Nagie piersi na stronie adidasa promowały inkluzywne biustonosze, ale już zniknęły

Marka sportowa adidas w ramach promocji swojej nowej, inkluzywnej kolekcji biustonoszy sportowych, pokazała na stronie internetowej kilkanaście zdjęć nagich piersi w różnych rozmiarach i kształtach. Polska wersja strony już w środowe popołudnie wyglądała już inaczej.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Nagie piersi na stronie adidasa promowały inkluzywne biustonosze, ale już zniknęły

Polska strona główna marki adidas jeszcze w środę witała odbiorców kompilacją zdjęć kilkunastu par kobiecych piersi, różnorodnych pod względem wielkości, kształtu, koloru itp. Co ciekawe, wcale nie wyglądały jak biusty znane powszechnie z reklam. W ten sposób marka chciała zwrócić uwagę, że "wsparcie to podstawa".

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/adidas-ekologia-kort-wielka-rafa-koralowa ##

Adidas stawia na inkluzywną kolekcję biustonoszy

"Ponad 90% kobiet nosi biustonosz sportowy w nieodpowiednim rozmiarze, przez co nie otrzymują potrzebnego wsparcia. Stworzona z myślą o każdym rodzaju aktywności i dopasowania nowa kolekcja biustonoszy sportowych w rozmiarach dla wszystkich kobiet zmienia zasady gry. Została stworzona we współpracy z wieloma kobietami i przetestowana przez sportsmenki podczas treningów i biegania. Bez względu na rozmiar czy wybraną dyscyplinę sportu – mamy to, czego potrzebujesz. Wsparcie to podstawa" - czytamy na stronie adidas.

grafika

zrzut ekranu z adidas.pl, z godziny 12:00

W swoich mediach społecznościowych adidas tak opisał tę nietypową formę promocji: "Wierzymy, że kobiece piersi we wszystkich kształtach i rozmiarach zasługują na wsparcie i komfort". Na nową kolekcję biustonoszy sportowych marki składają się aż 43 różne modele.

Jednak już w środowe popołudnie na stronie głównej polskiego adidasa nie było już kobiecych piersi, ale wideo z ćwiczącymi kobietami.

grafika

zrzut ekranu ze strony adidas.pl wykonany ok. 17:00

Kampania obejmuje także social media.

 

Wyświetl ten post na Instagramie                       Post udostępniony przez adidas Women (@adidaswomen)

Za wprowadzanie kampanii na polski rynek odpowiada agencja VMLY&R.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska