Obecni klienci Pure Play będą obsługiwani w dotychczasowym zakresie i standardzie. Zmiana dotyczy wyłącznie nowo pozyskiwanych klientów.
Decyzja ta jest bezpośrednią konsekwencją doświadczeń z projektów realizowanych przez agencję m.in. dla PepsiCo (ponad 20 rynków w Europie) oraz Philips/Versuni (50 rynków w Europie i obu Amerykach), w ramach których Pure Play w ciągu ostatnich kilku lat zbudował od podstaw niezależne struktury mediowe po stronie klientów oraz wspierał wewnętrzne zespoły mediowe.
Działania Pure Play w ramach modelu in-house obejmują tworzenie i rozwój zespołów mediowych po stronie klienta (lokalnych, regionalnych i globalnych), wsparcie organizacyjne, procesowe i technologiczne, audyt i optymalizację działań digitalowych oraz doradztwo strategiczne w zakresie danych, zespołów i platform.

Pełna kontrola nad marką i znaczące oszczędności
– Od początku działaliśmy dwutorowo: jako agencja oraz jako partner in-house. Dziś koncentrujemy się na tym drugim aspekcie, bo właśnie tu reklamodawcy zyskują największe korzyści: pełną kontrolę nad marką, niezależność i znaczące oszczędności. W projektach dla globalnych klientów, takich jak PepsiCo czy Philips, wypracowaliśmy oszczędności liczone w dziesiątkach milionów euro – podkreśla Paweł Kuczma, CEO Pure Play.
Nasza rola jest strategiczna: nie obsługujemy, tylko budujemy trwałe kompetencje po stronie klienta. I w tym właśnie kierunku chcemy się dalej rozwijać
Wraz z transformacją firma wprowadza nowe logo i uruchamia nową stronę internetową, która odzwierciedla specjalizację Pure Play w budowaniu kompetencji in-house i wdrażaniu technologii marketingowych.











