Spot jest zatytułowany „100 lat niesamowitości”. Pokazywane są w nim osoby, które dzięki osiągnięciom w różnych dziedzinach są ambasadorami naszego kraju: były lider Solidarności i prezydent Lech Wałęsa, piłkarz Robert Lewandowski, podróżnik Aleksander Doba, polscy siatkarze oraz tytułowy bohater gry wideo „Wiedźmin”. W klipie dla żartu pojawia się też popularna w USA woda Poland Spring z informację, że nie ma ona nic wspólnego z Polską.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/mel-gibson-w-spocie-pfn-palacu-kultury-i-nauk-usunieto-na-100-lecie-niepodleglosci-polski-wideo,7171202113418881a ##
Podczas bieżącego weekendu spot jest wyświetlany co godzinę na największym pojedynczym billboard na budynku NASDAQ w ścisłym centrum nowojorskiego Times Square.

- Czemu tam? A czy może być bardziej symboliczne centrum świata? To Nowy Jork jest uznawany za stolicę świata, a Times Square za jego epicentrum. To tam każdego dnia przechodzi ponad 300 tysięcy ludzi ze wszystkich zakątków świata. To właśnie Times Square jak mało co kojarzy się z banerami i reklamami - komentuje Michał Mańkowski, redaktor naczelny i dyrektor operacyjny Grupy naTemat.
- Wybraliśmy kilka osób i osiągnięć, z których jesteśmy dumni i które idealnie pokazują nasz charakter. Takich, którymi warto się pochwalić i przez pryzmat których warto być postrzeganym. Nie chcieliśmy być pompatyczni, przewidywalni i osadzeni tylko w historii i czarno-białych zdjęciach. A to pułapka, w którą łatwo wpaść przy takiej okazji - dodaje Mańkowski.











