a2 media rozszerza działalność i zmienia nazwę na Spinach

Agencja reklamowa a2 media rozszerza zakres swojej działalności na cały marketing zintegrowany. W związku z tym firma zmienia nazwę na Spinach i wprowadza nową identyfikację wizualną.

Tomasz Wojtas / tw
Tomasz Wojtas / tw
Udostępnij artykuł:

Agencja reklamowa a2 media do tej pory specjalizowała się w komunikacji do dzieci, młodzieży i studentów, wykorzystując jako nośniki auta marki Smart, natomiast obecnie będzie świadczyć usługi z całego marketingu zintegrowanego skierowane do szerszej grupy docelowej. Przede wszystkim firma będzie realizować projekty BTL, m.in. sampling, trade marketing oraz akcje ambientowe.  

grafika

Rozszerzeniu zakresu działalności agencji towarzyszy zmiana jej nazwy na Spinach i wprowadzenie odpowiedniej identyfikacji wizualnej - nowego loga z claimem "Focused on target". Swój rebranding firma przygotowała i zrealizowała we własnym zakresie.

Tomasz Wojtas / tw
Autor artykułu:
Tomasz Wojtas / tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji