Agencja Ancy pracuje dla marki Barbero

Należąca do Pharmy CF marka Barbero, przy wsparciu agencji Ancy, startuje ze swoją pierwszą kampanią reklamową.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Agencja Ancy pracuje dla marki Barbero
Barbero klientem Ancy

Kampania skierowana jest zarówno do posiadaczy bujnych bród, jak i kilkudniowego zarostu czy mężczyzn dopiero myślących o zapuszczeniu brody. Skierowana jest również do kobiet – tych, które chcą zadbać o zarost partnera.

Komunikacja pod hasłem: "Broda to coś więcej"

Kampania obejmuje działania w digitalu. Obecna jest we wszystkich popularnych kanałach social media, a wzmacniana jest przez formaty programmatic, rich media, Allegro i Blix. Do współpracy został też zaproszony popularny influencer – Mikołaj Sondej, który słynie z niebanalnych i fascynujących podróży.

Agencja Ancy odpowiada za koncepcję, opracowanie materiałów kampanijnych, planowanie mediów i obsługę kampanii.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ciężarówki Coca-Coli wyruszają w Polskę. Odwiedzą 7 miast

Ciężarówki Coca-Coli wyruszają w Polskę. Odwiedzą 7 miast

Dyson przegląda globalny budżet mediowy wart 500 mln dolarów. Po czterech latach wraca przetarg

Dyson przegląda globalny budżet mediowy wart 500 mln dolarów. Po czterech latach wraca przetarg

Wojtek Chaber i Marta Piechnik dołączyli do oLIVE media

Wojtek Chaber i Marta Piechnik dołączyli do oLIVE media

Marka Oppo dołączyła do grona klientów agencji Ro

Marka Oppo dołączyła do grona klientów agencji Ro

Marcel Płoszczyński dołącza do agencji RO

Marcel Płoszczyński dołącza do agencji RO

Chude lato byłego producenta "Familiady". Bez 90 proc. przychodów

Chude lato byłego producenta "Familiady". Bez 90 proc. przychodów