Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Czwartek 22 Lutego 2018
 
 
 
TVN celuje w technologię 4K. Odcinki wiosennych premier w 4K trafią do Playera
 
Wybrane programy i seriale z wiosennej ramówki TVN „Iron Majdan”, „Hipnoza”, „Druga szansa” i „Diagnoza” będą dostępne w jakości 4K dla użytkowników Playera - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Będą częścią aktualnych ofert w ramach oferty bezpłatnej, obecnej ceny pakietu lub transakcji 4 zł za odcinek - wyjaśnia nam Maciej Gozdowski, dyrektor zarządzający Playera. więcej
 
 
Sławomir Zapała poprowadzi ,,Big Music Quiz". Emisja od 11 marca w TVP2
 
Piosenkarz Sławomir Zapała został gospodarzem muzycznego formatu „Big Music Quiz”, w którym dwie drużyny złożone z gwiazd i celebrytów będą walczyć o zwycięstwo. Premiera programu na antenie TVP2 odbędzie się w niedzielę, 11 marca br. więcej
 
 
Aleksandra Jakubowska prowadzącą wieczorne pasmo Telewizji wPolsce.pl. Karnowski: zgadzamy się w sprawach fundamentalnych
 
Do grona gospodarzy programu „Wieczór z…” w Telewizji wPolsce.pl (Fratria) dołączyła Aleksandra Jakubowska. To dla niej powrót do dziennikarstwa telewizyjnego po ponad 25 latach, kiedy była m.in. rzeczniczką rządu i posłanką SLD. więcej
 
 
Czabański: nowy dyrektor Jedynki to wybitny dziennikarz, stacja ma być miksem informacji, muzyki i interesującej publicystyki
 
- Od nowego dyrektora radiowej Jedynki oczekiwałbym drobiazgu: dobrych audycji, a w rezultacie uznania ze strony słuchaczy - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Krzysztof Czabański, przewodniczący Rady Mediów Narodowych. Na pytanie, czy to on wskazał Michała Mońko na szefa stacji odpowiada: - To są decyzje zarządów spółek, nie szefa RMN. więcej
 
 
Zygmunt Solorz trzeci na liście ,,Forbesa" z majątkiem 10,2 mld zł, Heronim Ruta i Aldona Wejchert w dół
 
Zygmunt Solorz znalazł się na trzecim miejscu tegorocznej listy najbogatszych Polaków opublikowanej przez „Forbes”. Majątek współtwórcy Grupy Cyfrowy Polsat oszacowano na 10,201 mld zł. Czołówka zestawienia pozostaje bez zmian - na pierwszym miejscu są Dominika i Sebastian Kulczykowie przed Michałem Sołowowem. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Zmiany na CDA.pl i Meczyki.pl: realne ograniczenie piractwa czy retusz wizerunkowy? więcej
 
Tylko ,,Tygodnik Powszechny" ze wzrostem sprzedaży w 2017 roku, ,,Wprost" o 21 proc. w dół więcej
 
Polska Fundacja Narodowa ośmieszyła Mateusza Morawieckiego, a jej działania to przykład szkodliwej amatorszczyzny więcej
 
KRRiT proponuje nowe opłaty za udzielanie i rozszerzanie koncesji więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Młodszy specjalista ds. performance marketingu Onet.pl
Młodszy Specjalista ds. Planowania Kampanii Reklamowych TVN
Interactive Media Planer DIGITAL BITE
DIGITAL MEDIA MANAGER Kino Świat
Grafik Burda International Poland
Strateg Mediowy Fabryka Marketingu
Specjalista ds. projektów specjalnych Onet.pl
Senior Communication Planner Havas Media Group
Brand Manager w segmencie Advisory & Crafting Burda Media Polska
Marketing Automation Specialist Performics
Performance Specialist Marquard Media Polska
Junior Programmatic Specialist Media Impact Polska
Account Manager / Specjalista ds. Sprzedaży Burda International Poland
Account Executive Biuro Reklamy Zdrowie
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 100 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 60 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
TVN celuje w technologię 4K. Odcinki wiosennych premier w 4K trafią do Playera

Wybrane programy i seriale z wiosennej ramówki TVN „Iron Majdan”, „Hipnoza”, „Druga szansa” i „Diagnoza” będą dostępne w jakości 4K dla użytkowników Playera - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Będą częścią aktualnych ofert w ramach oferty bezpłatnej, obecnej ceny pakietu lub transakcji 4 zł za odcinek - wyjaśnia nam Maciej Gozdowski, dyrektor zarządzający Playera. więcej

Sławomir Zapała poprowadzi ,,Big Music Quiz". Emisja od 11 marca w TVP2

Piosenkarz Sławomir Zapała został gospodarzem muzycznego formatu „Big Music Quiz”, w którym dwie drużyny złożone z gwiazd i celebrytów będą walczyć o zwycięstwo. Premiera programu na antenie TVP2 odbędzie się w niedzielę, 11 marca br. więcej

Aleksandra Jakubowska prowadzącą wieczorne pasmo Telewizji wPolsce.pl. Karnowski: zgadzamy się w sprawach fundamentalnych

Do grona gospodarzy programu „Wieczór z…” w Telewizji wPolsce.pl (Fratria) dołączyła Aleksandra Jakubowska. To dla niej powrót do dziennikarstwa telewizyjnego po ponad 25 latach, kiedy była m.in. rzeczniczką rządu i posłanką SLD. więcej

Filmy i seriale HBO bez umowy. Nowa oferta platformy Ipla

Platforma Ipla (Cyfrowy Polsat) została udostępniona w nowej wersji. Pojawił się w niej pakiet ze stacjami telewizyjnymi, serialami i filami od HBO oraz osobny pakiet ze streamingiem 87 kanałów tv. Ponadto pakiet Ipla Extra przekształcono w Ipla Extra Premiery. więcej

Max Conze nowym szefem ProSiebenSat.1, Thomas Ebeling odchodzi

Thomas Ebeling odchodzi z funkcji prezesa niemieckiego koncernu medialnego ProSiebenSat.1. Od początku lipca 2018 r. nadawca będzie miał nowego szefa w osobie Maksa Conze, który przechodzi do ProSiebenSat.1 z koncernu Dyson.   więcej

,,Joker 2" od 12 marca w Super Polsacie. Emisja od poniedziałku do czwartku o 20.00

Od 12 marca 2018 roku Super Polsat rozpocznie emisję drugiego sezonu teleturnieju „Joker”, który poprowadzi Krzysztof Ibisz. Produkcja będzie emitowana w ścisłym prime-time - od poniedziałku do czwartku o godz. 20.00 - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

,,Warsaw Shore 9" od 18 marca w MTV Polska. Wraca Ania ,,Mała" Aleksandrzak

W niedzielę 18 lutego br. stacja MTV Polska rozpocznie emisję dziewiątej edycji reality-show „Warsaw Shore - Ekipa z Warszawy”. Tym razem w programie weźmie udział dziewięć osób, m.in. Ania Aleksandrzak, Ewelina Kubiak i Damian Zduńczyk. więcej

Paulina Tyczkowska w nc+, odpowiada za promocję filmów i seriali

Paulina Tyczkowska dołączyła do działu komunikacji i PR platformy nc+, gdzie objęła stanowisko koordynatora ds. komunikacji i PR filmów i seriali. więcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Czabański: nowy dyrektor Jedynki to wybitny dziennikarz, stacja ma być miksem informacji, muzyki i interesującej publicystyki

- Od nowego dyrektora radiowej Jedynki oczekiwałbym drobiazgu: dobrych audycji, a w rezultacie uznania ze strony słuchaczy - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Krzysztof Czabański, przewodniczący Rady Mediów Narodowych. Na pytanie, czy to on wskazał Michała Mońko na szefa stacji odpowiada: - To są decyzje zarządów spółek, nie szefa RMN. więcej

 
Paweł Badzio: interweniowałem, bo w Polskim Radiu 24 była informacja o PO sprzed 4 godzin. Maja Borkowska: podano ją też w TVP Info

Dyrektor Polskiego Radia 24 Paweł Badzio tłumaczy, że w niedzielę zwrócił uwagę Mai Borkowskiej na informację o Platformie Obywatelskiego, ponieważ podano ją o godz. 22, na podstawie depeszy PAP z godz. 18 z powołaniem się na 7 lutego. - Informację podałam też wcześniej, a to była powtórka, co jest dość oczywiste w radiu, w którym serwisy są co pół godziny. Nawet - według Pana wzorcowa - TVP Info podawała tę informację - odpowiada Borkowska. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Reklamy przy treściach premium zapamiętywane lepiej niż z social media

Reklamy zamieszczane przy treściach premium w internecie angażują o 50 proc. bardziej uwagę użytkownika niż w przypadku witryn bezpłatnych, np. social mediów - wynika z brytyjskich badań na zlecenie Newsworks i Association for Online Publishing (AOP). Odpowiadają za to poszczególne funkcje półkul mózgu. więcej

Dziennikarze o spocie z ,,polskim Holocaustem": marginalna prowokacja czy skutek katastrofalnej dyplomacji rządu?

Petycji organizacji żydowskich o zawieszenie relacji USA z Polską z powodu niedawnej nowelizacji ustawy o IPN towarzyszy spot, w którym różne osoby mówią: „polski Holocaust”. Według części komentujących to dziennikarzy to prowokacja skrajnych środowisk mająca wywołać kryzys w naszych stosunkach z USA, natomiast inni oceniają, że to cios w wizerunek Polski spowodowany nieudolną dyplomacją naszych władz. więcej

Google wprowadza w AdSense automatyczne reklamy oparte na sztucznej inteligencji

Koncern Google udostępnił na platformie AdSense nowy format reklam o nazwie Auto Ads. Chodzi o system, który dzięki sztucznej inteligencji w sposób automatyczny umieszcza na stronach reklamy dobrane najlepiej do charakteru konkretnej witryny zależnie od jej treści i potencjalnych odbiorców. więcej

Grandes Kochonos, Red8 Advertising, Apella i dsk będą przez rok obsługiwać reklamowo Totalizator Sportowy

Totalizator Sportowy w zakończonym przetargu na obsługę reklamową wybrał cztery agencje: Apella, Grandes Kochonos, Red8 Advertising i dsk. Będą pracować dla spółki przez rok. więcej

Toyota reklamuje się w ,,InStyle" wkładką imitującą wnętrze auta

W marcowym wydaniu miesięcznika „InStyle” w USA pojawia się niestandardowa reklama koncernu Toyoty, promująca model Camry. Trójwymiarowa wkładka wygląda jak deska rozdzielcza auta. Projekt "Toyota Camry Pop-Up Magazine insert" przygotowała firma Structural Graphics. więcej

,,Krzyk ciszy" w spocie o obojętności na przemoc wobec osób niepełnosprawnych intelektualnie (wideo)

Stowarzyszenie Otwarte Drzwi rozpoczęło kampanię pod hasłem „Krzyk ciszy” zwracającą uwagę na trudną sytuację osób z niepełnosprawnością intelektualną. Spot na potrzeby akcji przygotowały firmy marketingowe 180heartbeats + Jung v Matt i F25. więcej

Pracodawcy coraz częściej stawiają na freelancerów. "Uberyzacja" rynku pracy

Jeden na dwóch pracodawców zwiększył skalę wykorzystania zewnętrznych profesjonalistów (freelancerów) w ciągu ostatnich pięciu lat. Z kolei na przestrzeni dziesięciu lat w USA o 66% wzrosło zastosowanie alternatywnych do etatowych form zatrudnienia (contingent workforce), a 40% firm oczekuje dalszego wzrostu takiej formy zatrudniania personelu w najbliższych pięciu latach. Trend ten widoczny jest także w Unii Europejskiej i w Polsce - wynika z raportu firmy doradczej EY pt. "Nowy trend w formule zatrudnienia. Era freelancera". więcej

Havas Media przejmuje od Carat obsługę marek z portfolio firmy Hasco-Lek

Dom mediowy Havas Media zwyciężył w przetargu na obsługę marek z portfolio firmy Hasco-Lek. Poprzednio zajmował się tym dom mediowy Carat Polska, należący do Dentsu Aegis Network. więcej

Katarzyna Strojna-Szwaj po przerwie kieruje komunikacją i marketingiem Vienna House

Katarzyna Strojna-Szwaj wróciła do pracy w sieci hoteli Vienna House po przerwie spowodowanej urlopem macierzyńskim. Objęła ponownie stanowisko regional communication and marketing managera. Zastępująca ją Katarzyna Winczewska rozstała się z firmą. więcej

Robert Kubica: nie współpracuję z BSS Group. Agencja: mamy jego pełnomocnictwo, negocjowaliśmy umowę z Lotosem

Robert Kubica stwierdził, że wbrew informacjom podawanym przez BSS Group nie współpracuje z tą agencją, a z Grupą Lotos sam utrzymuje bliskie kontakty. Na to BSS Group poinformowała, że Kubica udzielił im pełnomocnictwa do reprezentowania w rozmowach z Lotosem. więcej

Vision Express namawia Polaków do badania wzroku (wideo)

"Wielkie Badanie Wzroku" to tytuł nowej kampanii firmy optycznej Vision Express, skłaniającej do badań okulistycznych w promocyjnej cenie. Akcję przygotowywały Walk i MullenLowe MediaHub. więcej

,,Sztuka wyboru" w spocie na Międzynarodowy Dzień Języka Ojczystego (wideo)

Narodowe Centrum Kultury z okazji Międzynarodowego Dnia Języka Ojczystego przygotowywało spot „Sztuka wyboru”, przekonujący do używania poprawnych form językowych. To kolejna odsłona akcji „Ojczysty - dodaj do ulubionych”. więcej

Nivea na kolejne 3 lata przedłuża współpracę z GoldenSubmarine

W wyniku rozstrzygniętego przetargu, marka kosmetyczna Nivea na kolejne trzy lata powierzyła obsługę komunikacyjną w digitalu agencji GoldenSubmarine. więcej

Suzuki sponsorem głównym reprezentacji Polski koszykarek i koszykarzy

Suzuki Motor Poland podpisała nowe umowy sponsorskie z Energa Basket Ligą oraz Polskim Związkiem Koszykówki. Firma została sponsorem głównym reprezentacji Polski koszykarek i koszykarzy. więcej

 
 
 
PRASA
 
Zygmunt Solorz trzeci na liście ,,Forbesa" z majątkiem 10,2 mld zł, Heronim Ruta i Aldona Wejchert w dół

Zygmunt Solorz znalazł się na trzecim miejscu tegorocznej listy najbogatszych Polaków opublikowanej przez „Forbes”. Majątek współtwórcy Grupy Cyfrowy Polsat oszacowano na 10,201 mld zł. Czołówka zestawienia pozostaje bez zmian - na pierwszym miejscu są Dominika i Sebastian Kulczykowie przed Michałem Sołowowem. więcej

Katarzyna Bosacka felietonistką ,,Pani". Moniak Stukonis: magazyn zmienia się ewolucyjnie

Do grona felietonistów miesięcznika „Pani” (Wydawnictwo Bauer) dołączyła Katarzyna Bosacka. - Magazyn zmienia się, ale ewolucyjnie. Rewolucje nie przynoszą splendoru - mówi redaktor naczelna magazynu Monika Stukonis. więcej

Wydawnictwo Bauer nowym pismem ,,Netfilm" testuje rynek użytkowników serwisów VoD

Od 6 marca w sprzedaży będzie dostępny nowy magazyn Wydawnictwa Bauer - dwumiesięcznik „Netfilm” adresowany do użytkowników platform VoD takich jak HBO GO, Netflix, Showmax czy Amazon Prime Video. Jego redaktorem naczelnym jest Artur Kosiński. więcej

Prawie 11 tys. publikacji w mediach o ,,Vogue Polska". ,,Wartość reklamowa ponad 11 mln zł"

W tydzień od ukazania się okładki polskiego „Vogue" na jej temat ukazało się niemal 11 tysięcy publikacji w mediach, których wartość ekwiwalentu reklamowego to 11,6 mln zł - wynika z danych Instytutu Monitorowania Mediów, przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl. więcej

Toyota reklamuje się w ,,InStyle" wkładką imitującą wnętrze auta

W marcowym wydaniu miesięcznika „InStyle” w USA pojawia się niestandardowa reklama koncernu Toyoty, promująca model Camry. Trójwymiarowa wkładka wygląda jak deska rozdzielcza auta. Projekt "Toyota Camry Pop-Up Magazine insert" przygotowała firma Structural Graphics. więcej

,,Życie na Gorąco" liderem sprzedaży w 2017 roku, ,,Rewia" straciła najwięcej

W ub.r. na pozycji zdecydowanego lidera średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników yellow znalazło się „Życie na Gorąco”. Wszystkie tytuły odnotowały spadki, a najwięcej straciła „Rewia” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Jessica Mercedes, Maffashion, Macademian Girl, Red Lipstick Monster i Little Mooonster96 na okładce ,,Vivy!". Nowa strona w internecie

Serwis Viva.pl (Edipresse Polska) zadebiutował w nowej odsłonie. Promocję serwisu wspiera najnowsze wydanie dwutygodnika „Viva!” z Jessica Mercedes, Maffashion, Macademian Girl, Red Lipstick Monster i Little Mooonster96 na okładce. więcej

Magdalena Cedro przeszła z PAP do ,,Dziennika Gazety Prawnej"

Magdalena Cedro dołączyła do działu "Ekonomia i Społeczeństwo" w „Dzienniku Gazety Prawnej” (Infor Biznes). Poprzednio pracowała w Polskiej Agencji Prasowej. więcej

W 2019 roku Helios otworzy drugie kino w Pile

Wiosną 2019 roku w centrum handlowym VIVO! Pilła zostanie otwarte drugie kino sieci Helios w tym mieście. więcej

,,Ale Historia" ze specjalnym wydaniem o 1968 roku, m.in. polskim Marcu '68

Od czwartku, 22 lutego br. będzie można kupić magazyn „Na jeden temat. Rok, który zmienił świat". Wydanie jest w całości poświęcone burzliwym wydarzeniom roku 1968. więcej

 
 
 
INTERNET
 
TVN celuje w technologię 4K. Odcinki wiosennych premier w 4K trafią do Playera

Wybrane programy i seriale z wiosennej ramówki TVN „Iron Majdan”, „Hipnoza”, „Druga szansa” i „Diagnoza” będą dostępne w jakości 4K dla użytkowników Playera - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Będą częścią aktualnych ofert w ramach oferty bezpłatnej, obecnej ceny pakietu lub transakcji 4 zł za odcinek - wyjaśnia nam Maciej Gozdowski, dyrektor zarządzający Playera. więcej

Google wprowadza w AdSense automatyczne reklamy oparte na sztucznej inteligencji

Koncern Google udostępnił na platformie AdSense nowy format reklam o nazwie Auto Ads. Chodzi o system, który dzięki sztucznej inteligencji w sposób automatyczny umieszcza na stronach reklamy dobrane najlepiej do charakteru konkretnej witryny zależnie od jej treści i potencjalnych odbiorców. więcej

Publikowanie tweetów z treściami chronionymi prawami autorskimi może być nielegalne

Amerykański sąd wydał wyrok, zgodnie z którym zamieszczanie na stronach internetowych tweetów zawierających materiały chronione prawem autorskim jest niedozwolone. Orzeczenie może oznaczać w USA problemy dla wydawców publikujących w swoich artykułach treści umieszczone na Twitterze, a organizacje broniące wolności słowa w sieci nie kryją wątpliwości. więcej

Facebook ułatwia dodawanie rozmówców do chatów w aplikacji Messenger

Facebook wprowadził niewielkie ułatwienie dla użytkowników komunikatora Messenger. W trakcie prowadzenia rozmów wideo oraz połączeń głosowych w sposób prostszy niż dotąd można dodawać do konwersacji nowe osoby. więcej

Grupa Morele kupiła Sklep-Presto.pl ze sprzętem sportowym

Grupa Morele - do której należy kilka sklepów internetowych, m.in. Morele.net. - sfinalizowała przejęcie e-sklepu ze sprzętem sportowym Sklep-Presto.pl. Serwis jest już w pełni zintegrowany z platformą Morele. więcej

Ericsson, Netgear i Qualcomm rozpędzają sieć 4G do 2 Gb/s

Telstra, Ericsson, Netgear i Qualcomm Technologies ogłosiły, że w testach laboratoryjnych z wykorzystaniem nowych chipsetów osiągnęły prędkość w sieci 4G rzędu 2 Gb/s. Obecne prace mają w przyszłości pomóc we wdrożeniu rozwiązań w technologii 5G. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Katarzyna Strojna-Szwaj po przerwie kieruje komunikacją i marketingiem Vienna House

Katarzyna Strojna-Szwaj wróciła do pracy w sieci hoteli Vienna House po przerwie spowodowanej urlopem macierzyńskim. Objęła ponownie stanowisko regional communication and marketing managera. Zastępująca ją Katarzyna Winczewska rozstała się z firmą. więcej

Paulina Tyczkowska w nc+, odpowiada za promocję filmów i seriali

Paulina Tyczkowska dołączyła do działu komunikacji i PR platformy nc+, gdzie objęła stanowisko koordynatora ds. komunikacji i PR filmów i seriali. więcej

Agnieszka Penconek w dziale kreacji Grupy On Board Think Kong

Do zespołu Grupy On Board Think Kong dołączyła Agnieszka Pencone. Obejęła stanowisko graphic designera w dziale kreacji. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
W pięć lat z Orange Polska pożegnała się jedna trzecia pracowników, koszty pensji zmalały o ponad 300 mln zł
AMD: nowe rodziny procesorów Ryzen Embedded i EPYC Embedded (wideo)
Rynek urządzeń drukujących na plusie w 2017 r. HP liderem
Archos na MWC 2018: Citee Connect - elektryczna hulajnoga z Androidem
 
 
 
GOSPODARKA
 
Polskie firmy nie boją się inwestowania. ,,Problemem niedostateczna podaż kapitału na zaawansowane projekty"
Sprzedawcy energii zwrócą klientom pieniądze po decyzji UOKiK
Polscy konsumenci w doskonałych nastrojach
Ograniczenie handlu w niedziele zmniejszy obroty sklepów. Ich właściciele będą renegocjować umowy najmu lokali
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
,,Zagubieni w kosmosie" nowym serialem Netflixa (wideo)
Mel Gibson zrealizuje serial "Dancing Bear"
Jay Hernandez zagra w nowej wersji serialu "Magnum"
Taco Hemingway, Rasmentalism i Ralph Kaminski na Orange Warsaw Festival
"The Dangerous Book for Boys" - nowy serial z fajnymi dzieciakami
Katie Holmes wystąpi w nowy serialu telewizji Fox
Drugi sezon serialu "Jessica Jones" (wideo)
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj