„10 mniej. Zwolnij” w kampanii przeciw nadmiernie szybkiej jeździe (wideo)

Wystartowała druga odsłona kampanii społecznej „10 mniej. Zwolnij” organizowanej przez Krajową Radę Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego. Akcję, prowadzoną w telewizji i radiu, przygotowały firmy Mojotribe, East Studio, Quattro por Quattro i Havas Media.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„10 mniej. Zwolnij” w kampanii przeciw nadmiernie szybkiej jeździe (wideo)

Spot z kampanii „10 mniej. Zwolnij” pokazujący różnicę pomiędzy skutkami jazdy z prędkością 60 km/h i 50km/h w sytuacji, gdy na drodze dochodzi do niebezpiecznego zdarzenia i konieczności hamowania. Tłumaczącym to ekspertem jest młodszy aspirant Robert Opas z Komendy Stołecznej Policji

Przekaz ma zachęcać kierowców do nieprzekraczania, nawet nieznacznego, dozwolonej prędkości i zwracania uwagi na innych uczestników ruchu.

Poprzedni etap akcji był prowadzony w okresie zimowym pod hasłem „10 mniej ratuje życie. Zwolnij!” (obejrzyj tamte spoty).

Obecny etap kampanii, który potrwa do 17 listopada - Światowego Dnia Ofiar Wypadków Drogowych, jest prowadzony w telewizji i radiu.

Spot telewizyjny wyreżyserował Krzysztof Rzączyński, a produkcją zajęły się firmy Mojotribe i East Studio. Za planowanie i zakup mediów odpowiadają firmy Quattro por Quattro i Havas Media.

Kampanię organizuje Krajowa Rada Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego, korzystając z dofinansowania z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego i środków budżetowych.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami