- Polski internet coraz bardziej potrzebuje wysokiej jakości treści, wciąż utożsamianych głównie z prasą drukowaną. naTemat od początku swego istnienia konsekwentnie stawia na tworzenie takich właśnie materiałów, dlatego jest idealnym miejscem, w którym mogę spożytkować doświadczenie, zdobywane przez ponad szesnaście lat w redakcjach miesięczników - uzasadnia Michał Jośko.
Poprzednio sekcją lifestylową w Grupie naTemat kierowała Katarzyna Gargol. Dołączyła do firmy w styczniu br., a rozstała się z nią w lipcu, żeby realizować nowe projekty.
Z kolei Jośko przez ostatnie 16 lat pracował w Marquard Media Polska. Był redaktorem w miesięcznikach „CKM”, „Playboy” i „Esquire”, przez wiele lat pełnił też funkcję redaktora naczelnego w dodatkach „Czwarty wymiar” i „Czas luksusu”.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/grupa-natemat-uruchamia-natemat360,7171241766323841a ##












