Agencja Pure Play zmienia model dla nowych klientów

Agencja mediowa Pure Play wprowadza zmiany w modelu biznesowym i identyfikacji wizualnej – dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Firma, która dotąd działała w dwóch równoległych modelach – klasycznym agencyjnym oraz in-house – od teraz nowych klientów będzie obsługiwać wyłącznie w tym drugim.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Agencja Pure Play zmienia model dla nowych klientów
Paweł Kuczma

Obecni klienci Pure Play będą obsługiwani w dotychczasowym zakresie i standardzie. Zmiana dotyczy wyłącznie nowo pozyskiwanych klientów.

Decyzja ta jest bezpośrednią konsekwencją doświadczeń z projektów realizowanych przez agencję m.in. dla PepsiCo (ponad 20 rynków w Europie) oraz Philips/Versuni (50 rynków w Europie i obu Amerykach), w ramach których Pure Play w ciągu ostatnich kilku lat zbudował od podstaw niezależne struktury mediowe po stronie klientów oraz wspierał wewnętrzne zespoły mediowe.

Działania Pure Play w ramach modelu in-house obejmują tworzenie i rozwój zespołów mediowych po stronie klienta (lokalnych, regionalnych i globalnych), wsparcie organizacyjne, procesowe i technologiczne, audyt i optymalizację działań digitalowych oraz doradztwo strategiczne w zakresie danych, zespołów i platform.

Pełna kontrola nad marką i znaczące oszczędności

– Od początku działaliśmy dwutorowo: jako agencja oraz jako partner in-house. Dziś koncentrujemy się na tym drugim aspekcie, bo właśnie tu reklamodawcy zyskują największe korzyści: pełną kontrolę nad marką, niezależność i znaczące oszczędności. W projektach dla globalnych klientów, takich jak PepsiCo czy Philips, wypracowaliśmy oszczędności liczone w dziesiątkach milionów euro – podkreśla Paweł Kuczma, CEO Pure Play.

Nasza rola jest strategiczna: nie obsługujemy, tylko budujemy trwałe kompetencje po stronie klienta. I w tym właśnie kierunku chcemy się dalej rozwijać

dodaje Paweł Kuczma

Wraz z transformacją firma wprowadza nowe logo i uruchamia nową stronę internetową, która odzwierciedla specjalizację Pure Play w budowaniu kompetencji in-house i wdrażaniu technologii marketingowych.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online