„28 850 emocji do przeżycia” reklamuje Samsung Smart TV

W telewizji, kinach, prasie, internecie i sklepach rozpoczęła się kampania reklamująca telewizory oraz platformę Samsung Smart TV. Akcję przygotowały firmy Cheil Polska, FireFly Group, FDR Studio, Starcom i Euro RSCG Sensors.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania Samsung Smart TV podkreśla, że telewizory obsługujące tę platformę zapewniają dostęp do największej liczby polskich aplikacji i do ponad 28 tys. darmowych materiałów wideo - filmów, seriali i programów. W ramach akcji - prowadzonej pod hasłem „28 850 emocji do przeżycia” - uruchomiono serwis internetowy samsungsmarttv.pl, w którym znajdują się informacje oraz praktyczne wideo porady dotyczące Samsung Smart TV. Te filmiki edukacyjne są też dostępne na ogólnej stronie i YouTube’owym koncie Samsunga.

grafika

Działania reklamowe - zaplanowane na listopad i grudzień - obejmują telewizję (30-sekundowe spoty m.in. w TVN, TVP i Polsacie), 56 kin w całej Polsce, prasę (magazyny lifestylowe, wnętrzarskie i telewizyjne, tygodniki opiniotwórcze), internet (największe serwisy informacyjne, filmowe i społecznościowe, porównywarki cenowe) oraz punkty sprzedaży (specjalne ekspozycje i standy z materiałami POS).

grafika

Adaptacją spotu telewizyjnego zajęła się agencja Cheil Polska, key visual prasowy i internetowy oraz adaptację strony internetowej przygotowała agencja FireFly Group, a materiały edukacyjne - FDR Studio. Media na potrzeby akcji zaplanował i kupił dom mediowy Starcom, a za działania public relations odpowiada agencja Euro RSCG Sensors.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"