„2 szanse za 2 zł” w kampanii loterii Kaskada (wideo)

W telewizji i na outdoorze rozpoczęła się kampania reklamowa loterii Kaskada prowadzonej przez Totalizator Sportowy. Akcję przygotowały firmy MyPlace, Proppeler Film i ZenithOptimedia Group.

km
km
Udostępnij artykuł:

Kampania Kaskady przebiega pod hasłem „2 szanse za 2 zł” informującym o zasadach udziału w tej loterii. Reklamy oprócz zachęcania do udziału w zabawie mają na celu promowanie jej wizerunku jako gry łatwo dostępnej, prostej i niedrogiej, a przy tym poruszającej wyobraźnię i wzbudzającej pozytywne emocje.

 

Akcja - zaplanowana na miesiąc - obejmuje telewizję (kanały ogólnopolskie i tematyczne) oraz outdoor (nośniki 6x3, 12x4 i 12x3, citylighty i nośniki 3x2 w warszawskim metrze). Kreację kampanii przygotowało konsorcjum agencji MyPlace i domu produkcyjnego Proppeler Film, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy ZenithOptimedia Group.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"