"A co Ty zrobisz, by zdobyć bilety na Euro 2012?" - kampania Sharp w social media (wideo)

Sharp rozszerzył o media społecznościowe zasięg kampanii wspierającej promocję telewizorów Sharp, w której do wygrania są bilety na mecze Euro 2012.

km
km
Udostępnij artykuł:

W połowie maja rozpoczęła się promocja telewizorów Sharp Aquos LED, w której do wygrania jest 500 biletów na mecze Euro 2012. Towarzyszy jej kampania reklamowa w kinach sieci Multikino, radiu, internecie, prasie oraz na nośnikach outdoor (http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/przelacz-emocje-na-stadion-bilety-na-euro-2012-w-promocji-sharp).

Z początkiem lipca działania promocyjne objęły także social media. Na portalach społecznościowych Facebook, YouTube, Wykop.pl i Dailymotion pojawiły się spoty prezentujące wyczyny osób, które dokonały rzeczy wyjątkowych. w trzech klipach internauci mogą poznać historie 9 postaci, fanatyków footballu, którzy po to, by zdobyć bilety na Euro 2012, łamią różne bariery, udowadniając tym samym, że nie ma rzeczy niemożliwych.

Kreacją oraz produkcją spotów zajęła się agencja Thinkeractive.

Promocja "Przełącz emocje na stadion", w której do zdobycia jest 500 biletów na Euro 2012, trwa od 16 maja do 20 sierpnia 2011 roku. Każdy, kto w tym okresie zakupi telewizor Sharp Aquos LED, otrzyma szansę zdobycia dwóch biletów na mecze. W tym celu należy zarejestrować się na specjalnej stronie internetowej i uzasadnić dlaczego powinno się otrzymać wejściówki. Pierwsi szczęśliwcy zostali już wyłonieni, a wybrane zgłoszenia można zobaczyć na profilu Sharp Poland na Facebooku.  

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii