiększyła się o 60 proc. w I kwartale bieżącego roku. więcej

Połowa firm w Polsce bez strategii prowadzenia sądowych sporów

Sprawy sporne są coraz istotniejszym czynnikiem wpływającym na biznes w Polsce. Podczas gdy ich liczba rośnie, tylko niespełna połowa firm posiada wdrożoną strategię zarządzania ryzykiem sporów sądowych - wynika z badania ICAN Institute i Harvard Business Review Polska. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
ZFPR i PSPR tworzą nową Radę Etyki Public Relations

Związek Firm Public Relations wraz z Polskim Stowarzyszeniem Public Relations przeprowadzają reformę Rady Etyki PR. Jednym z głównych jej zadań, poza opiniowaniem zgłoszonych wniosków dotyczących potencjalnych naruszeń norm etycznych, będzie opracowanie nowego Kodeksu Zasad Etyki PR. więcej

Barbara Pleban: simple, surprise, sell - przepis na kampanię nagrodzoną w Cannes Lions

Przepis na kampanię nie jest tak prosty jak na zrobienie owocowego smoothie. Nie wystarczy wrzucić porcji bananów i truskawek i wszystkiego razem zmiksować. I chociaż nie istnieje remedium na wygraną jest kilka czynników, które umiejętnie połączone podwyższają szansę wygranej - opisuje Barbara Pleban, wiceprezes Multi Communications, juror podczas tegorocznego festiwalu Cannes Lions. więcej

Brown-Forman Polska z On Board PR

Brown-Forman Polska, dystrybutor alkoholi m.in. Jack Daniel’s i Finlandia Vodka, nawiązał współpracę z agencją On Board PR Ecco Network. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Play rozpoczyna testy usługi telewizyjnej Play TV (wideo)
Płatność jednym kliknięciem w Blik jeszcze w tym roku, jest zgoda NBP
Microsoft zapłaci 10 tys. dolarów za nieudaną instalację Windows 10
Google chce wejść na rynek smartfonów. W tym roku wprowadzi do sprzedaży własny model
Pół miliona użytkowników Tidala w Play, promocja przedłużona do końca września
Navitel: nowa aktualizacja z funkcją playera audio i transmitera FM
 
 
 
GOSPODARKA
 
Połowa firm w Polsce bez strategii prowadzenia sądowych sporów
Poczta Polska wprowadza darmowe Wi-Fi, ponad 850 placówek na start
Stanisław Gomułka: Wpływ brexitu na gospodarkę Polski będzie niewielki
Deflacja pomału ustępuje. "Nie należy spodziewać się na razie wyższych stóp procentowych"
Polska atrakcyjnym rynkiem nieruchomości komercyjnych. Stopy zwrotu wynoszą 10 proc.
Jak wyliczyć powierzchnię domu, aby otrzymać zwrot części wydatków na budowę
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
Sabaton wydają album "The Last Stand" (wideo)
Artyści z Polski i Argentyny stworzą nowe murale na gdańskiej Zaspie
"High Maintenance" - nowy serial HBO
Rihanna z piosenką "Sledgehammer" do "Star Trek: W nieznane"
Michelle Obama w serialu "Kochane kłopoty" (zobacz wideo)
Mac Miller nie wystąpi na Open'er Festival 2016
,,Happy Valley 2" w Ale Kino+
"Too Close to Home" - nowy serial TLC. Zagra Heather Locklear
Powstanie film "Deadpool 2". Zjdęcia ruszają po Nowym Roku
 
 
 
BLOG
 
Komunikat agencji PAPA: Bruksela stawia Londyn do pionu! - Ewaryst Fedorowicz
 
Czym się różni sezon ogórkowy - ks. Artur Stopka
 
Przecena - Renata Lipinska-Kondratowicz
 
Serwis OKO - Andrzej Bober
 
Wzrok Lewandowskiego - Monika Klama
 
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj