Adam Małysz reklamuje norweską telefonię komórkową

Adam Małysz bierze udział w kampanii reklamowej norweskiej sieci komórkowej Lebara. W reklamach występuje wspólnie z innym skoczkiem, Bjoernem Einarem Romoerenem.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Zaangażowanie Adama Małysza do kampanii norweskiej sieci komórkowej Lebara wynika z faktu, że większość jej klientów stanowią obcokrajowcy mieszkający w Norwegii na stałe lub tymczasowo. Dodatkowo Polacy przyjeżdżają do tego kraju przede wszystkim wiosną i latem, a z ich ogólnej liczby szacowanej na 100 tys. większość to klienci tej sieci.

Obok Małysza w reklamach Lebara występuje norweski skoczek Bjoern Einar Romoeren. – Polacy i Norwegowie są naszą największą i najbardziej świadomą cen grupą klientów – opisuje Hanne Løvstad, prezes zarządu operatora tej sieci. – Dlatego zdecydowaliśmy się wykorzystać w naszej kampanii wizerunki dwóch idoli sportowych pochodzących z tych krajów – uzasadnia.

grafika

Start z kampanii Lebara z udziałem Małysza i Romoerena nastąpi w czasie mistrzostw świata w narciarstwie klasycznym, które  rozpoczną się w czwartek w Oslo. W całym mieście, w tym na stacjach metra, pojawią się outdoorowe reklamy tej sieci. Kampania obejmie również internet – serwisy zarówno norweskie, jak i polskie.

Kreację kampanii przygotowała norweska agencja Circus we współpracy z działem kreatywnym Lebara. Akcję zaplanowano na czas mistrzostw świata w Oslo – łącznie 4 tygodnie. Jeśli kampania przyniesie spodziewane efekty, możliwa jest jej kontynuacja.  

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"