Funkcja likwiduje problem dzielenia się pojedynczym kontem, czy też dystrybuowania haseł do różnych kont, przez wielu pracowników agencji lub reprezentantów marek.
Ma to ułatwić kooperację pomiędzy wieloma pracownikami agencji przy złożonych kampaniach, które dzięki temu będą mogły być bardziej skuteczne, a jednocześnie przynosić większe wpływy samemu Facebookowi.

Zarządzający grupami mogą nadać ich członkom prawa administratorów lub ogólnych użytkowników, bądź też dać im dostęp tylko do raportów, jak również usunąć ich z grupy. Z kolei nowo dodani członkowie muszą potwierdzić zaproszenie w sekcji "Account Groups" w swoim menadżerze reklam. Po skonfigurowaniu grupy, jej członkowie mogą ją wybrać z rozwijanej listy "Accounts" menadżera i zobaczyć wszystkie kampanie z wszystkich kont, które zostały dodane.
Facebook udostępnił także specjalny poradnik, dzięki któremu można zapoznać się z nową funkcją. Jest on dostępny tutaj.











