Abstrachuje TV, Kaiko, Maffashion i Rezigiusz reklamują świątecznie Coca-Colę (wideo)

W nowym spocie reklamowym Coca-Coli utrzymanym w świątecznym klimacie wystąpili znani polscy youtuberzy i blogerzy. Spot jest częścią tegorocznej kampanii „Podaruj radość", nie zabrakło w nim przeboju „Coraz bliżej święta” i kultowych ciężarówek Coca-Coli.

ps
ps
Udostępnij artykuł:

Trwający 2,5 minuty spot przypomina o takich wartościach jak miłość, przyjaźń, zaufanie i życzliwość dla innych, a nadchodzące święta są świetną okazją aby sobie o nich przypomnieć.

W reklamie występuje plejada polskich gwiazd YouTube’a, którzy w świątecznej atmosferze spędzają wspólnie czas. Na ekranie pojawiają się m.in. Agata Dziarma Dziarmagowska, Abstrachuje TV, Kaiko, Enduro Style, LoJournal, Martin Stankiewicz, Merghani, MultiGameplayGuy, Rezigiusz oraz blogerka modowa Maffashion.

W ścieżce dźwiękowej spotu wykorzystano znany od kilku lat z reklam Coca-Coli utwór „Coraz bliżej święta”. Pojawiają się w nim też firmowe ciężarówki marki, które były obecne także w poprzednich latach jako znak rozpoznawczy Coca-Coli w okolicach świąt.

Ciężarówki producenta rozpoczęły już przedświąteczną trasę po Polsce, w sumie mają odwiedzić 30 mniejszych i większych miast. W niektórych (Katowicach, Lublinie i Elblągu) podczas wizyty konwoju Coca-Coli fani będą mogli spotkać się z biorącymi udział w reklamie youtuberami.

Reklama, którą można oglądać w kanałach społecznościowych marki oraz na kanałach influencerów stanowi część kampanii „Podaruj radość", która wystartowała na początku listopada br. Wcześniej w ramach kampanii opublikowano autorską interpretację piosenki „Coraz bliżej święta” w wykonaniu zespołu Oberschlesien z Górnego Śląska.

Za adaptację globalnych reklam Coca-Coli i kreację polskich odpowiada agencja McCann Worldgroup, za kreację reklam i obsługę działań w social media - agencja SMG Liquid Thread, za przygotowanie materiałów BTL - agencja Fortis, za strategię kampanii oraz planowanie i zakup mediów - dom mediowy MediaCom Warszawa, a za działania public relations - agencja Rc2 Raczkiewicz-Chenczke Consultants.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa