Agencja Tigers rozpoczęłą współpracę z Totalizatorem Sportowym

Agencja digitalowa Tigers została wybrana jako jedna z kilku przez Totalizator Sportowy do obsługi w zakresie usług digital marketingu.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Agencja Tigers rozpoczęłą współpracę z Totalizatorem Sportowym

Agencja Tigers w ramach współpracy projektowej dostarcza realizacje graficzne do promocji najbardziej znanej i flagowej gry Totalizatora Sportowego, Lotto, w komunikacji digitalowej. Po stronie agencji współpracę koordynuje Dorota Woźniczka, senior social media specialist, a kreacje graficzne i wizję kreatywną projektuje Paweł Wasilewski, senior graphic designer.

Totalizator wybrał agencję Tigers w przetargu, który trwał od wielu miesięcy. Biuro prasowe spółki nie odpowiedziało nam ile i jakie agencje zostały jeszcze przez nią wybrane do obsługi w zakresie digital marketingu.

Pod koniec marca Totalizator zakończył przetarg na obsługę reklamową. Do współpracy spółka wybrała sześć agencji, w tym m.in. Leo Burnett Warszawa, Apella, Fat Baby, Havas Creative Group, oS3 i Red8.

Umowę z nimi podpisano wówczas na rok.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"