Adnetu do Onetu

Od 1 lutego 2004 powierzchnia reklamowa Tenbit.pl sprzedawana jest wyłącznie przez Biuro Reklamy Onet.pl

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Do tej pory klienci korzystali z pośrednictwa firmy Ad.Net SA. Interesującą dla rynku nowością jest również to, że ceny świadczeń reklamowych ulegają korzystnym dla reklamodawców zmianom.

Decyzja ta podyktowana jest zmianami własnościowymi. Jak poinformowano w komunikacie giełdowym z 9 grudnia 2003 roku spółka Onet.pl SA oraz Tenbit sp. z o.o. zawarły umowę sprzedaży przedsiębiorstwa Tenbit, prowadzącego popularny, zwłaszcza wśród młodych użytkowników Sieci, internetowy wortal rozrywkowy. Zasoby Tenbitu stały się integralną częścią największego polskiego portalu.

Tenbit jest serwisem rozrywkowym znakomicie uzupełniającym i poszerzającym ofertę portalu o treści kierowane głównie do młodzieży, szczególnie zainteresowanej telefonią komórkową.

Od czasu rozpoczęcia ścisłej współpracy pomiędzy Onet.pl a Tenbitem, oglądalność wortalu mierzona liczbą odsłon wzrosła ponad trzykrotnie, osiągając około 40 mln odsłon (PV) w styczniu 2004 roku. Dane statystyczne wskazują, że z serwisu średnio w ciągu miesiąca korzysta ponad 200 000 użytkowników (dane SMG/KRC, Net Track 2003).

Reklama w Tenbit.pl jest oferowana przez Biuro Reklamy Onet.pl według zmienionego, atrakcyjnego cennika, zawierającego nowe, konkurencyjne ceny. Wachlarz narzędzi reklamowych dostępnych w serwisie został poszerzony o wszystkie formy dostępne na stronach portalu Onet.pl, między innymi o bannerowe formy rozwijane czy "scrollowane".

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"