2008 rok pod lupą ekspertów

Specjalnie dla portalu Wirtualnemedia.pl przedstawiciele różnychbranż podsumowali miniony rok. Zapraszamy do przeczytania opiniiludzi związanych z telewizją, radiem, prasą, internetem, PR-em,reklamą i badaniami rynku.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Specjalnie dla portalu Wirtualnemedia.pl mijający rok w branżytelewizyjnej podsumowują m.in. : Mirosław Błaszczyk (prezesPolsatu), Arnaud de Villeneuve (prezes Canal+ Cyfrowy), Simon Boyd(prezes UPC Polska), Marek Szafarz (TVN), Izabela Wiley (dyrektorMTV Polska), Jarosław Burdek (wicedyrektor TVP2) i Ryszard Sibilski(dyrektor Endemol Polska).

Specjalnie dla portalu Wirtualnemedia.pl mijający rok w branżyradiowej podsumowują m.in.: Jarosław Hendzel (dyrektor generalnyBroker FM), Leszek Kozioł (prezes Eski), Teresa Ziółkowska(dyrektor Agencji Reklamy Polskie Radio), Bartosz Hojka (dyr. GrupyRadiowej Agory), Paweł Mączka (dyr. Eska Rock) i Tomasz Kasprzyk(dyr. programowy sieci Antyradio).

Specjalnie dla portalu Wirtualnemedia.pl mijający rok w branżyprasowej podsumowują m.in.: Magdalena Malicka (prezes G+J Polska),Agnieszka Anielska (prezes Muratora), Dorota Stanek (prezesPolskapresse), Joanna Pilcicka (prezes Mediów Regionalnych),Ryszard Pieńkowski (prezes Infor PL), Artur Sierant (Presspublika),dr Zbigniew Bajka i Tomasz Wróblewski.

Jaki był mijający rok dla branży internetowej? Oceniają m.in.:Grzegorz Tomasiak (prezes WP.PL), Tomasz Józefacki (członek zarząduAgory), Michał Brański (założyciel o2.pl), Dominik Kaznowski(Nasza-Klasa.pl), Michał Kostrzewa (dyr. zarządzający MicrosoftMSN), Jarosław Sobolewski (prezes IAB Polska), Małgorzata Olszewska(prezes MRM Worldwide), Marek Piotrowski (prezes FireFly Group),Marcin Maj (dyr. zarządz. OS3 multimedia).

Jaki był mijający rok dla branży reklamowej? Oceniają m.in.:Jakub Potrzebowski (CEO ZenithOptimedia Group), Marek Gargała(dyr.zarządzający Publicis), Monika Biedrzycka (dyr. zarządzającyMomentum Worldwide), Rafał Baran (Grey Group Polska), JacekOlechowski (Founding Partner, Change Integrated), Krzysztof Łada(dyr. biura reklamy Gadu-Gadu), Tomasz Kłaczkow (dyr. zarządzającyArc Worldwide Polska), Bianka Pawlewska (dyr. New Age Media).

Rok 2008 pod lupą branży PR - prognozy na 2009(wideo)Jaki był mijający rok dla branży public relations? Oceniają m.in.:Barbara Kwiecień (general manager Edelman), Norbert Ofmański (dyr.On Board PR), Ryszard Solski (prezes Solski Burson-Marsteller),Adam Łaszyn (prezes Alert Media Communications), Joanna Bartnik(dyrektor Effective Public Relations), Piotr Czarnowski (prezesFirst Public Relations), Karolina Janik (Personal PR).

Badacze rynku o 2008 r. - prognozy na 2009r.Rok 2008 pod lupą branży badawczej. Komentują: Jan Nawrocki (prezesIQS), Łukasz Mazurkiewicz (prezes ARC Rynek i Opinia), LeszekKonkel (prezes Acxiom Polska), Arkadiusz Wódkowski (prezes PTBRiO),Jacek Młynarski (członek zarządu PBS DGA) i Jarosław Pawlak(wiceprezes Gemius). Co wydarzy się w 2009 roku?

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele