Agencja Lighthouse oferuje usługi z zakresu public relations, social media, employer brandingu i komunikacji kryzysowej. Wśród swoich klientów wymienia m.in. HP, LPP, Nissana, Storck, T-Mobile, Kruszwicę i Modus Group.
Przychody sprzedażowe firmy zmalały z 5,16 mln zł w 2018 roku do 4,06 mln zł. Jednocześnie koszty operacyjne poszły w dół z 4,87 do 3,75 mln zł.
Wydatki na usługi obce zmalały z 3,4 do 2,91 mln zł, na wynagrodzenia - z 889,5 do 566,5 tys. zł, na zużycie materiałów i energii - ze 170,4 do 101,7 tys. zł, a pozostałe koszty rodzajowe - z 286,1 do 105,7 tys. zł.
Przełożyło się to na wzrost zysku sprzedażowego z 289,8 do 307,1 tys. zł. Pozostałe wyniki rentowności agencji poszły w górę jeszcze mocniej, głównie dzięki spadkowi pozostałych kosztów operacyjnych ze 148,2 do 1,9 tys. zł. Zysk brutto i netto spółki zwiększył się ze 125,6 do 291,8 tys. zł.

Udziałowcy Lighthouse zdecydowali, że z zeszłorocznego zysku 113,9 tys. zł zostanie im wypłacone jako dywidenda, a 177,8 tys. zł pozostanie w spółce.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/covidowy-kryzys-w-branzy-pr-najbardziej-ucierpialy-najmniejsze-agencje,7170499081504385a ##











