Agencja DSK zrealizuje dla resortu infrastruktury dwie kampanie społeczne

Ministerstwo Infrastruktury wybrało agencję reklamową DSK do realizacji dwóch kampanii społecznych dotyczących respektowania obowiązujących przepisów ruchu drogowego.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Pierwsza z kampanii ma zostać przeprowadzona w czwartym kwartale br. i zakończy się nie później niż 18 grudnia br. Realizację drugiej zaplanowano na drugi kwartał 2019 roku. Ma potrwać maksymalnie do końca czerwca przyszłego roku.

W obu akcjach zostaną wykorzystane spoty telewizyjne i radiowe. Pierwsza z nich ma dotyczyć zachowania odpowiedniej prędkości na drodze. Ma pokazać zagrożenia dla kierujących pojazdami i innych uczestników ruchu drogowego wynikających z nadmiernej prędkości. W drugiej zostanie poruszona kwestia skutków do jakich może doprowadzić nieudzielenie pierwszeństwa przejazdu przez kierowców.

Realizacją tych kampanii zajmie się agencja reklamowa DSK, która jako jedyna złożyła ofertę w przetargu ogłoszonym przez Ministerstwo Infrastruktury.

Agencja zaproponowała resortowi kwotę 1,189 mln zł. Budżet obu kampanii jest znacznie wyższy, bo ministerstwo na realizację obu akcji zamierza przeznaczyć 4,94 mln zł.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji