Kampania "Najmłodszy headhunter na świecie" przygotowana przez Fundacja K.I.D.S. Klub Innowatorów Dziecięcych Szpitali, Publicis Worldwide Polska oraz MSL Group Poland zdobyła złoto w kategorii Influencer Marketing.
Aktywacja "HealthLabs – od zera do bohatera" przygotowana przez Adequate została wyróżniona trzykrotnie. Złotem w w kategorii [NEW] Ecommerce, srebrem w kategorii Campaign Effectiveness oraz brązem w kategorii Social Media.

Firma Erbud i agencja Gameset otrzymały złoto w kategorii In Gaming za gamingową kampanię rekrutacyjną.
https://www.wirtualnemedia.pl/erbud-zorganizuje-nietypowy-turniej-w-hali-koszyki,7170364014147713a
Nagrody wręczono 25 maja podczas gali na flagowej konferencji IAB Europe - Interact w Madrycie. Międzynarodowe jury konkursu nagradza najlepsze działania w digitalu i reklamie cyfrowej w całej Europie. Organizatorem konkursu jest IAB Europe.











