Aflofarm przedłużył umowę z Mindshare Polska

Aflofarm Farmacja Polska, największy reklamodawca na naszym rynku, przedłużył na przyszły rok umowę z Mindshare Polska dotyczącą obsługi jego budżetu reklamowego w telewizji i internecie.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Aflofarm przedłużył umowę z Mindshare Polska

W 2015 roku Mindshare Polska tak jak przez ostatnie trzy lata będzie odpowiedzialny za planowanie, zakup i optymalizację kampanii telewizyjnych dla Aflofarmu, ale także za część działań marketingowych firmy w internecie.

Umowa została przedłużona bez przetargu. Za obsługę Aflofarmu w Mindshare Polska odpowiedzialny jest zespół nadzorowany przez Annę Bieńkowską, dyrektora pionu client leadership.

Aflofarm to największy reklamodawca na polskim rynku. Od stycznia do sierpnia br. cennikowe wydatki marketingowe firmy (bez uwzględnienia internetu) wyniosły 844 mln zł, w tym 505 mln zł w telewizji (według danych Kantar Media).

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"