4F wprowadza pierwszą kolekcję promowaną przez Roberta Lewandowskiego

Do sprzedaży trafia 4F x RL9 - pierwsza kolekcja odzieży 4F (produkowanej przez firmę OTCF) w ramach współpracy marketingowej z Robertem Lewandowskim.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
4F wprowadza pierwszą kolekcję promowaną przez Roberta Lewandowskiego
Robert Lewandowski promujący odzież 4F

Kolekcja 4F x RL9 składa się z 38 elementów, w tym z bluz, spodni, szortów, longsleeve’ów, t-shirtów i czapek z daszkiem. Są dostępne w stonowanych kolorach, producent zapewnia, że cechują się wydłużoną trwałością.

W ubraniach zastosowano materiały z cechami typowymi dla odzieży sportowej, takimi jak antybakteryjność, hipoalergiczność czy skuteczne odprowadzanie wilgoci.

grafika

- Od początku naszej działalności wspieramy sport. Lata ciężkiej pracy i zbierania doświadczeń pozwoliły 4F na zdobycie pozycji, w której do naszej drużyny dołączył najlepszy piłkarz na świecie - Robert Lewandowski - podkreśla Igor Klaja, prezes OTCF, właściciela marki 4F.

grafika

Kolekcja 4F x RL9 w zeszłą środę pojawiła się w przedsprzedaży w aplikacji 4F. W regularnej sprzedaży, w sklepach stacjonarnych 4F i na platformie 4F.pl, będzie dostępna od 17 marca.

W aplikacji 4F dzięki rozszerzonej rzeczywistości (AR) internauci mogą obejrzeć ubrania z kolekcji, podchodząc do Roberta Lewandowskiego na wyciągnięcie ręki (każdy produkt jest prezentowany na skanie 3D sylwetki piłkarza).

Ambasadorami marketingowymi odzieży 4F są też Anna Lewandowska, trenerka i żona Roberta Lewandowskiego, siatkarz Wilfredo Leon, tenisista Łukasz Kubot, biatlonistki Paulína Fialková i Kamila Żuk, lekkoatletki Martyna Kotwiła i Adrianna Sułek.

Robert Lewandowski promuje także własne produkty

Lewandowski od prawie dekady regularnie występuje w reklamach. Jest międzynarodowym ambasadorem marketingowym Huawei, napojów Oshee i niektórych marek Procter&Gamble (w sierpniu ub.r. po dłuższej przerwie pojawił się w reklamach Gillette), ponadto od sierpnia ub.r. reklamuje T-Mobile Polska (obecnie występuje w bożonarodzeniowej kampanii telekomu).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/movie-games-i-robert-lewandowski-gry-wideo-pilka-nozna,7170415785203329a ##

Na rynku pojawiło się też kilka produktów w pełni opartych na wizerunku Roberta Lewandowskiego. W sierpniu ub.r. do sprzedaży trafił napój funkcjonalny dla sportowców RL9pro produkowany przez Oshee Polska, a na początku 2020 r. - kawa RL9.

4F od lat ubiera sportowców

Firma OTCF od ponad dekady jest zaangażowana w sponsoring sportowy. Od 2008 roku przygotowuje stroje dla polskiej reprezentacji olimpijskiej, nawiązała też podobną współpracę z komitetami olimpijskimi w innych krajach (np. w połowie 2019 r. ze Słowackim Komitetem Olimpijskim).

W 2010 r. firma została partnerem biathlonistów, trzy lata później - lekkoatletów, a cztery - Polskiego Związku Łyżwiarstwa Szybkiego.

Pierwszym sportem drużynowym, z którym firma 4F nawiązała byli szczypiorniści. Umowa z Polskim Związkiem Piłki Ręcznej podpisana została w 2017 r.

Wiosną 2018 roku podpisała umowę, w ramach której marka 4F była sponsorem głównym Turnieju Czterech Skoczni, a jesienią 2019 r. została sponsorem PlusLigi siatkarzy i ligi siatkówki kobiet.

Marka 4F to największy brand w grupie OTCF - generuje ponad połowę obrotów firmy, które w ubiegłym roku wyniosły około 400 mln euro. Firma posiada sieć 300 sklepów, z których 170 jest własnością, a reszta to sklepy franczyzowe. Ponadto 4F jest obecny w ponad tysiącu punktów sprzedaży w 42 krajach.

Obecnie firma produkuje swoją odzież w Polsce, Rumunii, na Węgrzech i w Turcji, a planuje rozpocząć produkcję w Portugalii. Grupa została założona w 1995 roku i zatrudnia ponad 2200 pracowników.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"