Nonna Pie wspiera świąteczną kampanię Nutelli. W ramach aktywacji marka zachęca fanów do dzielenia się swoimi przepisami świątecznymi z Nutellą. Konkurs na Instagramie trwa - aby wziąć w nim udział, należy wystarczy zamieścić przepis z hasztagiem #NutellaNonnaContest i oznaczyć profil Nutelli.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/polskie-miasta-etykieta-nutella-suwalszczyzna-pojezierze-elckie-torun-krakow-debki-gdynia-swinoujscie-zalew-wislany-tatry-wieliczka-warszawa-gdansk-dunajec-zamek-ogrodzieniec-zalipie-zamosc ##
Uczestnicy biorący udział w konkursie mają szansę wygrać wycieczkę do Włoch oraz jedną z ponad 200 nagród tygodniowych. Za każde zgłoszenie do 11 grudnia Nutella przekaże również 1 dolara na rzecz Generations United (do 10 000 dolarów), krajowej organizacji non-profit, wspierającą młodzież i seniorów.

Nonna Pia w mediach społecznościowych, przede wszystkim na TikToku, zasłynęła dzięki szczerym i zabawnym filmom, na których dzieli się swoimi przepisami z rodzinnych Włoch. 85-letania influencerka wyemigrowała z ojczyzny do USA w latach pięćdziesiątych, karierę w social mediach robi, pokazując przepisy na najlepsze włoskie makarony i pizze.
Kampanię przygotowała agencja Terri&Sandy , należąca do Ferrero, właściciela marki Nutella.











