Account Groups - nowa funkcja dla agencji reklamowych na Facebooku

Facebook wprowadził nową funkcję o nazwie Account Groups, dzięki której agencje reklamowe mogą w jednym miejscu gromadzić konta Facebook Ads wielu użytkowników, tak aby dostęp do nich mógł jednocześnie mieć każdy członek grupy.

km
km
Udostępnij artykuł:

Funkcja likwiduje problem dzielenia się pojedynczym kontem, czy też dystrybuowania haseł do różnych kont, przez wielu pracowników agencji lub reprezentantów marek.

Ma to ułatwić kooperację pomiędzy wieloma pracownikami agencji przy złożonych kampaniach, które dzięki temu będą mogły być bardziej skuteczne, a jednocześnie przynosić większe wpływy samemu Facebookowi.

grafika

Zarządzający grupami mogą nadać ich członkom prawa administratorów lub ogólnych użytkowników, bądź też dać im dostęp tylko do raportów, jak również usunąć ich z grupy. Z kolei nowo dodani członkowie muszą potwierdzić zaproszenie w sekcji "Account Groups" w swoim menadżerze reklam. Po skonfigurowaniu grupy, jej członkowie mogą ją wybrać z rozwijanej listy "Accounts" menadżera i zobaczyć wszystkie kampanie z wszystkich kont, które zostały dodane.

Facebook udostępnił także specjalny poradnik, dzięki któremu można zapoznać się z nową funkcją. Jest on dostępny tutaj.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"