Agnieszka Więdłocha i Antoni Pawlicki w serialu „Ekspresowe historie” promującym Siemensa

Marka Siemens ruszyła z miniserialem „Ekspresowe historie” w social mediach. Produkcja promuje automatyczne ekspresy do kawy w ramach platformy „Smak życia zaczyna się od kawy”.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Agnieszka Więdłocha i Antoni Pawlicki w serialu „Ekspresowe historie” promującym Siemensa
Agnieszka Więdłocha i Antoni Pawlicki w miniserialu Siemensa

W „Ekspresowych historiach” występują Agnieszka Więdłocha i Antoni Pawlicki. Cykl pojawi się na YouTube i Instagramie i będzie kierował widzów na stronę siemens-home.pl.

Miniserial to kontynuacja kampanii telewizyjnej i digitalowej, w której wizerunkowo uczestniczy także Marcin Dorociński. Produkcja wspiera promocję w pełni automatycznych ekspresów Siemens i uzupełnia komunikację prowadzoną w mediach społecznościowych marki.

W odcinkach prezentowane są funkcje urządzeń, w tym coffeeWorld, aromaSelect oraz integracja z aplikacją Home Connect. Format łączy produkt z codziennymi sytuacjami przy kawie.

Sześć epizodów

Za reżyserię i zdjęcia odpowiada Maria Zbąska. Produkcję zrealizował dom produkcyjny Pink Media, postprodukcję - VEIN, a planowanie i zakup mediów prowadzą EssenceMediacom oraz hyperCrew. Insignia, po wygranym przetargu, odpowiada za strategię, wybór ambasadorów i nadzór nad kreacją.

Kampania „Smak życia zaczyna się od kawy” ma wzmocnić pozycję marki Siemens w segmencie automatycznych ekspresów.

Ekspresowe historie: odc. 1 - Ideał

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Tylu Polaków korzysta z gazetek promocyjnych przed zakupami w sklepie

Tylu Polaków korzysta z gazetek promocyjnych przed zakupami w sklepie

Nowy świąteczny spot Jakdojade

Nowy świąteczny spot Jakdojade

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Przedpremierowe pokazy filmu "SONG SUNG BLUE" już 25 grudnia

Przedpremierowe pokazy filmu "SONG SUNG BLUE" już 25 grudnia