Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Czwartek 1 Czerwca 2017
 
 
 
Dorota Żurkowska: brand Discovery przyciąga uwagę Polaków, widzimy miejsce na nowe produkty (wywiad)
 
- Polacy cenią kanały Discovery, nasz brand przyciąga uwagę widzów oraz niesie ze sobą gwarancję jakości. Widzimy miejsce na nowe produkty i rozwiązania, nie boimy się naśladownictwa - tłumaczy w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Dorota Żurkowska-Bytner, szefowa Discovery Polska. W pierwszym od momentu awansu wywiadzie ujawnia m.in. kierunki rozwoju TLC i Discovery Channel, plany na kanał Metro, rozwiązania na relacjonowanie igrzysk olimpijskich, a także nowe rozwiązania dla Eurosport Player. więcej
 
 
,,M jak miłość" straciło 570 tys. widzów, ale i tak nie dało szans konkurencji
 
Właśnie zakończony sezon „M jak miłość” oglądało średnio 5,87 mln osób. Produkcja zanotowała spadek widowni względem poprzedniego sezonu, ale i tak dała TVP2 pozycję zdecydowanego lidera rynku telewizyjnego zarówno wśród wszystkich widzów, jak i w grupie 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 79,40 mln zł. więcej
 
 
1&1 znika z polskiego rynku. ,,Stawiamy na jedną silną markę"
 
Firma United Internet oferująca w Polsce usługi hostingowe pod marką 1&1 postanowiła wycofać ją z naszego rynku. Oficjalnie decyzja ma związek z przejęciem przez United Internet platformy Home.pl, jednak ostatnio 1&1 notowała udział w polskim rynku hostingowym na poziomie jedynie 0,67 procent. - Doszliśmy do wniosku, że w Polsce powinniśmy postawić na jedną silną markę i jest nią Home.pl - wyjaśnia w rozmowie z serwisem Wirtualnemedia.pl Andreas Maurer z United Internet AG. więcej
 
 
Telewizja Polska sprzedaje za granicę ,,Wojenne dziewczyny", ,,Komisję morderstw", ,,Wyklętego" i ,,Dwie korony"
 
Podczas targów filmowych w Cannes Telewizja Polska wstępnie porozumiała się co do sprzedaży praw do emisji na rynkach zagranicznych, kilku swoich produkcji, m.in. seriali „Wojenne dziewczyny” i „Komisja morderstw” oraz filmów „Wyklęty”, „Dwie korony” i „Fotograf”. więcej
 
 
Pudelek.pl ma przeprosić Rafała Ziemkiewicza za tekst o jego tweecie nt. samotnych kobiet
 
Sąd Okręgowy w Warszawie orzekł, że wydawca serwisu Pudelek.pl (spółka http należąca do Wirtualna Polska Holding) ma przeprosić Rafała Ziemkiewicza i zapłacić mu 10 tys. zł zadośćuczynienia za artykuł komentujący jego wpis twitterowy na temat samotnych kobiet. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Nowelizacja ustawy abonamentowej w Sejmie. Operatorzy płatnej tv boją się odpływu klientów, liczą na Komisję Europejską więcej
 
Małgorzata Domagalik odchodzi z miesięcznika ,,Pani". ,,Jak nie teraz, to kiedy?" więcej
 
Skarbówka chce od Cyfrowego Polsatu 40 mln zł więcej podatku za 2011 rok więcej
 
Jacek Kurski: Pieniądze z abonamentu zainwestujemy w ośrodki regionalne, ograniczymy też reklamy więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
SENIOR ACCOUNT MANAGER (digital) Saatchi & Saatchi IS
Kierownik administracyjny biura Krajowa Izba Producentów Audiowizualnych
Senior Agency Sales Executive Onet.pl
Communications Specialist Media Impact Polska
Digital Mediaplanner FFW Communication
Product Manager Grupa Wirtualna Polska
Specjalista ds. promocji w miesięczniku ZNAK Społeczny Instytut Wydawniczy ZNAK sp. z o.o. / Miesięcznik ZNAK
Digital Account Manager Streetcom
Digital Account Executive Streetcom
Traffic Specialist Media Impact Polska
Digital Copywriter (senior) Walk
Producent Filmowy GPD FILM STUDIO
Dziennikarz Wirtualnemedia.pl
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 64 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Dorota Żurkowska: brand Discovery przyciąga uwagę Polaków, widzimy miejsce na nowe produkty (wywiad)

- Polacy cenią kanały Discovery, nasz brand przyciąga uwagę widzów oraz niesie ze sobą gwarancję jakości. Widzimy miejsce na nowe produkty i rozwiązania, nie boimy się naśladownictwa - tłumaczy w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Dorota Żurkowska-Bytner, szefowa Discovery Polska. W pierwszym od momentu awansu wywiadzie ujawnia m.in. kierunki rozwoju TLC i Discovery Channel, plany na kanał Metro, rozwiązania na relacjonowanie igrzysk olimpijskich, a także nowe rozwiązania dla Eurosport Player. więcej

,,M jak miłość" straciło 570 tys. widzów, ale i tak nie dało szans konkurencji

Właśnie zakończony sezon „M jak miłość” oglądało średnio 5,87 mln osób. Produkcja zanotowała spadek widowni względem poprzedniego sezonu, ale i tak dała TVP2 pozycję zdecydowanego lidera rynku telewizyjnego zarówno wśród wszystkich widzów, jak i w grupie 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 79,40 mln zł. więcej

Telewizja Polska sprzedaje za granicę ,,Wojenne dziewczyny", ,,Komisję morderstw", ,,Wyklętego" i ,,Dwie korony"

Podczas targów filmowych w Cannes Telewizja Polska wstępnie porozumiała się co do sprzedaży praw do emisji na rynkach zagranicznych, kilku swoich produkcji, m.in. seriali „Wojenne dziewczyny” i „Komisja morderstw” oraz filmów „Wyklęty”, „Dwie korony” i „Fotograf”. więcej

,,Sexy kuchnia Magdy Gessler" nowym programem Food Network

W jesiennej ramówce 2017 roku Food Network rozpocznie emisję nowego programu „Sexy kuchnia Magdy Gessler” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Skargi do KRRiT na tweet o Gronkiewicz-Waltz w TVP Info i słowa o uchodźcach w TVN24

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji otrzymała po jednej skardze na wulgarny wpis twitterowy o Hannie Gronkiewicz-Waltz pokazany w programie „Woronicza 17” w TVP Info oraz wypowiedź Anny Pałuszki w „Drugim śniadaniu mistrzów” w TVN24 o przyjmowaniu uchodźców do Polski. więcej

Adam Kuklewicz odchodzi z TVP Info

Dziennikarz Adam Kuklewicz zrezygnował z pracy w TVP Info i zamierza skupić się na własnej agencji Image Up - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Producent ,,Dwóch Koron": nie wprowadzaliśmy mediów w błąd, mylą się ,,Tygodnik Powszechny" i PISF, a nie ,,Wiadomości"

- W żadnym z komunikatów, które przekazywaliśmy mediom przez agencję enterPR, nie podawaliśmy, że film startuje w konkursie, a jedynie, że jego światowa premiera odbędzie się podczas Festiwalu w Cannes - stwierdził Michał Kondrat, producent filmu „Dwie Korony”, odpowiadając na komentarze „Tygodnika Powszechnego” i Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej z zeszłego tygodnia. więcej

Justyna Sieklucka kończy pracę w TVP Info

Z końcem maja br. reporterka Justyna Sieklucka odchodzi z TVP Info, gdzie pracowała od 1,5 roku - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

HGTV rusza z castingami do ,,Zgłoś remont". Program poprowadzi Krzysztof Miruć

W czwartek, 1 czerwca 2017 roku HGTV Home & Garden rozpocznie castingi do nowego programu „Zgłoś remont” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Premiera produkcji na antenie stacji odbędzie się jesienią br. więcej

Kathy Griffin wyrzucona z CNN po obraźliwych tweetach z obciętą głową Donalda Trumpa

Amerykańska aktorka i prezenterka telewizyjna Kathy Griffin została zwolniona przez stację CNN po tym, jak na Twitterze opublikowała zdjęcia i film przedstawiające ją z uciętą głową prezydenta Donalda Trumpa w dłoniach. Przez ostatnich 10 lat Griffin była współgospodarzem sylwestrowego programu nadawanego przez CNN.   więcej

Polsat liderem rynku telewizyjnego, słabe wyniki nowych stacji z DVB-T (top 150 kanałów)

W kwietniu br. liderem oglądalności w rynku telewizyjnym był Polsat. Wśród stacji tematycznych najwyższy udział zanotował TVN24, a z nowych kanałów DVB-T najwyżej uplasowała się 8TV. Ranking top 150 kanałów w raporcie Wirtualnemedia.pl. więcej

,,Strefa propagandy TVPiS" na plakatach przy siedzibie Telewizji Polskiej. Agora usuwa słup, na którym je naklejono

Na słupie ogłoszeniowym firmy AMS (należącej do Agory) znajdującym się przy głównej siedzibie Telewizji Polskiej na ul. Woronicza w Warszawie naklejono plakaty z napisami „Uwaga! Strefa propagandy” i „TVPiS”. Agora zapewnia, że pojawiły się bez jej wiedzy, a ponieważ słup nie jest już wykorzystywany komercyjnie, został właśnie usunięty. więcej

Posłowie PO do reportera TVP Info pytającego o odejście Ewy Kopacz z Sejmu: jest pan działaczem PiS-u (wideo)

Na korytarzach sejmowych doszło do kolejnego spięcia między politykami Platformy Obywatelskiej i reporterem TVP Info Filipem Styczyńskim. Dziennikarz próbował ich pytać, czy Ewa Kopacz złoży mandal poselski. W odpowiedzi usłyszał, że jest działaczem PiS-u i realizuje zamówienia partyjne. Dziennikarze są podzieleni w ocenach zachowania reportera i posłów w tej sytuacji. więcej

Discovery Channel z nowym pasmem ,,Lato przygód"

12 czerwca 2017 roku na antenie Discovery Channel ruszy nowe pasmo „Lato przygód”. W jego ramach stacja pokaże premierowe programy, a także nowe odcinki popularnych serii. więcej

 
 
 
 
RADIO
 
Dwa uniwersytety i Kantar Millward Brown chcą monitorować dla KRRiT stacje TVP i Polskiego Radia

Oferty w przetargu Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji na monitoring wybranych stacji Telewizji Polskiej i Polskiego Radia złożyły Uniwersytet Papieski Jana Pawła II w Krakowie, Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu oraz Kantar Millward Brown. więcej

 
Anna Burzyńska za Marzenę Wyczółkowską sekretarzem radiowej Jedynki

Anna Burzyńska została sekretarzem Programu Pierwszego Polskiego Radia. Wraca na to stanowisko po ośmiu latach, zastępując Marzenę Wyczółkowską. więcej

 
Trójka liderem rynku radiowego w Lublinie

Liderem słuchalności w Lublinie w okresie od listopada ub.r. do kwietnia br. była Trójka. Na podium znalazły się jeszcze takie stacje, jak: RMF FM i Radio ZET - wynika z badań słuchalności radia. więcej

 
Dzień Dziecka w ,,Trójce". Specjalne audycje, jingle i konkursy dla najmłodszych

W czwartek, 1 czerwca, w radiowej „Trójce” będzie można usłyszeć specjalne jingle, wykorzystujące głosy dzieci. Najmłodsi słuchacze będą bohaterami reportażu w popołudniowym wydaniu „Zapraszamy do Trójki”, będą zamawiali piosenki w „Muzycznej Poczcie UKF” i dla nich zorganizowane zostaną konkursy. Wszystko z okazji Dnia Dziecka. - Utrzymamy się w tradycyjnych trójkowych formach - zapowiada w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Wiktor Świetlik, dyrektor PR 3. więcej

 
Z okazji Dnia Dziecka RMF FM przeprowadzi zbiórkę na sprzęt ratujący życie dzieciom

W czwartek, 1 czerwca, dochód z loteryjnych sms-ów wysyłanych przez słuchaczy RMF FM zostanie przekazany przez stację na kupno sprzętu dla Kliniki Alergologii i Mukowiscydozy, działającej w szpitalu im. św. Jadwigi w Rzeszowie.  W ubiegłym roku za pieniądze ze zbiórki kupiono elektrody i oprogramowanie do elektrokortykografii dla dzieci. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Havas Warsaw, K2, Just i FCB walczą o obsługę reklamową PGE

W przetargu na obsługę reklamową - w zakresie ATL - PGE Polskiej Grupy Energetycznej SA i PGE Obrót walczą cztery agencje: Havas Warsaw, Just, grupa K2 i FCB. Wartość budżetu reklamowego oszacowano na 12,3 mln zł. więcej

Hanna Jackowska dyrektor zarządzającą Leo Burnett

Z początkiem czerwca funkcję dyrektor zarządzającej agencją Leo Burnett objęła Hanna Jackowska. Przejmuje dotychczasowe obowiązki Tomasza Pawlikowskiego, który teraz jako prezes Publicis Communications skoncentruje się na działalności tej firmy. więcej

Adam Pieńkowski z McDonald's Polska na czele jury Effie Awards

Kampanie zgłoszone w tegorocznej edycji konkursu Effie Awards oceni 110 osobowe jury pod przewodnictwem Adama Pieńkowskiego, dyrektora generalnego McDonald’s Polska. więcej

Penelope Cruz z Janem Wieczorkowskim promuje piwo Karmi jako ,,nie za słodkie, nie za gorzkie" (wideo)

Pod hasłem „Nie za słodkie, nie za gorzkie” rozpoczyna się kampania reklamowa piwa Karmi produkowanego przez Carlsberg Polska. Działania z udziałem Penelope Cruz i Jana Wieczorkowskiego przekonują, że jest to piwo nie tylko dla kobiet. więcej

Mikołaj Twardowski: z Grupy Wirtualna Polska do Isobar Poland Group

Do grupy Isobar Polska (Dentsu Aegis Network Polska) dołączył Mikołaj Twardowski, który objął nowo powstałe stanowisko szefa działu head of data strategy, products & analytics. Poprzednio pracował w Grupie Wirtualna Polska. więcej

,,Zapomnij wszystko co wiesz o telewizorach" w kampanii LG Signature W7 (wideo)

Agencja San Markos wygrała przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną kampanii nowej linii telewizorów LG OLED - Signature W7. To pierwszy wspólny projekt komunikacyjny agencji i LG Electronics. więcej

Makaron Lubella Mini reklamowany jako ,,nowość w rodzinie" (wideo)

Rozpoczęła się kampania reklamowa, w której Grupa Maspex Wadowice promuje wprowadzone niedawno na rynek makarony Lubella w formach Mini. Za jej realizację odpowiadają agencje GPD i Minshare. więcej

Grabowski, Kawalec, Kędzierski, Frej i Maga w kampanii karmy dla psów Butcher's (wideo)

Pod hasłem „Mój cały świat” ruszyła internetowa kampania reklamowa marki karmy dla psów Butcher’s. Akcja jest oparta na memach przygotowanych przez Martę Frej oraz miniserialu, do którego głosów użyczyli m.in. Piotr Grabowski, Jacek Kawalec Piotr „Kędzior” Kędzierski, Dariusz Kordek oraz Mateusz Maga. więcej

Nivelazione promuje ,,modę na stopy"

Startuje kampania reklamowa kosmetyków do stóp Nivelazione (produkowanych przez Laboratorium Kosmetyków Naturalnych Farmona). Za jej realizację odpowiada dział marketingu producenta oraz Mediacore Group i Intermedia. więcej

Ogilvy&Mather London wygrała przetarg na obsługę reklamową marki Halls w Europie

Firma Mondelez International rozstrzygnęła przetarg na obsługę reklamową marki cukierków Halls w Europie, wybierając do współpracy agencję Ogilvy&Mather z Londynu. więcej

Kacper Kaźmierowicz: z K2 Media do AdPeak

Kacper Kaźmierowicz objął funkcję SEM managera w agencji marketingu internetowego AdPeak. Poprzednio pracował w K2 Media. więcej

Małgorzata Socha promuje meble Agata w reportażach w ,,Dzień Dobry TVN" (wideo)

Sieć sklepów meblowych Agata zainicjowała na antenie TVN emisję reportaży pod hasłem „No to ładnie!”, w którym lokowane są produkty tej marki. Cykl realizowany jest we współpracy z aktorką Małgorzatą Sochą, ambasadorką marki Agata oraz z „Dzień Dobry TVN”. więcej

 
 
 
PRASA
 
DM BDM podwyższył wycenę Agory. Rekomenduje 'kupuj'

Analitycy Domu Maklerskiego BDM podnieśli cenę docelową Agory do 20,27 zł za akcję z 19,42 zł i utrzymali rekomendację "kupuj", wynika z raportu datowanego na 26 maja. więcej

Bartek Godusławski przechodzi z ,,Pulsu Biznesu" do ,,Dziennika Gazety Prawnej"

Od czerwca dziennikarz ekonomiczny Bartek Godusławski rozpocznie pracę w redakcji „Dziennika Gazety Prawnej” (Infor Biznes). Ostatnio był związany z „Pulsem Biznesu”. więcej

Karolina Sulej odpowiada za dział Styl w magazynie ,,Wysokie Obcasy Extra"

Karolina Sulej, odpowiedzialna za działy „Styl Życia” i „Moda” w „Wysokich Obcasach” (Agora) w sierpniu br. obejmie dodatkowo stanowisko szefowej nowego działu „Styl” w „Wysokich Obcasach Extra”. Będzie tworzyć i redagować teksty oraz czuwać nad sesjami zdjęciowymi. więcej

,,Lego Ninjago" liderem sprzedaży wśród pism dziecięcych. ,,Lego Nexo Knights" z największym wzrostem

W lutym br. na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród pism dla dzieci znalazło się „Lego Ninjago”. Największy wzrost w zestawieniu zanotował magazyn „Lego Nexo Knights”, a na czele spadków znalazły się „Auta”. więcej

 
 
 
INTERNET
 
1&1 znika z polskiego rynku. ,,Stawiamy na jedną silną markę"

Firma United Internet oferująca w Polsce usługi hostingowe pod marką 1&1 postanowiła wycofać ją z naszego rynku. Oficjalnie decyzja ma związek z przejęciem przez United Internet platformy Home.pl, jednak ostatnio 1&1 notowała udział w polskim rynku hostingowym na poziomie jedynie 0,67 procent. - Doszliśmy do wniosku, że w Polsce powinniśmy postawić na jedną silną markę i jest nią Home.pl - wyjaśnia w rozmowie z serwisem Wirtualnemedia.pl Andreas Maurer z United Internet AG. więcej

Pudelek.pl ma przeprosić Rafała Ziemkiewicza za tekst o jego tweecie nt. samotnych kobiet

Sąd Okręgowy w Warszawie orzekł, że wydawca serwisu Pudelek.pl (spółka http należąca do Wirtualna Polska Holding) ma przeprosić Rafała Ziemkiewicza i zapłacić mu 10 tys. zł zadośćuczynienia za artykuł komentujący jego wpis twitterowy na temat samotnych kobiet. więcej

Prawie połowa Polaków złożyło elektronicznie PIT za 2016 rok

W tym roku 48 proc. Polaków złożyło swoje zeznania podatkowe elektronicznie, przez internet, a 37 proc. zrobiło to osobiście w urzędzie - wynika z badania CBOS "PIT-y 2016". Od ub.r. składających PIT-y przez internet jest więcej niż tych co robią to osobiście w urzędzie. więcej

Połowa młodych millenialsów cały czas online

Życie bez internetu i serwisów społecznościowych? Takiej rzeczywistości nie wyobraża sobie większość młodych millenialsów. Połowa z nich jest online cały czas, a 94,7 proc. uważa, że dostęp do sieci ułatwia im kontakt ze znajomymi - wynika z badania SW Research. więcej

"Carpool Karaoke" w Apple Music z Willem Smithem, Arianą Grande, Miley Cyrus i LeBronem Jamesem

Apple Music wyznaczyło datę premiery specjalnej serii "Carpool Karaoke". Swoisty spin-off popularnego programu Jamesa Cordena powstaje z udziałem wielu sław. więcej

Anna Kowalczyk przeniosła się z felietonami z Polki.pl do WysokieObcasy.pl

Anna Kowalczyk, autorka bloga BoskaMatka.pl, została felietonistką serwisu internetowego „Wysokich Obcasów”, dodatku do „Gazety Wyborczej” (Agora). Ostatnio współpracowała z serwisem Polki.pl, a wcześniej była m.in. szefową serwisu MamaDu.pl. więcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Połowa młodych millenialsów cały czas online

Życie bez internetu i serwisów społecznościowych? Takiej rzeczywistości nie wyobraża sobie większość młodych millenialsów. Połowa z nich jest online cały czas, a 94,7 proc. uważa, że dostęp do sieci ułatwia im kontakt ze znajomymi - wynika z badania SW Research. więcej

Włochy, Hiszpania i Francja to najpopularniejsze wakacyjne kierunki

63% Europejczyków deklaruje, że ma plany wakacyjne. Wynik ten jest najwyższy od pięciu lat, a w stosunku do roku ubiegłego wzrósł o 9 pkt. proc. - wynika z badania Ipsos. więcej

Polski kibic ze swoją drużyną "na dobre i na złe"

Polscy kibice piłki nożnej są w europejskiej czołówce, jeśli chodzi o gotowość do podróżowania za granicę na mecze wyjazdowe swojej drużyny, żeby zapewnić jej doping. Zajmujemy pod tym względem miejsce na podium - wynika z badania Mortar. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Łukasz Majewski odchodzi z VML Poland i branży reklamowej

Łukasz Majewski, który przez ostatnie trzy lata był PR&marketing managerem w agencji reklamowej VML Poland, rozstaje się z firmą. Jednocześnie opuszcza branżę reklamową. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
PKO BP i akcelerator MassChallenge uruchamiają program wspierania startupów
Mindshare i Essence zajmą się globalnie obsługą mediową Nokii
Rosyjski Yandex przedstawia prototyp autonomicznego auta, pierwsze testy w 2018 roku
Microsoft udostępnia użytkownikom Xbox One newsową aplikację Your News
AMD na Computex 2017: nowe produkty Radeon i Ryzen (wideo)
200 nowych samochodów Hyundai i30 w ofercie 4Mobility
Właściciel sieci Play ma zadebiutować na giełdzie w lipcu, sprzeda akcje za min. 2,5 mld zł
 
 
 
GOSPODARKA
 
DM BDM podwyższył wycenę Agory. Rekomenduje 'kupuj'
Prawie połowa Polaków złożyło elektronicznie PIT za 2016 rok
Włochy, Hiszpania i Francja to najpopularniejsze wakacyjne kierunki
200 nowych samochodów Hyundai i30 w ofercie 4Mobility
Zatory płatnicze zmorą polskiego biznesu. 78 proc. firm otrzymuje płatności nawet 30 dni po terminie
IHS Global w gdańskim C200 Office
Europejski Bank Odbudowy i Rozwoju zainwestował już w Polsce 8,5 mld euro
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
Telewizja Polska sprzedaje za granicę ,,Wojenne dziewczyny", ,,Komisję morderstw", ,,Wyklętego" i ,,Dwie korony"
"Ostra noc": Scarlett Johansson imprezuje z koleżankami w Miami
"The Punishment of Luxury" - nowy album OMD. Promuje go "Isotype"
"Carpool Karaoke" w Apple Music z Willem Smithem, Arianą Grande, Miley Cyrus i LeBronem Jamesem
James Cameron o opóźnieniu "Avatara": pracowaliśmy nad wizją całości
Patrycja Markowska pokazuje swoją "Kochainę"
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj