Umowa dotyczy serwisu internetowego Mustache.pl oraz aktywów wykorzystywanych do organizacji targów odzieżowych Mustache Yard Sale. Mustache.pl to sklep oferujący limitowane serie ubrań i produktów do domu od niezależnych projektantów mody i designu.
Większościowymi udziałowcami Mustache Warsaw są Patrick Deba oraz Konrad Ozdowy.
4fun.tv podpisała z nimi tzw. umowę term sheet określającą wstępne warunki transakcji i przedmiot dalszych negocjacji. Według zarządu 4fun Media, większościowego udziałowca 4fun.tv, kwota transakcji wyniesie maksymalnie 480 tys. zł. Nie podano, kiedy mogą zostać sfinalizowane negocjacje.
4fun Media kupuje też naEkranie.pl i CupSell.pl
Kupno Mustache.pl ma być kolejnym przejęciem zrealizowanym przez grupę 4fun Media w sektorze e-commerce. Dwa miesiące temu firma kupiła za 1,9 mln zł 69,81 proc. udziałów firmy CupSell prowadzącej serwis z ubraniami i gadżetami z nadrukami. Natomiast dwa tygodnie temu zaczęła negocjacje ze swoim większościowym akcjonariuszem dotyczące kupna 51 proc. udziałów serwisu naEkranie.pl o tematyce popkultury (witrynę wyceniono na 5,4 mln zł).

Przyjęta w czerwcu strategia grupy 4fun Media na lata 2018-2019 zakłada inwestycje kapitałowe w sektorach w e-commerce i internetu.
W pierwszym kwartale br. grupa 4fun Media zanotowała 11,4 mln zł wpływów sprzedażowych (po wzroście o 19 proc. w skali roku) oraz 1,45 mln zł zysku netto (wobec 650 tys. zł rok wcześniej). W ub.r. osiągnęła 3,95 mln zł zysku netto, z którego 2,44 mln zł wypłaciła w czerwcu w formie dywidendy.











