Abra Meble nowym klientem agencji Booost

Do grona klientów agencji performance marketingowej Booost (Grupa S/F) dołączyła marka Abra Meble.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Abra Meble nowym klientem agencji Booost

Kampania sprzedażowa Abra Meble opiera się na big data i hiperspersonalizowanym przekazie do konsumentów w czasie rzeczywistym. Klient będzie się rozliczał z agencją w modelu success fee.

- Prowadząc kampanie w oparciu o big data wiemy, kim jest klient marki Abra, co i kiedy mu powiedzieć na każdym etapie jego ścieżki zakupowej. Hiperspersonalizowane kreacje dostosowane są do realnych potrzeb konsumentów, co ma ogromny wpływ na ich aktywizację, a finalnie na domknięcie sprzedaży - komentuje Łucja Gdala, managing partner agencji Booost.

Agencja daje klientowi także gwarancję brand safety emitowanych kreacji reklamowych. Kampania potrwa kilka miesięcy.

Agencja performance marketingowa Booost powstała w czerwcu tego roku, z przekształcenia spółki MCP Publica. Członkami jej zarządu i udziałowcami zostali Łucja Gdala i Sławomir Kornicki, wcześniej związani m.in. z Codemedia, Mediacontacts i Centraals.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"