Agencja DDOB bez ponad połowy zysku i dywidendy

Zajmująca się influencer marketingiem agencja DDOB (Daily Dose of Beauty) w ub.r. przy minimalnym spadku przychodów zanotowała spadek zysku netto z 1,33 mln do 512,6 tys. zł.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Agencja DDOB bez ponad połowy zysku i dywidendy

Przychody agencji DDOB zmniejszyły się z 15,96 do 15,93 mln zł, czyli o 0,2 proc. W sprawozdaniu spółka stwierdziła, że „kontynuowała swoją działalność reklamową i pozyskiwania stałych partnerów biznesowych”.

Jej działalność operacyjna kosztowała w ub.r. 15,11 mln zł, o 3,7 proc. więcej niż przed rokiem. Wydatki na usług obce wzrosły z 10,68 do 11,94 mln zł, na wynagrodzenia - z 2,06 do 2,14 mln zł, na ubezpieczenia społeczne i inne świadczenia pracownicze - ze 161,5 do 299,5 tys. zł, a koszty rodzajowe określone jako pozostałe poszły w dół z 1,53 mln do 669,7 tys. zł. Agencja zatrudniała średnio 15 pracowników etatowych.

Zysk sprzedażowy DDOB zmalał z 1,4 mln do 817,3 tys. zł. Pozostałe wyniki zyskowności zmniejszyły się jeszcze bardziej, bo pozostałe koszty operacyjne wzrosły ze 150,4 do 230,6 tys. zł, a pozostałe wpływy operacyjne skurczyły się z 367,7 do 19 tys. zł.

Na poziomie operacyjnym zysk zmniejszył się z 1,61 mln do 605,7 tys. zł, a na poziomie netto - z 1,33 mln do 512,6 tys. zł. Udziałowcy agencji - połowę jej walorów ma prezes Bartłomiej Sibiga, 44 proc. Jakub Chmielniak, 5 proc. Mateusz Krogulec, a 1 proc. Aleksandra Szkiłądź - zysk netto z ub.r. postanowili przeznaczyć na kapitał zapasowy.

W poniższej grafice bieżący rok obrotowy to 2022, a poprzedni - 2021

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych