Affiliate Window i buy.at połączone w zanox

Axel Springer i PubliGroupe przeniosły większość udziałów Digital Window, właściciela Affiliate Window i buy.at, do swojej spółki zależnej zanox. Jednocześnie stanowisko wiceprezesa objął w niej Joachim Piroth.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Przeniesienie przez Axel Springer i PubliGroupe większości udziałów Digital Window, firmy kontrolującej sieć afiliacyjną Affiliate Window, do spółka zanox powoduje, że będzie ona obsługiwać 1,3 tys. nowych klientów międzynarodowych. Ponieważ Digital Window zarządza marką buy.at, również jej portfolio przejmuje obecnie zanox.

W zależności od lokalnych uwarunkowań rynkowych, zanox będzie obecny na rynkach pod nazwą własną lub parterów. W części kontynentalnej Europy, obejmującej skandynawskich i holenderskich klientów buy.at, sieć będzie działać jako zanox. Za to w Wielkiej Brytanii spółka będzie obecna pod nazwami Affiliate Window i buy.at. Natomiast agencja marketingu afiliacyjnego Professional – czwarta marka w grupie zanox – będzie kontynuować działalność, głównie w krajach niemieckojęzycznych. – Dzięki tej zmianie polscy klienci będą mogli sprzedawać swoje produkty i usługi w Wielkiej Brytanii, a brytyjscy reklamodawcy promować się na polskim rynku – uważa Alexander Kudlich, regional manager APAC and CEE, odpowiedzialny m.in. za polski oddział zanox.

Jednocześnie nowym wiceprezes w zarządzie zanox został Joachim Piroth. Pracuje on w berlińskiej centrali firmy, odpowiadając za finanse, controlling i rozwój. Poprzednio pełnił funkcję chief financial officera w BT Germany, a wcześniej pracował m.in. w firmach Mannesmann Mobilfunk/D2 (obecnie Vodafone D2), Arcor, LambdaNet AG i Versatel.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii