Screen Network obsługuje ok. 17 tys. różnego typu monitorów znajdujących się w przestrzeni publicznej (zarówno wielkoformatowe ekrany LED, jak też mniejsze ekrany w sklepach, galeriach handlowych, na lotniskach, dworcach i stacjach paliw). Firma wyświetla na nich treści informacyjne i reklamy w systemie digital signage, pozwalającym na bieżąco dobierać i emitować konkretne materiały w wybranych miejscach i czasie. Zarząd 4fun Media w komunikacie giełdowym podkreśla, że Screen Network jest liderem polskiego rynku digital signage.
- Rozpoczęcie negocjacji w sprawie zakupu akcji Screen Network jest uzasadnione zamiarem wyjściem 4fun Media poza rynek telewizyjny i dywersyfikacji przychodów w innych obszarach rynku reklamowego, opierającego się o innowacje technologiczne - tłumaczy kierownictwo spółki.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/polo-tv-z-wieksza-przewaga-nad-eska-tv-traci-4-fun-tv ##
4fun Media nadaje trzy kanały muzyczne: 4fun.tv, 4fun Hits i 4fun Fit & Dance (dwa ostatnie w czerwcu br. zmieniły nazwy z mjuzik.tv i TV.DISCO). W pierwszej połowie br. firma zanotowała spadek przychodów w skali roku o 31 proc. do 9,57 mln zł, a zysku netto - o 63 proc. do 9,57 mln zł przychodów (zobacz szczegóły).











