Dziecięcy reality-show „Drzewo marzeń” na antenie TVN oglądać można było w niedziele o godz. 18.00, w okresie od 3 września do 29 października br. Średnia widownia wszystkich odcinków programu wyniosła 784 tys. osób, co przełożyło się na 6,16 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 7,59 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 6,94 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Największą popularnością cieszył pierwszy odcinek - zgromadził on przed telewizorami 939 tys. oglądających.

TVN w paśmie nadawania nowego programu zajął ostatnie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Liderem w tym paśmie był Polsat, który emitując wtedy gł. „Nasz nowy dom” i początek „Wydarzeń”, osiągał 18,58 proc. udziału. Druga była TVP1 (gł. serial „Komisarz Alex” i „Jaka to melodia?”; 11,14 proc.), a trzecia - TVP2 (gł. „Panorama”, „Sport” i „Pogoda”; 6,45 proc.).
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/drugi-sezon-serialu-diagnoza-tvn-kiedy-emisja-wyniki-ogladalnosci ##
Wśród widzów w grupie 16-49 TVN był już wiceliderem rynku, a w grupie 16-59 stacja zajęła miejsce trzecie.

Wpływy z reklam pokazanych wokół premierowych odcinków reality-show wyniosły 6,55 mln zł (dane cennikowe, bez baratów).
„Drzewo marzeń” jest polską wersją formatu „The Wishing Tree” i powstaje na licencji Talpa. W reality-show występują uczniowie szkół podstawowych w wieku od 8 do 13 lat.
W każdym odcinku ekipa TVN odwiedza inną szkołę, a prowadzący Mateusz Gessler zachęca dzieci do wskazania wyjątkowych osób, które - ich zdaniem - zasługują na spełnienie marzeń (np. przyjaciela czy członka rodziny).
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/jesienna-ramowka-tvn-2017-dwie-nowosci ##











