Agencja Demo wygrała przetarg

Agencja DEMO Effective Launching wygrała przetarg na kompleksową obsługę budżetu reklamowego działu gazu płynnego BP Polska na 2004 rok

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

O zwycięstwie w przetargu zadecydowała najlepsza kreacja, którą DEMO przygotowało na potrzeby nowej kampanii promującej gaz płynny BP. Jej adresatami są: architekci, specjaliści montujący systemy grzewcze oraz klienci indywidualni.

Do tej pory przygotowane zostały dwie akcje promocyjne. Pierwsza z nich prowadzona jest pod hasłem - "Ty nam, my Tobie". Jej celem jest zachęcenie architektów, specjalistów od montażu systemów grzewczych oraz osoby prywatne, aby namawiali swoich klientów i znajomych do ogrzewania domów gazem płynnym BP. Za każdego nowego klienta BP rewanżuje się gratyfikacją pieniężną. Akcja potrwa do końca 2004 roku i będzie reklamowana na specjalistycznych serwisach internetowych (Kalejdoskop Budowlany, Polski Instalator, Murator) oraz na stacjach benzynowych BP.

Kolejna promocja prowadzona jest pod hasłem - "Ciepła cena plus antena". W jej ramach każdy, kto zdecyduje się na ogrzewanie domu gazem płynnym BP, będzie mógł skorzystać z promocyjnych cen instalacji systemu grzewczego. Promocja gazu połączona jest z promocją Cyfry+, która każdemu nowemu klientowi BP oferuje darmową antenę satelitarną i wysoki rabat za korzystanie ze swojej oferty programowej. Dodatkowo osoby, które skorzystają z promocji, mogą liczyć na rabat na zakup kotła centralnego ogrzewania od firmy Instal Konsorcjum. Akcja potrwa do końca lipca br. i będzie reklamowana w najpopularniejszych dziennikach regionalnych, miesięczniku Murator oraz w serwisie internetowym Muratora.

"Współpraca z DEMO pozwoliła nam doprecyzować założenia strategiczne naszej akcji promocyjnej i przełożyć je na atrakcyjną kreację. Jestem przekonana, że dzięki temu uda nam się znacznie powiększyć liczbę klientów, którzy zdecydują się na użycie gazu płynnego BP do ogrzewania swoich domów. W przyszłości nie wykluczamy także wykorzystania innych nośników reklamowych na potrzeby działań promujących gaz płynny BP" - powiedziała Anna Wiertel, Strategy & Marketing Manager w BP Polska.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele