Film otwiera scena na Manhattanie, gdzie amerykańska piłkarka Trinity Rodman zatrzymuje się przy ruchomym kiosku. Nagłówki gazet zapowiadają niecodzienne metody treningu, które mają pomóc największym nazwiskom futbolu wejść w turniej. To wprowadzenie ustawia ton produkcji: dynamiczny, pełen humoru, ale skupiony na przygotowaniach do Mistrzostw Świata w piłce nożnej w 2026 roku.
W kolejnych ujęciach Florian Wirtz trenuje pod okiem Juliana Nagelsmanna w nieoczywisty sposób. Mierzy się z kanadyjskimi hokeistami i meksykańskimi luchadorami, co ma testować jego gotowość turniejową. Twórcy łączą różne dyscypliny i kulturę gospodarzy, podkreślając skalę przyszłorocznego mundialu.
Yamal, Messi i inni
Akcja przenosi się następnie do saloonu w stylu westernu. Lamine Yamal, w nowej domowej koszulce Hiszpanii, pokazuje kontrolę na mechanicznym koniu. Z boku przygląda się Aitana Bonmati, co wzmacnia przekaz o pewności i technice. Każdy kadr nawiązuje do tożsamości narodowej i turniejowej narracji.

W dalszej części pojawia się Lionel Messi w amerykańskiej kręgielni. Ustawia idealne strącenia, a Rodrigo De Paul obserwuje jego perfekcję. Finał rozgrywa się w Mexico City, gdzie Edson Álvarez wjeżdża w kadrze niczym „wirujący poza kontrolą”, zapowiadając letnią kulminację mundialu.
adidas przypomina w filmie, że od ponad 50 lat współpracuje z FIFA i przygotowuje oficjalną piłkę meczową TRIONDA oraz stroje dla ponad 22 federacji. Firma ujawniła komplety strojów m.in. dla Argentyny, Hiszpanii, Niemiec, Japonii, Meksyku, Włoch czy Szkocji. Kolekcja łączy historyczne motywy z nowoczesną estetyką i detalami nawiązującymi do turniejowej historii.










