Telewizja Polska wyda 3,4 mln zł na loterie

Telewizja Polska wybiera w przetargu firmę, która na jej zlecenie zajmie się organizacją i obsługą loterii audiotekstowych.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Telewizja Polska wyda 3,4 mln zł na loterie
Flagi obok głównej siedziby TVP (fot. shutterstock.com)

Umowa z wybraną firmą ma być zawarta przez Telewizję Polską na rok.  Budżet, który na zaplanowane loterie przeznaczy w tym okresie publiczny nadawca, wynosi 3,4 mln zł netto (bez VAT). 

O wyborze zwycięskiej firmy zdecydują: cena (ma 96 proc. znaczenia) i czas usunięcia awarii (4 proc.). Zainteresowane firmy mogą składać oferty do 27 sierpnia.

TVP przy okazji różnych wydarzeń czy koncertów organizuje loterie SMS, w ramach których rozdaje nagrody, np. samochody. Przykładem może być chociażby koncert organizowany w wieczór sylwestrowy. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

ZFPR zmienił siedzibę. Już nie mieści się w biurowcu Agory

ZFPR zmienił siedzibę. Już nie mieści się w biurowcu Agory

Znany nadawca zamyka kanał na TikToku po trzech dniach. Oskarżenia o seksizm

Znany nadawca zamyka kanał na TikToku po trzech dniach. Oskarżenia o seksizm

Dezinformacja wokół sabotażu polskich linii kolejowych. Apel z ministerstwa

Dezinformacja wokół sabotażu polskich linii kolejowych. Apel z ministerstwa

Tarczyński w nowej kampanii produktowej Paluszków Exclusive

Tarczyński w nowej kampanii produktowej Paluszków Exclusive

Agnieszka Ferenc-Stępkowska o tym, jak WP for Publishers pomaga wydawcom zarabiać więcej
Materiał reklamowy

Agnieszka Ferenc-Stępkowska o tym, jak WP for Publishers pomaga wydawcom zarabiać więcej

Serwis Super Mamy stawia na wideo

Serwis Super Mamy stawia na wideo