Agencja PR a1m dla hospicjum

Agencja Public Relations a1m poprowadzi działania wizerunkowe radomskiego Hospicjum dla dzieci.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Agencja będzie tworzyć politykę informacyjną Hospicjum. Celem kampanii  jest zwiększenie świadomości społecznej istnienia Hospicjum, które niesie pomoc umierającym dzieciom.

Działania będą ukierunkowane na zmianę postrzegania tego typu placówek. „Obecnie hospicjum kojarzy się z – mówiąc potocznie - „umieralnią”. A hospicjum to przede wszystkim pomoc medyczna i duchowa. Dla umierającego dziecka i jego rodziny.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"