W „Ekspresowych historiach” występują Agnieszka Więdłocha i Antoni Pawlicki. Cykl pojawi się na YouTube i Instagramie i będzie kierował widzów na stronę siemens-home.pl.
Miniserial to kontynuacja kampanii telewizyjnej i digitalowej, w której wizerunkowo uczestniczy także Marcin Dorociński. Produkcja wspiera promocję w pełni automatycznych ekspresów Siemens i uzupełnia komunikację prowadzoną w mediach społecznościowych marki.
W odcinkach prezentowane są funkcje urządzeń, w tym coffeeWorld, aromaSelect oraz integracja z aplikacją Home Connect. Format łączy produkt z codziennymi sytuacjami przy kawie.
Sześć epizodów
Za reżyserię i zdjęcia odpowiada Maria Zbąska. Produkcję zrealizował dom produkcyjny Pink Media, postprodukcję - VEIN, a planowanie i zakup mediów prowadzą EssenceMediacom oraz hyperCrew. Insignia, po wygranym przetargu, odpowiada za strategię, wybór ambasadorów i nadzór nad kreacją.

Kampania „Smak życia zaczyna się od kawy” ma wzmocnić pozycję marki Siemens w segmencie automatycznych ekspresów.
Ekspresowe historie: odc. 1 - Ideał












