Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Piątek 11 Maja 2018
 
 
 
Producent Cisowianki odcina się od żądania przez Warsaw Media House usunięcia tekstów o apelu Razem. ,,Kończymy z nią współpracę"
 
Agencja Warsaw Media House wysłała w ostatnim czasie do niektórych redakcji, m.in. portalu Wirtualnemedia.pl, żądanie usunięcia tekstów z czerwca ub.r. o apelu Partii Razem, żeby bojkotować Cisowiankę ze względu na działalność wiceprezesa firmy Nałęczów Zdrój w organizacji antyaborcyjnej. - Swoim nieuprawnionym działaniem, wykraczającym poza zakres umocowania, Warsaw Media House naruszyła warunki umowy w związku z czym nasz dział prawny podejmuje działania mające na celu zakończenie zlecenia - informuje Nałęczów Zdrój. więcej
 
 
Kanały premium Polsatu z Ligą Mistrzów trafią do innych operatorów. ,,Jeden mecz w tygodniu na antenie otwartej"
 
Cyfrowy Polsat będzie dystrybuować kanały Polsat Sport Premium 1 i Polsat Sport Premium 2 z meczami Ligi Mistrzów i Ligi Europy innym operatorom płatnej telewizji. - Jest szansa, że jeden mecz w tygodniu pojawi się na antenie otwartej - tłumaczy Maciej Stec, członek zarządu Cyfrowego Polsatu. Z informacji Wirtualnemedia.pl wynika, że Telewizja Polska jest zainteresowana sublicencją. więcej
 
 
Aleksandra Klich nową naczelną ,,Wysokich Obcasów", Ewa Wieczorek skupi się na ,,Wysokich Obcasach Extra"
 
Ze stanowiskiem redaktor naczelnej „Wysokich Obcasów”, kobiecego dodatku „Gazety Wyborczej” (Agora), żegna się Ewa Wieczorek, która pozostanie szefową miesięcznika „Wysokie Obcasy Extra”. W „Wysokich Obcasach” zastąpi ją Aleksandra Klich, do niedawna szefowa „Magazynu Świątecznego” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
W ub.r. ponad dwa razy mniej skarg do Rady Reklamy, sporo dotyczyło kampanii suplementów diety
 
W ub.r. Rada Reklamy rozpatrzyła 323 skargi na 246 reklam, podczas gdy rok wcześniej zgłoszono 707 skarg na 169 przekazów reklamowych. Najwięcej było skarg na reklamy w internecie. Ponad połowa dotyczyła szeroko rozumianego braku odpowiedzialności społecznej, znaczna część odnosiła się do komunikatów promujących suplementy diety. więcej
 
 
Wirtualna Polska przed Onet-RASP. YouTube, Wikipedia i Filmweb mocno w dół (dane Gemius/PBI z kwietnia)
 
W kwietniu br. Grupa Wirtualna Polska pierwszy raz od prawie trzech lat miała większy zasięg od Grupy Onet-RASP, do czego przyczynił się spadek liczby użytkowników Onetu. Jeszcze więcej straciły pod tym względem YouTube, Wikipedia i Filmweb. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
TVN może stać się platformą produkcyjną na rynki międzynarodowe. Zaniepokojenie powinny czuć TVP i Canal+, mniej Solorz (opinie) więcej
 
TVN i Discovery ze wspólnymi władzami w Polsce. Piotr Korycki szefem za Jima Samplesa więcej
 
,,Fakt" najchętniej kupowany w I kwartale. ,,Gazeta Wyborcza" najbardziej w dół więcej
 
Twórcy Szlachetnej Paczki o śledztwie dziennikarskim ,,dużej redakcji": zamach na naszą wiarygodność, prawnicy badają sprawę więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Account Manager Grupa ZPR Media
SPECJALISTA DS. PLANOWANIA I RAPORTOWANIA EMISJI Telewizja Polsat
UX Designer/ UX Analyst Onet-Ringier Axel Springer
ARCHIWISTA Telewizja Polsat
Dokumentalista TVN
Projektant 4/4 BRAND DESIGN
Specjalista ds. Obsługi Klienta w języku niemieckim i angielskim upday
Digital Communication Junior Planner Buyer Wavemaker
Specjalista ds. marketingu i promocji marki Polo TV Grupa ZPR Media
Stażysta Redakcji Informacyjnej TVN
Graphic Art Director MAKATA
Reżyser /Realizator B3 Films
Web Analyst Starcom
Ad Performance Product Manager Media Impact Polska
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 100 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 60 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Kanały premium Polsatu z Ligą Mistrzów trafią do innych operatorów. ,,Jeden mecz w tygodniu na antenie otwartej"

Cyfrowy Polsat będzie dystrybuować kanały Polsat Sport Premium 1 i Polsat Sport Premium 2 z meczami Ligi Mistrzów i Ligi Europy innym operatorom płatnej telewizji. - Jest szansa, że jeden mecz w tygodniu pojawi się na antenie otwartej - tłumaczy Maciej Stec, członek zarządu Cyfrowego Polsatu. Z informacji Wirtualnemedia.pl wynika, że Telewizja Polska jest zainteresowana sublicencją. więcej

,,The Voice of Poland 9" w jesiennej ramówce TVP2. Castingi ruszą 18 maja

Telewizja Polska podjęła decyzję o realizacji dziewiątej edycji „The Voice of Poland”, która na antenie TVP2 będzie emitowana jesienią tego roku - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. Program będzie pokazywany w dotychczasowym paśmie. Właśnie ruszyły poszukiwania uczestników do talent-show. więcej

,,Cztery wesela i podróż" nowym reality-show Polsatu. Właśnie ruszyły castingi

Telewizja Polsat pracuje nad nowym reality-show „Cztery wesela i podróż” opartego na brytyjskim formacie „Four Weddings”. Właśnie ruszyły castingi do projektu. Nadawca na razie nie informuje, kiedy program będzie emitowany. więcej

940 tys. widzów ,,Top Chefa 8". Polsat zarobił z reklam 16,61 mln zł

Siódmą edycję reality-show „Top Chef” oglądało średnio 936 tys. widzów, o 440 tys. mniej niż poprzednią edycję widowiska emitowaną jesienią 2016 roku. Program dał Polsatowi trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 16,61 mln zł. więcej

,,Take me out" miało o 390 tys. widzów mniej niż ,,Idol". 20,99 mln zł z reklam

Nowy program „Take me out” gromadził średnio 1,01 mln widzów, o 390 tys. osób mniej niż rok temu w tym paśmie miał „Idol”. Polsat w czasie nadawania nowego reality-show przegrał walkę o widza ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami, a w grupie 16-49 stacja była trzecia. Wpływy z reklam wyniosły 20,99 mln zł. więcej

Cyfrowy Polsat miał 300 mln zysku i 2,34 mld przychodów w I kw. 2018

W pierwszym kwartale br. grupa Cyfrowy Polsat zanotowała 2,34 mld zł wpływów sprzedażowych oraz  292,2 mln zł zysku netto. Liczba abonentów firmy zmalał o 1,8 proc. do 5,74 mln, za to liczba sprzedanych im usług zwiększyła się o 3,4 proc. do 13,8 mln. więcej

TVP Sport przygotował interaktywny reportaż o Robercie Lewandowskim (wideo)

Od 1 czerwca na portalu internetowym Telewizji Polskiej zostanie udostępniony „Projekt: Lewy” - interaktywny reportaż poświęcony Robertowi Lewandowskiemu. Przygotowała go redakcja TVP Sport. więcej

,,Tajemnice mundialu" z Polem, Rudzkim i Szczepłkiem we wspólnym programie History i Onetu

Pod koniec maja w kanale History (należącym do A+E Networks) i portalu Onet pojawi się pierwszy odcinek realizowanego wspólnie programu „Tajemnice mundialu”. Jego prowadzącymi są Michał Pol i Przemysław Rudzki z Grupy Onet-RAS Polska, a stałym ekspertem - Stefan Szczepłek z „Rzeczpospolitej”. więcej

Eutelsat przedłuża współpracę z TVN

Eutelsat Communications i TVN podpisały długoletnią umowę na kilka transponderów, odnawiając pojemność na wiodącej pozycji satelitarnej w Polsce Hotbird 13°E. więcej

"The Weekly" - cykl programów ,,New York Timesa" w telewizji FX i serwisie Hulu

Kanał FX ogłosił, że przygotowuje cykl programów dokumentalnych we współpracy z „New York Timesem". Cotygodniowy "The Weekly" będzie pokazywać pracę dziennikarzy przy najciekawszych tekstach pojawiających się w dzienniku. więcej

Grand Prix Polski na żużlu pierwszy raz w 4K w nc+

Szesnastu zawodników rozpocznie w najbliższy weekend walkę o Indywidualne Mistrzostwo Świata na żużlu. Zawody Boll Warsaw FIM Speedway Grand Prix Polski rozgrywane na PGE Narodowym pokaże na żywo platforma nc+. Będzie to pierwsza realizowana w Polsce sportowa produkcja telewizyjna w technologii 4K. więcej

Nc+ na 12 maja odkoduje Canal+

Platforma nc+ w sobotę, 12 maja 2018 roku odkoduje dostęp do Canal+. więcej

Kamera TVP usunięta z miejsca protestu niepełnosprawnych w Sejmie. Szef ,,Wiadomości": nie nagrywała non stop

Jarosław Olechowski, szef „Wiadomości” i Telewizyjnej Agencji Informacyjnej, stwierdził, że wbrew doniesieniom niektórych polityków i dziennikarzy kamera TVP nie nagrywa protestujących w Sejmie kobiet i ich niepełnosprawnych dzieci. W czwartek w południe kamerę faktycznie zdjęto ze statywu. więcej

Prokuratura umorzyła śledztwo ws. transparentu z szubienicami m.in. dla ,,GW", Lisa i Olejnik. ,,Kibice Legii nie znali jego treści"

Warszawska prokuratura bez postawienia zarzutów zakończyła śledztwo dotyczące wywieszonego dwa lata temu na meczu Legii Warszawa transparentu z napisem „KOD, Nowoczesna, GW, Lis, Olejnik i inne ladacznice - dla was nie będzie gwizdów, będą szubienice”. Śledczy przyjęli tłumaczenia osób trzymających transparent, że nie znali jego treści i nie widzą, kto go przygotował. więcej

TVP1 i TVP Sport pokażą galę KnockOut Boxing Night. Głowacki-Silgado walką wieczoru

W sobotę, 12 maja w Wałczu odbędzie się gala KnockOut Boxing Night, w której walką wieczoru będzie pojedynek Krzysztofa Głowackiego zmierzy z Santanderem Silgado w kategorii junior ciężkiej. Sportowe wydarzenie na żywo transmitować będzie Telewizja Polska: TVP1, TVP Sport, strona sport.tvp.pl i aplikacja mobilna. więcej

Kanał Eleven Sports 4 w ofercie WP Pilot

Do oferty serwisu internetowego WP Pilot (należącego do Wirtualnej Polski) został włączony kanał Eleven Sports 4. więcej

Transmisja ze ślubu Harry'ego i Meghan Markle w E! Entertainment Television

W sobotę, 19 maja na Zamku królewskim w Windsorze zbiorą się najpotężniejsi monarchowie świata i najwięksi celebryci, by uczestniczyć w ceremonii zaślubin księcia Harry'ego i Meghan Markle. Kanał E! Entertainment Television przygotował kanał 5 godzin relacji z tego wydarzenia. więcej

Samsung Flip - spotkania biznesowe od nowa.

Firmowe szkolenie, spotkanie biznesowe, prezentacja nowego projektu – to tylko kilka przykładów spotkań, w których każdego dnia uczestniczy tysiące polskich pracowników biurowych. Jednymi z częstszych narzędzi wykorzystywanych w ich trakcie są flipcharty i tablice sucho ścieralne. Wykresy, kluczowe słowa i podkreślenia mają pomóc nieco zagubionym uczestnikom skupić się na przebiegu prezentacji. Jednak do obowiązków uczestników spotkań należy nie tylko aktywne w nich uczestniczenie, ale także sporządzanie notatek, które gęsto pokrywają tablice i flipcharty. Czy zatem tak prowadzone spotkania mogą być efektywne? więcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Jerzy Sosnowski bezprawnie zwolniony z Polskiego Radia, dostanie odszkodowanie

Sąd drugiej instancji potrzymał orzeczenie uznające, że wiosną 2016 roku dziennikarz Trójki Jerzy Sosnowski został bezprawnie zwolniony z Polskiego Radia. Uwzględniono w całości powództwo Sosnowskiego, przyznając mu odszkodowanie w wysokości trzymiesięcznej pensji z odsetkami. więcej

 
RMF FM zdecydowanym liderem w Olsztynie, Radio ZET wyprzedziło Radio Olsztyn

Najchętniej słuchaną stacją radiową w Olsztynie w czwartym kwartale ub.r. i pierwszym kwartale br. było RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze takie anteny, jak: Trójka i Radio ZET - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
W ub.r. ponad dwa razy mniej skarg do Rady Reklamy, sporo dotyczyło kampanii suplementów diety

W ub.r. Rada Reklamy rozpatrzyła 323 skargi na 246 reklam, podczas gdy rok wcześniej zgłoszono 707 skarg na 169 przekazów reklamowych. Najwięcej było skarg na reklamy w internecie. Ponad połowa dotyczyła szeroko rozumianego braku odpowiedzialności społecznej, znaczna część odnosiła się do komunikatów promujących suplementy diety. więcej

Agnieszka Klimczak i Agnieszka Bacińsk w jury Cannes Lions 2018

Dwie przedstawicielki polskiej branży komunikacyjnej zasiądą w jury tegorocznego konkursu Cannes Lions. Agnieszka Klimczak, dyrektor kreatyna JWT będzie oceniała prace w kategorii brand experience & activation, a Agnieszka Bacińska, CEO Walk PR oceni projekty w kategorii PR. więcej

Tomasz Lisewski z Philips International przewodniczącym jury 19. edycji Effie Awards, nowa kategoria dla wyzwań biznesowych

Kampanie i projekty 19. edycji konkursu Effie Awards oceni jury złożone ze 126 osób pod przewodnictwem Tomasza Lisewskiego, global head of brand, communications & digital and market w Philips International. Plebiscyt powiększa się o nową kategorię marketing & business solutions, która będzie nagradzać innowacje biznesowe. więcej

Maffashion reklamuje festiwalową kolekcję Reserved

Marka odzieżowa Reserved (LPP) nawiązała współpracę z blogerką modową Julią "Maffashion" Kuczyńską. Celebrytka reklamuje kolekcję festiwalową Desert Storm, której jest również dyrektor kreatywną. więcej

KNF szykuje kampanię społeczną o ryzyku inwestowania w kryptowaluty i na foreksie

Komisja Nadzoru Finansowego planuje kampanię społeczną promującą aplikację KNF Alert oraz budującą świadomość istnienia ryzyk związanych z inwestowaniem w kryptowaluty, piramidy finansowe oraz działalność forex nienadzorowaną przez KNF. więcej

Krótkometrażowy film ,,Powrót Piotrusia Pana" reklamuje samochody Kia (wideo)

Kia Motors zrealizowała w ramach nowej kampanii reklamowej trzyminutowy film „Powrót Piotrusia Pana”. Jest on futurystyczną wizja konfliktu Piotrusia Pana z Kapitanem Hookiem, z samochodami i najnowszymi technologiami w tle, które powinny być dostępne dla wszystkich. więcej

Chiara Ravara na czele sprzedaży i marketingu Ryanaira

Chiara Ravara została powołana na stanowisko head of sales&marketing irlandzkich lini lotniczych Ryanair. Z firmą związana jest od 2014 roku. więcej

Showroom.pl z pierwszą kampanią "Wear it First" w tanecznym rytmie (wideo)

Ruszyła pierwsza szeroka kampania reklamowa platformy showroom.pl, skupiającej niezależne marki i projektantów mody. Działania pod hasłem "Wear it First" przygotowały Mamastudio i Amsterdam Berlin. więcej

ZPR Media w przetargu na produkcję spotów dla kancelarii prezydenta

Film Grupa, ZPR Media, MediaLord i Studio Fullglass są zainteresowane współpracą z Kancelarią Prezydenta RP w zakresie produkcji spotów filmowych i radiowych. więcej

Grupa Europa z nową identyfikacją wizualną

Grupa Ubezpieczeniowa Europa wprowadza nowy logotyp i system identyfikacji wizualnej - mają podkreślić biznesowe i technologiczne aspiracje firmy. więcej

Przewozy regionalne nowym klientem oS3

Agencja oS3 rozpoczęła współpracę z marką marki Przewozy Regionalne i obsługuje jej kampanię reklamową "Zmysł podróżowania". więcej

Patrycja Dewor: z BBDO Warszawa do TalentMedia

Patrycja Dewor zaczęła pracę w sieci partnerskiej TalentMedia (należącej do Mediacapu) jako strategy planner. Wcześniej pracowała w agencjach reklamowych BBDO Warszawa i Lubię to - linked by Isobar. więcej

Alicja Omięcka za Jakuba Oparę prezesem PGE Narodowego

Jakub Opara został nowym członkiem zarządu Orlen Paliwa. Do tej pory pełnił funkcję prezesa spółki PL.2012+, zarządzającej PGE Narodowym, na którym zastąpi go Alicja Omięcka. więcej

Red Bull szuka agencji do globalnej kampanii programu Amaphiko

Producent napojów energetycznych Red Bull rozpoczął przetarg, w którym wybierze agencję do stworzenia globalnej kampanii reklamowej programu wsparcia innowacji i startupów Amaphiko. więcej

Zott promuje Monte Snack kampanią z udziałem graczy e-sportu

Rozpoczęła się oparta na gamingu kampania batonów Monte Snack produkowanych przez Zott Polska. Za jej koncepcję i realizację odpowiada agencja GoldenSubmarine wspólnie z GetHero. więcej

Greg James globalnym szefem strategii w Havas Media Group

Greg James, dotychczasowy szef ds. strategii Havas Media Group w Ameryce Północnej, został powołany w firmie na stanowisko globalnego szefa strategii. więcej

Almette promuje trzy warianty serków kampanią "Smaki sezonu"

Właściciel marki Almette rozpoczął kampanię promocyjną trzech wariantów smakowych: z rzodkiewkami, z pomidorami dojrzewającymi w słońcu oraz z ogórkiem i ziołami. więcej

International Paper z loterią dla przedsiębiorców

Ruszyła loteria konsumencka International Paper „Biuro z POLotem”, skierowana do polskich przedsiębiorców. Za jej obsługę odpowiada RiverWood. więcej

Codemedia promuje w internecie Eden Springs

W internecie trwa kampania Eden Springs - dostawcy wody źródlanej, dystrybutorów filtrujących oraz kawy i ekspresów do biur i domów. Za działania odpowiada dom mediowy Codemedia. więcej

Samsung Flip - spotkania biznesowe od nowa.

Firmowe szkolenie, spotkanie biznesowe, prezentacja nowego projektu – to tylko kilka przykładów spotkań, w których każdego dnia uczestniczy tysiące polskich pracowników biurowych. Jednymi z częstszych narzędzi wykorzystywanych w ich trakcie są flipcharty i tablice sucho ścieralne. Wykresy, kluczowe słowa i podkreślenia mają pomóc nieco zagubionym uczestnikom skupić się na przebiegu prezentacji. Jednak do obowiązków uczestników spotkań należy nie tylko aktywne w nich uczestniczenie, ale także sporządzanie notatek, które gęsto pokrywają tablice i flipcharty. Czy zatem tak prowadzone spotkania mogą być efektywne? więcej

 
 
 
PRASA
 
Aleksandra Klich nową naczelną ,,Wysokich Obcasów", Ewa Wieczorek skupi się na ,,Wysokich Obcasach Extra"

Ze stanowiskiem redaktor naczelnej „Wysokich Obcasów”, kobiecego dodatku „Gazety Wyborczej” (Agora), żegna się Ewa Wieczorek, która pozostanie szefową miesięcznika „Wysokie Obcasy Extra”. W „Wysokich Obcasach” zastąpi ją Aleksandra Klich, do niedawna szefowa „Magazynu Świątecznego” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Zmiany w L'Officiel Polska. Nowy layout i papier oraz brak działów

W nowym numerze L’Officiel Polska (Kustra Group) przygotowano kilka zmian dla czytelników: odświeżono layout gazety, zmieniono papier, który sprowadzany jest z Włoch oraz zdecydowano się na usunięcie działów. więcej

Tylko ,,Zwierciadło" zyskało w lutym. ,,Twój Styl" najchętniej kupowany

W lutym br. na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników luksusowych i shoppingowych uplasował się „Twój Styl”. Jedynym wzrostem pochwalić się mogło „Zwierciadło”, a na czele spadków znalazł się magazyn „Be Active. Dietetyka & Fitness” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

"The Weekly" - cykl programów ,,New York Timesa" w telewizji FX i serwisie Hulu

Kanał FX ogłosił, że przygotowuje cykl programów dokumentalnych we współpracy z „New York Timesem". Cotygodniowy "The Weekly" będzie pokazywać pracę dziennikarzy przy najciekawszych tekstach pojawiających się w dzienniku. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Producent Cisowianki odcina się od żądania przez Warsaw Media House usunięcia tekstów o apelu Razem. ,,Kończymy z nią współpracę"

Agencja Warsaw Media House wysłała w ostatnim czasie do niektórych redakcji, m.in. portalu Wirtualnemedia.pl, żądanie usunięcia tekstów z czerwca ub.r. o apelu Partii Razem, żeby bojkotować Cisowiankę ze względu na działalność wiceprezesa firmy Nałęczów Zdrój w organizacji antyaborcyjnej. - Swoim nieuprawnionym działaniem, wykraczającym poza zakres umocowania, Warsaw Media House naruszyła warunki umowy w związku z czym nasz dział prawny podejmuje działania mające na celu zakończenie zlecenia - informuje Nałęczów Zdrój. więcej

Wirtualna Polska przed Onet-RASP. YouTube, Wikipedia i Filmweb mocno w dół (dane Gemius/PBI z kwietnia)

W kwietniu br. Grupa Wirtualna Polska pierwszy raz od prawie trzech lat miała większy zasięg od Grupy Onet-RASP, do czego przyczynił się spadek liczby użytkowników Onetu. Jeszcze więcej straciły pod tym względem YouTube, Wikipedia i Filmweb. więcej

Instagram daje i zabiera - to koniec polskiej firmy Hashlovers

Dziesiąty maja był ostatnim dniem działalności polskiego startupu Hashlovers, który pomagał markom w komunikacji na Instagramie. Powodem zamknięcia jest zmiana algorytmu aplikacji, która sparaliżowała działanie usługi. więcej

TVP Sport przygotował interaktywny reportaż o Robercie Lewandowskim (wideo)

Od 1 czerwca na portalu internetowym Telewizji Polskiej zostanie udostępniony „Projekt: Lewy” - interaktywny reportaż poświęcony Robertowi Lewandowskiemu. Przygotowała go redakcja TVP Sport. więcej

,,Tajemnice mundialu" z Polem, Rudzkim i Szczepłkiem we wspólnym programie History i Onetu

Pod koniec maja w kanale History (należącym do A+E Networks) i portalu Onet pojawi się pierwszy odcinek realizowanego wspólnie programu „Tajemnice mundialu”. Jego prowadzącymi są Michał Pol i Przemysław Rudzki z Grupy Onet-RAS Polska, a stałym ekspertem - Stefan Szczepłek z „Rzeczpospolitej”. więcej

Katarzyna Sołtysik rozstała się z Wirtualną Polską

Katarzyna Sołtysik pożegnała się z Wirtualną Polską, gdzie zajmowała stanowisko redaktor naczelnej serwisów lifestylowych i turystycznych. Jej obowiązki tymczasowo przejęła Paulina Gumowska, która pełni funkcję zastępcy redaktora naczelnego WP - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Facebook zapłaci wydawcom do 10 mln dolarów rocznie za programy newsowe na platformie Watch

Facebook chce przyciągnąć nowych wydawców na swoją platformę wideo o nazwie Watch. Serwis dysponuje budżetem pozwalającym zapłacić konkretnym mediom od 5 do 10 mln dolarów rocznie za nadawanie na Watch oryginalnych codziennych programów newsowych. Według wydawców proponowana kwota w najlepszym razie pokryje koszty produkcji treści. więcej

CDA.pl zmienia zasady sprzedaży reklam w modelu programmatic

Od początku maja serwis CDA.pl sprzedaje reklamy w modelu programatycznym tylko w materiałach pochodzących od zweryfikowanych partnerów. Tym samym, plan sprzedaży nie będzie obejmować już obejmować tzw. user generated content. więcej

Wirtualna Polska największą grupą medialną w polskim internecie

Wirtualna Polska wyprzedziła Onet. Zgodnie z najnowszymi wynikami badania Gemius/PBI w kwietniu 2018 roku wszystkie serwisy Grupy WP odwiedziło 20,9 mln realnych użytkowników, którzy spędzili w nich 124 mln godzin, wykonując 2,8 mld odsłon. Średni czas na użytkownika wyniósł aż 5 godzin i 56 minut. więcej

Samsung Flip - spotkania biznesowe od nowa.

Firmowe szkolenie, spotkanie biznesowe, prezentacja nowego projektu – to tylko kilka przykładów spotkań, w których każdego dnia uczestniczy tysiące polskich pracowników biurowych. Jednymi z częstszych narzędzi wykorzystywanych w ich trakcie są flipcharty i tablice sucho ścieralne. Wykresy, kluczowe słowa i podkreślenia mają pomóc nieco zagubionym uczestnikom skupić się na przebiegu prezentacji. Jednak do obowiązków uczestników spotkań należy nie tylko aktywne w nich uczestniczenie, ale także sporządzanie notatek, które gęsto pokrywają tablice i flipcharty. Czy zatem tak prowadzone spotkania mogą być efektywne? więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Lechia Gdańsk szuka rzecznika prasowego wśród kibiców

Klub piłkarski Lechia Gdańsk chce zatrudnić nowego rzecznika prasowego. Elementem rekrutacji jest konkurs skierowany do kibiców. Od końca marca Lechia nie ma działu prasowego. więcej

Agnieszka Klimczak i Agnieszka Bacińsk w jury Cannes Lions 2018

Dwie przedstawicielki polskiej branży komunikacyjnej zasiądą w jury tegorocznego konkursu Cannes Lions. Agnieszka Klimczak, dyrektor kreatyna JWT będzie oceniała prace w kategorii brand experience & activation, a Agnieszka Bacińska, CEO Walk PR oceni projekty w kategorii PR. więcej

Luksja rozszerza współpracę z Tailor Made PR

Luksja (PZ Cussons) powierzyła agencji Tailor Made PR prowadzenie działań w mediach społecznościowych. Do tej pory firma zajmowała się obsługą PR marki. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Uber z nową koncepcję miejskiego transportu powietrznego. Do 2023 roku powstaną ,,latające taksówki"
Xiaomi Mi 7 z ekranem 5,6 cala i wcięciem typu notch pojawi się na rynku w maju
Apple rezygnuje z budowy w Irlandii centrum danych za miliard dolarów
Volvo Trucks prezentuje elektryczną śmieciarkę FE Electric
Ataki hakerów stają się coraz bardziej wyrafinowane. Mogą doprowadzić nawet do upadku firmy
Nielimitowane usługi mobilne i 10 GB Internetu za 19,90 zł w Inea
 
 
 
GOSPODARKA
 
Instagram daje i zabiera - to koniec polskiej firmy Hashlovers
Uber z nową koncepcję miejskiego transportu powietrznego. Do 2023 roku powstaną ,,latające taksówki"
Volvo Trucks prezentuje elektryczną śmieciarkę FE Electric
Alicja Omięcka za Jakuba Oparę prezesem PGE Narodowego
Zysk netto mBanku w I kw. 2018 wyniósł 411 mln zł
Przez niższy wiek emerytalny coraz więcej osób będzie otrzymywać minimalne świadczenia. Ratunkiem może być system kapitałowy
Zysk netto grupy Bank Pekao SA w I kw. '18 wyniósł 392,3 mln zł
Ataki hakerów stają się coraz bardziej wyrafinowane. Mogą doprowadzić nawet do upadku firmy
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
Bez Polski w finale Eurowizji, Gromee i Lukas Meijer nie awansowali
,,When I Kissed The Teacher" - ścieżka dźwiękowa do filmu ,,Mamma Mia! Here We Go Again"
"After Life" - nowy serial Netflix. Za projekt odpowiada Ricky Gervais
Cristiano Ronaldo szykuje serial "Striker Force 7"
22 czerwca premiera "Jurassic World: Upadłe królestwo". Rex naprzeciwko króla zwierząt
Haus Beauty - kosmetyki Lady Gagi
Transmisja ze ślubu Harry'ego i Meghan Markle w E! Entertainment Television
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj