W I półroczu 2003 roku najpopularniejszym radiem wśród ogółu słuchaczy pozostaje RMF FM, choć jak wynika z najnowszych danych Radio Track SMG/KRC, zmniejsza się przewaga krakowskiej stacji nad drugim Radiem Zet.
Tymczasem spadek RMF FM w II kwartale 2003 roku jest jeszcze większy. Udział w rynku krakowskiej stacji w porównaniu do I kwartału 2003 roku spadł z 24,18% do 23,44%. Na drugim miejscu plasuje się Radio Zet, któremu słuchalność wzrosła z 18,0% do 19,3%.
Na trzecim miejscu pozostaje Polskie Radio 1, które notuje coraz słabsze wyniki.
Tymczasem Jak wynika z monitoringu radiowego CR Media w I półroczu 2003 największy wzrost przychodów z reklam w stosunku do analogicznego okresu ub.r. zanotowało Polskie Radio. Program 1 PR zarobił 18 938 652 zł zł, czyli o około 35,6% więcej niż w 2002 roku. Radio Zet zyskało 30,9%, "Trójka" 22,9% a RMF FM 21,5 % (

więcej
).











