- Uznaliśmy, że rocznica 100 lat niepodległości Polski jest wyjątkowym momentem do podkreślenia tego, co nas łączy. Chcemy przypominać najważniejsze momenty ostatniego stulecia i podkreślić wkład Polaków w historię i kulturę Europy. Nasze narodowe osiągnięcia są tym, co powinno nas łączyć bez względu na światopogląd, podobnie jak łączy nas Mazurek Dąbrowskiego - opisuje Olga Korolec, dyrektor marketingu Grupy Onet-RAS Polska.
Do akcji przygotowano spot „Łączy nas Hymn” pokazujący, jak osoby z różnych grup wiekowych i społecznych, reprezentujący odmienne poglądy, śpiewają wspólnie hymn Polski. W reklamie, wyreżyserowanej przez Wojciecha Smarzowskiego, pojawia się Bartosz Węglarczyk, dyrektor programowy Onetu.
Spot w czterech wariantach (15-, 30-, 45-sekundowym oraz w wersji reżyserskiej) oraz 8-sekundowy billboard sponsorski z wypowiedzią Bartosza Węglarczyka będą emitowane w telewizji (Grupa TVN, Stopklatka, Polsat, AXN, 4Fun TV), radiu, kinach oraz internecie. Kampania obejmuje też niestandardowe nośniki outdoorowe, m.in. murale w Warszawie, Krakowie i Gdańsku, wiaty z wifi i ekrany LED na lotniskach, dworcach i w metrze.

Akcja potrwa do 11 listopada. Na finał reklamy zostaną zamieszczone w mediach zagranicznych.
W ramach kampanii media należące do Grupy Onet-RAS będą podejmować tematy związane z ostatnim stuleciem, a Onet każdego dnia będzie publikować co najmniej jeden nowy artykuł związany z tematem akcji.

Kampanię przygotowały dział marketingu i dział kreatywny Grupy Onet-RAS Polska. Za koncepcję kreatywną i jej realizację na wszystkich nośnikach odpowiada agencja Bridge2fun. Za produkcję spotów odpowiada Tank. Media dla kampanii zakupił dom mediowy Starcom.











