2 tys. internautów w kampanii Smakowitej Pajdy

Zakłady Tłuszczowe Kruszwica SA rozpoczęły działania marketingu rekomendacji promujące smalczyk roślinny Smakowita Pajda. W akcji, realizowanej przez agencję Streetcom Polska, zaproszono 2 tys. internautów, w tym blogerów kulinarnych.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Do akcji pod hasłem „Odkryj smak potraw ze Smakowitą Pajdą” zaproszono 2 tys. użytkowników, w tym blogerów kulinarnych. Dodatkowo ponad 20 tys. ma dostęp do „Strefy Wiedzy”, w której oprócz informacji na temat produktu znajdą się m.in. porady na temat wykorzystania produktu w codziennej kuchni.

Celem kampanii jest zbudowanie świadomości marki wśród kobiet i mężczyzn w wieku 25-50 lat, zainteresowanych kulinariami, gotowaniem, poszukujący inspiracji w kuchni.

Agencja Streetcom do kampanii wykorzysta product seeding oraz aktywności w internecie. Do zadań uczestników akcji będzie należało m.in. przygotowanie potraw na bazie promowanej marki i podzielenie się swoimi doświadczeniami w mediach społecznościowych. Akcja potrwa kilka tygodni, a na każdy zaplanowano inny temat przewodni.

Ostatnią szeroko zakrojoną kampanię Smakowitej Pajdy Kruszwica prowadziła w 2013 roku.

Jak podaje ZT Kruszwica, dotychczasowe kampanie marketingu rekomendacji dla marek należących do firmy (Naturima, Finuu, Optima DHA, Optima Cardio), osiągnęły łączny zasięg 12 mln osób. Wzięło w nich udział 8,5 tys. użytkowników.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"