AdTime - nowy system do optymalizacji kampanii w sieci od IDMnet

Sieć reklamy internetowej IDMnet wprowadza do swojej oferty nowy produkt - system AdTime. Służy on do monitorowania skuteczności emisji kampanii reklamowych, co umożliwia ich optymalizację i większą efektywność docierania z komunikatem reklamowym do internautów.

km
km
Udostępnij artykuł:

System AdTime to oprogramowanie, które funkcjonuje na bazie skryptów śledzących dodawanych do kreacji reklamowej. Skrypty umożliwiają określenie, czy dana reklama pojawia się w zasięgu okna przeglądarki użytkownika i ile czasu jest dla niego realnie widoczna. Pomiary te z kolei pozwalają na eliminację mało widocznych lokalizacji reklam i nieskutecznych pod tym względem witryn internetowych.

AdTime podnosi efektywność kampanii reklamowej i pozwala na optymalny dobór lokalizacji o najdłuższym czasie ekspozycji, co skutkuje wydłużeniem średniego czasu kontaktu unikalnego użytkownika z daną reklamą. Oprogramowanie pomaga także w wykrywaniu błędnych kodów emisyjnych.

System AdTime będzie oferowany jako standardowa usługa w prowadzonych przez IDMnet kampaniach zasięgowych i pakietowych. Oprogramowanie współpracuje z każdym systemem adserwerowym oraz ze wszystkimi przeglądarkami internetowymi. Wykrywa wyświetlenia zarówno na klasycznym sprzęcie komputerowym, jak i na urządzeniach mobilnych (systemy Android oraz iOS). Narzędzie zostało opracowane przez Instytut Badań Pollster.

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"