AbstrachujeTV, Szparagi i Blowek w kampanii Oreo Double (wideo)

W internecie ruszyła kampania reklamująca Oreo Double - nowy wariant ciastek Oreo (produkowanych przez Mondelez Polska). Bohaterami akcji - przygotowanej przez firmy marketingowe Isobar Polska i Carat Polska - są twórcy kanałów youtube’owych AbstrachujeTV, Szparagi i Blowek.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
AbstrachujeTV, Szparagi i Blowek w kampanii Oreo Double (wideo)
Twórcy AbstrachujeTV w klipie promującym Oreo Double

W ramach kampanii youtuberzy z kanałów AbstrachujeTV, Szparagi i Blowek przygotowali klipy obrazujące hasło główne Oreo Double - „Wyliż się z tego”. Internetowi twórcy rzucają sobie nawzajem wyzwania: Kto pierwszy zliże podwójne nadzienie z ciastka może „wylizać się” z nieprzyjemnego zadania, np. sprzątania mieszkania. Zachęcają tez do tej zabawy widzów.

 

Kampania jest prowadzona na Facebooku i YouTubie. Za jej przygotowanie i realizację odpowiadają agencja reklamowa Isobar Polska i dom mediowy Carat Polska.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii