Firmy nie podają, jaką dokładnie część udziałów Space Cat Industries kupiła agencja Golden Coil ani ile za nie zapłaciła.
Space Cat Industries pozyskane środki zamierza przeznaczyć na przyspieszenie rozwoju: zwiększenie zatrudnienia i liczby obsługiwanych twórców internetowych oraz inwestycje w obszarze social commerce.
- Golden Coil to bardzo dobrze funkcjonujący biznes co roku generujący zyski, które postanowiliśmy zainwestować. Długo szukaliśmy spółki, która spełnia dwa warunki - prowadzi działania komplementarne do naszych, oraz zarządzana jest przez team, w który mocno wierzymy. TikTok to przyszłość naszej branży, a Maciej stworzył już dwa udane biznesy związane z marketingiem - cieszymy się z inwestycji w Space Cat! - komentuje Martyna Karaś, CEO w Golden Coil.
Agencja Golden Coil w ub.r. zanotowała spadek przychodów sprzedażowych o 0,7 proc. do 8,89 mln zł, a jej zysk netto zmalał z 953,5 do 851,8 tys. zł.

- Golden Coil to dla nas idealny partner. Martyna jest prawdziwą legendą influencer marketingu, szczególnie wśród twórców - jej doświadczenie jest nie do przecenienia. Spółka wiele lat budowała swoją pozycję na YouTube, a teraz pomoże nam przejść podobną drogę na TikToku - jeszcze szybciej i bardziej odważnie niż planowaliśmy - zapewnia Maciej Skrzypczak, CEO w Space Cat Industries.
Agencja Space Cat Industries została założona w lutym b.r przez Macieja Skrzypczaka i Barta Woźniaka, strategicznymi inwestorami zostali Maciej Bielicki i Yuri Drabent, wieloletni współpracownicy Macieja Skrzypczaka.
Space Cat Industries specjalizuje się w influencer marketingu, TikTok Ads oraz w tworzeniu treści audio i short video. Spółka prowadzi projekty dla między innymi takich marek jak Empik, Decathlon, Iwostin, Park of Poland, Levis. Współpracuje też z domami mediowymi i agencjami, m.in. Przestrzeń i VML.











