Działania reklamowe obejmują emisję spotów w internecie oraz w wybranych stacjach telewizyjnych, a także social media i radio. Kampania potrwa do końca roku.
Jej celem jest zwiększenie świadomości marki Action i jej asortymentu świątecznego, który obejmuje m.in. dekoracje, oświetlenie, prezenty i zastawę stołową.
Pierwsza reklamowa kampania bożonarodzeniowa w tym sezonie
Firma twierdzi, że start świątecznej kampanii na ponad dwa miesiące przed Bożym Narodzeniem nie jest niczym złym. "Badania pokazują, że ludzie zaczynają przygotowania do Świąt Bożego Narodzenia i dekorowanie domów coraz wcześniej" - podkreśla biuro prasowe Action w odpowiedzi na pytania Wirtualnemedia.pl.
"Ten wcześniejszy start przynosi radość i poczucie oczekiwania, a Action chce być częścią tego szczęścia, odpowiadając na te potrzeby klientów. Nasze sklepy są w pełni zaopatrzone w świąteczne produkty już od połowy września, abyśmy mogli pomagać w wywoływaniu uśmiechów dzięki przystępnym cenowo, świątecznym artykułom" - dodano.

Za kampanię odpowiadają: Monks Creative (kreacja) i WPP Media (zakup mediów).











